poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3652 .



Hormonii sau și despre neuroni
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Seemis ]

2005-10-04  |     | 



Hormonii sau și despre neuroni
de gheorghe Sârbu

( din cartea de sertar Ce este alchimia )

Materia cenușie să dea randament mediu, ci și superior, trebuie posesorul ei să țină cont ca, eliberarea încărcăturii hormonale să se facă complet, refulare inhibițională care nu poate fi dusă până la formă de oricine, și nici oricum. O împreunare camă - femeie-bărbat, ca să fie aptă din punct de vedere al depresurătorului neuronic, trebuie să dureze între trei sferturi de ora și o oră și jumătate, interval de timp în care preludiul, inclusiv cel post se înscrie … Devine evident că, atât femeia, cât și bărbatul, pe lângă calitățile naturale cu care vin spre ogoirea căutării de sine, trebuie să apeleze și la cunoștințele specifice, pe care se presupune că s-au aplecat în vederea însușirii: cărți, dar și nectarii, dintre care cuvânt definitoriu îl are de spus experiența și exercițiul, cu la purtător distincția: lobby-ul care clasifică rămâne mărimea penisului, respectiv, mărimea vulvei, potența - totuși. Pentru a ieși definitiv din eludarea de milenii a de ce-ului, expun precizarea: vulva satisface orice bărbat, nu și penisul orice femeie – satisface, dar nu și împlinește. Astfel, de când există viață pe pământ, o parte a oamenilor de știință au fost atrași în egală măsură de elixirul tinereții, cum și de permanentizarea dragostei - organe genitale de mărime optimă, și virile în speță. Găsesc oportun să reliefez: contopirea a două rațiuni trupești prin sex este artă, și nu numai în sens, ci și în satisfacere de gust, poem cosmic în proză, unde funcția erectilă este una dintre rime. Tânăr ești, și bărbat ești, câtă vreme falusul se achită cu brio de îndatorire. Nimic altceva nu echivalează cu barca sexelor răsfirate. Acolo unde năvodul bărbătesc întâlnește copca femeiască, nici lună nu este și nici soare, ci o puzderie de stele pe un cer arcuit de curcubeu, una mai colorată decât alta. Se intră în tainele vocilor lăuntrice prunc și se iese flăcău, și numai în cazul excepție adult crupier. Si totul se întâmplă întru lizibil postați neuronii, ceea ce dă organismului coerență, dar, și conclucrarea binelui la scară de 1 pe 1 cu indice variabil - raport de funcție perpetuu ascendent. Nu intră în calcul probabilitatea: binele nu în hormoni se găsește, ci sub calotă; de felul cum partenerii de amor - fie acesta și sportiv, gândesc, se instaurează sau nu se instaurează deschiderea, singurul factor determinant în egalitatea omniprezentă dintre axiomă și concret; așadar, hormonii reperezintă cele două găteje necesare obținerii focului; așadar, neuronii reprezintă instinctul care selectează mijlocul prin care singularul poate fi născător de soluții, aplicabile tuturor categoriilor fluente. Cu cât arderea dintre simțurile hormonilor dezlănțuite este sofisticat prelungită, cu atât fermentul materiei cenușii – neuronii, sunt funcțional echilibrați. De o parte tarlaua orgasmică, de cealaltă parte, tarlaua pineală, cu între ele islazul ( … ) pasul înainte al elongalogiei ca metodă de gândire, cu drept legitim la < a fi în este > punct de reper. In precădere, pământul umblător poate fi prelungit, și nu doar sub ipostaza sa sobră, și nu doar sub ipostaza sa comică, și nu doar sub ipostaza sa de abscisă, câtă vreme prefixul sintagmei, acest pc programat de Dumnezeu, este superior față de accepția pe care noi înșine suntem dispuși să i-o acordăm. La șfichi exprimat, contextul arată așa: cine intră în alcov doar pentru a avea de unde veni, se dezminte.
Nimic altfel nu poate să se miște liber sub dăinuire.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!