poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3277 .



Arhitectul-un Dumnezeu pamantean
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Athira ]

2006-05-03  |     | 



Comuniunea dintre om si natura a reprezentat dintotdeauna un element esential in crearea unei armonii in Univers.Pentru ca legatura sa ramana la fel de puternica acum intr-o epoca moderna in care existenta noastra nu se poate dispensa de stiinta,arta si nu in ultimul rand de minunea tehnologiei omul se vede nevoit sa gaseasca o solutie cat mai buna pentru a imbina capacitatea sa creativa cu iubirea fata de natura in care a luat fiinta.Astfel arhitectului i se da una dintre cele mai dificile sarcini, aceea de a contopi obiectul material,artificial,creat de mana omului cu natura creata la randul ei de marele Arhitect asa cum mai este numit Creatorul.Astfel arhitectul poate fi considerat un Dumnezeu pamantean,el reusind sa ofere armonia necesara omului modern pentru a coexista cu natura care fara nici o indoiala ii este la fel de vitala.
Arhitectul trebuie sa fie in primul rand un artist pentru ca zidul sa « prinda viata » si sa se incadreze in peisajul urban a carei temelie este insasi natura.Zidul ofera protectie atat in sensul propriu cat si in sensul figurat,caci ne ofera siguranta pe plan fizic si psihic,astfel incat omul ca sa supravietuiasca trebuie sa fie aproape in permanenta inconjurat de ziduri.Aici ii revine arhitectului datoria de a ne oferi noua aceasta protectie intr-un mod cat mai placut pentru a ne face existenta mai usoara,contribuind astfel in mare parte la armonia din univers.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!