poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1272 .



10 Mai...35 Mai...și ce dacă ?
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2006-05-10  |     | 



10 Mai este, așa cum o știe toată lumea, ziua Regatului.
35 Mai este o carte extraordinar de frumoasă de Erich Kastner- autorul lui Fabian și al lui Emil și detectivii- mai știe cineva de ei ?
Aș prefera să sărbătoresc 35 Mai. Este o carte formidabilă- interesantă și atractivă.
10 Mai ? Hmm. Au fost regi mari în istoria României. Exact 2. Carol I și Carol II. Restul este tăcere. Ca să țopăi plin de încântare pe străzi pentru un rege- care o fi acela- mi se pare cel puțin stupid. Monarhiștii României- aceia care n-au căzut de tot în butoiul cu varză- ar trebui să se trezească în cruda realitate. De 15 ani regele nu a fost reîncoronat. Ei și ? Ne-ar fi mers mai bine cu regele ? Da, dacă își potolea foamea din gât. Un rege fraier- cum este actualul monarh (sper să nu se supere nici un monarhist din România dar asta e- un rege care a plecat cu importante resurse și care a falimentat toate afacerile pe care le-a început)- plecat după pleașcă- a se vedea prietenia istorică cu dl.II- nu este un rege stimabil. Nu are de ce- pentru că este o nulitate care nici măcar nu mai vorbește bine românește.
Și atunci ? În afară de pretențiile nemotivate și nemăsurate actualul nostru rege este doar ruda săracă și de rang II (care poate dejuna și cu servitorii-de obicei) a reginei Marii Britanii. Nici măcar un sunet, nici măcar o fărâmiță nu au fost produse de domnia sa.
Să sărbătorim 35 Mai ! E mai bine, există și un cal vorbitor acolo, pe patine cu rotile.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!