poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2284 .



Agățat
eseu [ ]
prietenie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [coffee ]

2007-04-27  |     | 



Uneori, o fată, vrea să o agațe băiatul. Uneori, se întâmplă ca el să să o agațe fără să o cunoască și se întâmplă deoarece amândoi, vor, conversează, poate au și cunoștințe comune, își încredințează reciproc cunoștințe despre ei înșiși, își tastează simultan epidermele ținându-se de mână, sărutându-se pe frunte, vorbind, comunicând, întâlnindu-se, însă uite că uneori, ea, îl face să înțeleagă că îl vrea iar el, el, parcă nu pricepe deoarece el uneori, nu știe nimic despre ea, dacă are un iubit, dacă îi place înghețata de mentă sau de căpșuni, el se miră de ce nu s-a inventat înghețata de muștar, el nu știe deoarece ea nu conversează, nu-i spune ea lui cum le spune ea la prietenele ei și uite așa deși sa cunosc de atâția ani, colega și străina asta de lângă el, vrea să o agațe cu toată timiditatea sau reținerea din el adică uite ca să fie lucrul bine lămurit, el are nevoie de prietenia platonică pe care o poate construi împreună cu ea, fără să o agațe la început ci mergând pe drumul ăsta al dragostei, el are nevoie mai întâi, pentru ca să poată incepe o relație intimă cu ea, să știe despre ea și lucrurile alea care nu sunt toate doar despre sex ci despre ceea ce au în comun pentru a deveni în mod plăcut intimi, mai întâi intimi prin micile secrete nu neapărat despre sexualitate, devenite treptat tezaurul cultural al vieților lor, iar apoi intimi prin timpul petrecut împreună ca prieteni plini de preludiu neîncetat, sex românesc până obosesc de-i doare dup-aia două săptămâni trupurile de cât s-au iubit, și intimi după ce, de comun acord atunci când se despart, se despart doar pentru o mică perioadă pentru ca mai apoi să fie din nou împreună și să și-o pună pentru că în unele relații poate că nu există sentimente deși sunt el frumos și ea cea mai frumoasă dintre toate fetele din lume însă vor cu tot dinadinsul să și-o pună iar dacă timidul nu a agățat-o ei bine, ea ca fată sigur că știe să îl păcălească să o agațe că de-aia s-a inventat teatru și-l poate păcăli punându-l la treabă ca să o ajute ori de câte ori ea vrea să fie cu el, că d-aia e fată deșteaptă, să pretindă că are nevoie să fie ajutată ori de câte ori se gândește la el și ori de câte ori îl vede și mai ales când îl vede pentru că și el vrea să te ajute, ăsta-i adevărul, fie spus, regulile de agățat, dacă există, sunt identice și pentru băiat și pentru fată, cu condiția să fie aplicate și să se profite de regulile astea că doar la dragoste se gândesc și vor amândoi.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!