poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3429 .



Dezbaterile
eseu [ ]
*celor ce le plac bârfele*

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ximena ]

2008-07-31  |     | 



Pe toate posturile aceleași emisiuni: oameni care stau și povestesc despre te miri ce ore în șir.
Astăzi lumea se adună la taclale și uită de ea. Vine obosită de la serviciu, stresată, iritată și se pare că singurul antidot e un talk-show despre modă, politică, sport sau mai nou religie.
Parcă am fi într-un Matrix: de cum ajungem acasă ne cuplăm la rețea. Cum la ce rețea? La rețeaua de bârfe și scandaluiri.
Asta place românului, o dezbatere cât mai incendiară pe o temă cât mai picant posibilă.
Și stai și te întrebi: de ce? Oare chiar am ajuns să ne identificăm cu acele personaje deformate de la TV?
Nu știu...încă vreau să cred că totul e doar foc de paie, că e doar un val ce va trece repede.
Însă în același timp știu că totul ține de fiecare dintre noi. Fiecare om se promovează pe sine.
În fiecare dintre noi sălășluiește o forță incredibilă, cu ajutorul căreia, credeți sau nu putem face minuni dar și dezastre. Totul pornește din interior: atunci când inima ne e bună cu o simplă privire îmblânzește pe cel mai fioros om. E interesant cum făcând un bine, acesta se răspândește ca fulgii de păpădie.
Ar trebui să găsim curajul să ne rupem de la rețea, e prea de preț sufletul nostru ca să-l umplem cu prostii și prea scurtă viața ca să o irosim șezând ca vitele rumegând informații de proastă calitate.
Nu devenim mai culți, mai înțelepți dacă privim dezbaterile. Înțelepciunea vine prin experiență personală iar cultura se căștigă prin muncă și răbdare...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!