poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1714 .



Maluri cu ierburi nedescurcate
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Radulescu ]

2006-03-21  |     | 



...acesta este nisipul în a cărei perversitate aveam obiceiul să ne jucăm îngenunchiați atunci cînd eram tineri... de altfel cînd mă gîndesc la acele clipe o forfotă de umbre îmi inundă retina... ca un șir de valuri ce se sparg fără speranță de-a lungul acestei limbi de pămînt...locul unde lumina soarelui se înfinge în pielea acestei lumi...locul unde se vorbește puțin sau de loc...zgomotele trecutului în ritmul valurilor făcute țăndări printre alge și cochilii de scoici... cu privirea aruncată în larg dincolo de zbuciumul perceptibil al apei... încerc și prind mirosul unui înger împregnat în umbra iluzorie a unei corăbii de pirați... curioasă alăturare... dar totuși posibilă căci orice ființă ori lucru inert își are îngerul specific... zgomotul valurilor și cel al funiilor frecate în cabestane... și peste toate mirosul sărat al unei anumite putreziciuni... clocotul...fierberea unei saramuri peste hoiturile vegetale și animale... întoarcerea la facerea lumii ca un refuz al imperfecțiunii... e ca și cum aș vrea să-i spun cuiva dragostea mea... dar ezitarea se prelungește la infinit... infinitul unei ființe... cît poate dura...oare infinitul poate fi perceput... sau doar o stare de angoasă... spunem infinit doar ca să ne arătăm neputința... starea noastră de grăunțe... ființe de interval... intervalul între două clipe... între două gînduri... între două exprimări... făptură contradictorie și ciudată... intervalul acesta între limite este o linie dreaptă... ori una sinusoidală... așa cum linia dreaptă poate fi o aglomerare de sinusoide...ori sinusoida poate fi o adunare de linii drepte... vorbesc de dificultatea de a percepe realitatea... care-i adevărul și care-i iluzia adevărului...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!