poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1498 .



Ratiune si Simtire
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Martha Emanuela ]

2006-01-08  |     | 



Intotdeauna am crezut ca fluxul vietii fiecarui om depinde,inevitabil, de nivelul sau intelectual.Prin "Asteptati Intelepciunea.(...)Numai Ea poate aduce inimilor bucurii.", Ombladon nu a reusit decat sa-mi consolideze convingerea.Continuu sa cred in asta si refuz, cu obstinatie, ideea existentei unei "inteligente afective",a unei ghidari emotionale,oricat de multe tratate de psihologie as citi.
Nu stiu altii cum sunt,dar eu ma declar o victima indoctrinata a propriilor afecte. Imi consuma vlaga cu veleitati de insecte miriapode.Si ma simt captiva intr-un adevarat proces de fagocitoza,in care sentimentele joaca supremul rol de anticorpi,incercand scabros sa elimine Raul...
Ma tenteaza dulcea abulie,ca efect al afundarii sinaptice in vicii de tot felul,dar realizez ca platesc,deja,un pret mult prea scump pentru pacatul de a poseda o constiinta hiperdezvoltata,ce comploteaza pervers cu un organ cardiaco-revolutionar.
Ma cuprinde un fior rece odata cu ideea ce-mi trece prin minte:in cazul meu,dictonul sa fie valabil in varianta ?!
Imposibil! Simturile actioneaza letal asupra mea! Incerc sa distrug flagelul afectiv printr-un gen de mantra ce releva rafinamentul maturizarii intelectuale. Insa,concluzionez, amar, ca sunt inca departe de a ma metamorfoza intr-o opresiva ideologica a emotiilor,conformandu-ma,din nou,cu explicatia perfid-sufragica a varstei adolescentei-FATIDICA VARSTA A ADOLESCENTEI !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!