poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2193 .



President Bush, pe un nor, aruncând cu chiftele
eseu [ ]
Pravila dintre dracul Ionescu și Sfânta Vineri-1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2004-03-20  |     | 



Președintele în exercițiu Bush stă pe un nor și aruncă cu chiftele în lume. Buf...o chiftea în Afganistan, buf...altă chiftea în Irak, zbârci, aia spre Venezuela a deviat. „Oare de ce sunt oamenii așa de-ai dracului și nu apreciază gesturile mele la justa lor valoare ?” se întreabă Bush mirat.
Apare diavolul Ionescu rânjind „Americanii sunt așa de naivi...sau interesați. Bin Laden a fost o găselniță perfectă pentru insipidul președinte Bush- care nu știa nimic și nici n-a învățat ceva- însă se luptă, el, cel mai puternic om al planetei cu niște cămilari...și până acum scorul e 1-0 pentru mirositorii de fund de cămilă...sau Bin Laden e păstrat și pentru mandatul viitor ca „lupta globală contra terorismului să fie victorioasă „- dar numai cu Bush ?”the american way of life” pe care ei încearcă s-o impună...bleah...în primul rând, greșesc ținta...începând cu Guatemala și terminând cu Irak-ul- n-au încercat niciodată să arunce hamburgerul omului simplu, celui flămând- marea majoritate a celor pe care ei încearcă să-i ajute sunt guverne sau politicieni corupți-și de o moralitate îndoielnică, în cel mai bun caz... asta dacă Somoza, Pinochet și Stroessner nu vor ajunge alături de Hitler...deci nici o afacere pentru cei mulți- a se vedea și Irak-ul...un politician cel puțin dubios- Chalabi- acuzat de deturnare de fonduri în Iordania- e omul lor providențial pe care încearcă să-l propulseze...pentru acest Chalabi au murit n soldați americani, nu pentru libertate...și-o să mai moară...”
Dintr-un colț, modestă, Sfânta Vineri „Vai maică, dar atâta i-am așteptat pe americani ! Când mi-am făcut eu școala, în anii 60 americanii erau vestiți prin blugi și ciungă...și-acuma când au venit încerci să-i gonești ?”
Diavolul Ionescu (furios):”Taci babo că nu pricepi nimica...americanii sunt sublimi la ei acasă...cultura americană...Whitman, Ezra Pound, Thoreau...dar când părăsește SUA americanul e , alături de japonez, bădăranul planetei.E incult.Se poartă ca un porc. Vrea ca toată lumea să fie ca el. Și dă în gropi de nu se poate. A se vedea ambasadorul trimis în România-e el băiat bun dar e așa mai...”
Sfânta Vineri :”Pușcă drace, n-ai ce-i face”
D.Ionescu:”Vezi babo, pentru ortodocși care nu prea înghit...ne-au trimis un astfel de ambasador-e o palmă ? Probabil nu. E o nesimțire crasă ? probabil că da...”
Sfânta Vineri: „Hai mai las-o jos că măcăne...i-au învins ei pe ruși ?”
D. Ionescu: „Ei și ? În locul imperialismului roșu, imperialismul înstelat...și sunt așa de jenanți, cu majoritatea lor morală și cu prostia lor congenitală...cu dorința de a face ei ordine pe planetă, cu refuzul de a accepta și alte păreri...sunt mai răi decât Stalin, babo...”
Sfânta Vineri: „Mai cântă și pe la altă masă...”
Președintele Bush (nedumerit): „Sunt ignorat total...chiar așa, eu cel mai puternic om de pe planetă...cel mai moral...cel mai legal...”
Sfânta Vineri: „Pui pui, Bin-Laden, pui, pui Bin-Laden...hai să ciugulești hamburgerul...”
Voce din off (Bin Laden) :”Dacă nu e din oaie nu mănânc...”
Vocea comentatorului: „Și așa, stimați ascultători, diversitatea multietnică a triumfat încă odată în acest melting pot care e lumea contemporană...următoarele știri la 23.30”

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!