poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2038 .



Sex la puterea n!
eseu [ ]
...sau generația care nu a fost de acord!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Petre_Andrei ]

2006-01-15  |     | 



Societatea din jurul nostru este obsedată de sex. Și nu atât de actul sexual în sine, lucru care până la urmă este normal și scuzabil, ținând cont de natura noastră intrinsecă. Însă nu, oamenii sunt obsedați de propria lor sfială. Tocmai de aici apar toate acele manifestări exagerate ale sexualității. Cu toții cunoaștem poveștile adolescențelor noastre, pigmentate cu povești despre aventuri și despre calități extraordinare. Poate că totuși aceste manifestări nu au cunoscut o astfel de explozie decât în ultimul timp, odată cu evoluția mass mediei... Totuși, nu putem să emitem păreri certe asupra acestui aspect întrucât nu avem în nici un caz toate datele necesare. Însă nu se poate să trecem cu vederea scandalurile care apar "ca ciupercile după ploaie"! Din ce în ce mai mulți tineri ajung (cu voia sau fără voia lor), vedete de filme porno. Este simplu să demonizăm aceste activități, să îi blamăm pe cei care fac asta. Însă dacă vrem să schimbăm ceva, trebuie să căutăm să îi ajutăm.
Pentru început, trebuie să înțelegem că natura umană răspunde stimulilor într-un anumit mod particular. De aceea, un tânăr care urmărește un film porno va fi automat afectat de acel film, fie că realizează, fie că nu. Este ceva firesc, ceva natural. El va dori automat să copieze ceea ce vede pe ecran. Și de aici încep problemele. Poate unii dintre ei vor face și ei filme, pentru a demonstra că pot, poate că alții vor rămâne frustrați pentru că nu pot să se ridice la nivelul acelor prestații (care oricum sunt "falsificate", cu ajutorul stimulentelor). Reacțiile sunt diverse, trebuie să le înțelegem dacă vrem să facem ceva.
Soluția care pare cea mai la îndemână este interzicerea totală a acestui gen de materiale! Dar, dacă vom privi cu obiectivitatea, vom observa că această măsură ar fi realmente dezastruoasă. Internetul nu poate fi controlat, iar lucrul interzis exercită o atracție fantastică... Cu toate că nu vrem să recunoaștem, și noi avem prejudecăți, și noi avem probleme pe care nu reușim să le satisfacem, și noi avem fantezii rămase în umbră. Primul pas este înțelegerea lor. Abia mai apoi putem decide dacă să le și îndeplinim. Însă este foarte important să înțelegem geneza acestor dorințe!
Pornografia, sexualitatea exacerbată nu va dispărea niciodată din viețile noastre. Trebuie însă să ne ajutăm copiii să depășească impresiile greșite pe care și le vor face despre aceste subiecte, trebuie să le explicăm cum stau de fapt lucrurile! Fără jenă, fără pudoare, pentru că până la urmă vorbim despre noi, despre propriul nostru corp!

Noua generație este generația născută sub semnul schimbării! Și noi facem parte din aceasta generație, fie că ne convine, fie că nu!

Noi vom fi amintiți ca: "Generația care nu a fost de acord"!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!