poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2372 .



Bolșevicul, mare domn în țara noastră!
eseu [ ]
dex- bolșevism (bolțsevizm, rusă): doctrină leninistă despre revoluția proletară. regim dictatorial instaurat în rusia după lovitura de stat din 1917.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [andronescu ]

2009-05-22  |     | 



Politica din zilele noastre...
Caragiale e la zi...
Bătăliile pentru cotoi, partid, ale politicianului de roșu care se crede Dumnezeu, de fapt un dictator de mahala- în sensul peiorativ al mahalalei, căruia Roumânia întreagă trebuie să-i asculte discursul anacolut la tv. Interesul, ciolanului, partidului este pe primul loc, vorba cuiva: ,,partidul e'n toate! în cele ce sunt și în cele ce vor râde la soare, e' n pruncul din leagăn și' n omul cărunt!''
Încă de pe vremea gri, conturat în roșu, cu secera și ciocanul... de când bolșevicul era mare domn în țara noastră! Oamenii onești care vor binele semenilor sunt îndeărtați brutal. S-a întâmplat la ministerul de interne în iarnă, hoții și trădătorii stau liniștiți... demagogia, minciuna și prostia a triumfat, interesul poartă... fesul.
Poporul crede poveștile în continuare... zâmbind... rânjete ,,frumoase''.
Criza gazelor a fost mană cerească pentru unii.
Baliverne sunt multe...
Jafurile sunt la ordinea zilei...
Mulți strâng cureaua mulțumindu-se că au un loc de muncă...
Roumânia are rezerve de petrol și gaze... prețul ar trebui scăzut dar nu scade.
Baieții deștepți profită...
Concedierile curg în cascadă: în unele sectoare economice crește consumul de gaze naturale, cresc prețurile pentru industrial și casnic iar tov-ului patron îi crește profitul...
Dacă are șomeri, statul trebuie să-i țină...
Pe lângă cei cu lefuri exorbitante de la stat.
Ce se pierde într-o parte se adună în alta și se pune de-o criză națională, pe lângă criza mondială!
Unii cu paguba alții cu câștigul!
............................................
E criză, dar să revin la oile și măgarii noștri.
E campania pentru europarlamentare...
Prostănacu' nu pierde nici o ocazie- de campanie desigur, de a ataca guvernul care de bine de rău lucrează.
E' vanghelie cel smerit în' ale psd-ului vorbește și în somn despre viitorul strălucit pe care și-l asumă preliminar. Va fi, Doamne ferește, președintele Roumâniei! așa crede...
B' erbecali ridică bâta și se proclamă, cu ajutorul tribunului, europarlamentar cu dosar și stat pe la răcoare. Măcar de la el a mai scăpat printre degete câte o felie de brânză pentru sinistrați, pentru plata curentului prin Ferentari și chiar pentru amărâții de interlopi de îi furară amărâta de limuzină cumpărată cu sudoarea frunții!
Mai fuse odinioară, pe la interne unul cu mustață deasă de nu se' nțeleasă cu cei din miliție pentru... cea reformă.
Fiu de milițai cu îndelungată activitate pe vremea lu' nea Nicu...
Șandramaua psd ,,figură stalinistă decupată, parcă cu toporul dintr-un fante de cupă din pachetul unui cartofor'' prieten la cataramă cu... sortimentul de mazăre boabe bombate și furajere de la malul mării.
Își propun, acești indivizi, să ducă țara pe umerii lor pe unde vor ei...
Mergem... unde...?
Către ce și cine?
Bostanul roșu... conduce țara...
Cucuveaua ne cântă... de sfârșit.
Secera și ciocanul în stânga. Dreapta e în afară bostănăriei. Sau pe undeva...
...................................................
Zeama de varză e panaceul dezvoltării Roumâniei!
Politica la noi e varză.

Sau curvă?


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!