poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1292 .



Viza unchiului Sam
eseu [ ]
Jurnal american-1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2005-09-25  |     | 



Formularele de pe internet. Formularul suplimentar dacă ești bărbat sub 45 de ani. Cine-și mai amintește de superiorii din armată ? Și oare ai voie să-i spui ? Am întâlnit un român plecat în Germania în anii 70. L-au interogat acolo câțiva domni din serviciile secrete. "Ne puteți spune ceva interesant despre... ?"Românul nostru și-a adus aminte câteva bârfe și a încercat "U.M. xxx..." "A, mulțumesc", i-a retezat-o americanul, "șeful unității e maiorul X care trăiește cu nevasta căpitanului Y ,locotenentul Z are datorii la pocher, altceva într-adevăr interesant aveți..."
Taxa plătibilă doar la banca Transilvania. A cui afacere o fi ? De ce nu poți să o plătești la orice bancă ? Mă rog.
Programarea pe Internet. Ora 9.30. Ajung, 9.30, 9.40-la 9.55 îi strigă pe cei de 9.30. Intrăm. Control la sânge.Să fie oare românașii agenții lui Bin Laden ? (banc american-îi cunoaștem pe cei trei dintre patru teroriști periculoși Bin Eatin',Bin Lazin',Bin Horin' doar de capul rețelei, Bin Workin' n-am reușit să dăm).
Ne bagă înăuntru. Hol superb- ca și casa. Peste o sută de oameni se calcă în picioare- efectiv. Când și când o voce româno-americană cheamă "Mr.Stănecu...,Mr.Perescu...".Ce se întâmplă când te cheamă ? Te duci la un ghișeu, dai amprenta indexului stâng, amprenta indexului drept și salutare. Mai aștepți.
Aștepți până când se strâng actele tuturor celor care au fost programați în ziua respectivă. Nu-i prea grozav- deci dacă tu ai venit la 9.30 cel programat la 12 are un avantaj.De ce nu potfi procesați solicitanții când vin- ca la Ambasada Engleză- rămâne un mister.
Mă cheamă. Cine îmi plătește drumul ? Cine mi-a trimis invitația ? National Safety Council. Și țarul acesteia, dl.Millan. No comment.Veniți la 3 după viză.
La 3 iese un nene. Strigă. O mare de oameni. Nu se aude nimic. Dar până la urmă- bine c-am luat-o !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!