poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 81 .



Despre frecvența Maicii Dumnezeie
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-04-21  |     | 



Spiritul Maicii Dumnezeie guvernează inima fiecărui om, frecvența ei este cea a iubirii și compasiunii, guvernează planeta Pământ cu toate regnurile naturale, nimeni nu poate ajunge la Iisus Hristos și la Bunul Dumnezeu, fără Maica Dumnezeie.
Oamenii se pot conecta cu Maica Dumnezeie rostind următoarea rugăciune;
Născătoare de Dumnezeu, Preacurată Fecioara Maria, binecuvântată ești Tu printre femei, binecuvântată ești pentru rodul pântecului Tău, căci Tu l-ai născut pe Iisus Hristos mântuitorul nostru, apleacă-ti iubirea și compasiunea ta în sufletul și inima mea, iartă-mi te rog greșelile și călăuzește-mi pașii spre Bunul Dumnezeu și Fiul Tău Iisus Hristos, dă-mi te rog sănătate și înțelepciune, în ființa mea să se împlinească voia Ta, voia Sfintei Treimi. Slavă ție Maică Dumnezeie binecuvântată să fii acum și pururea și-n vecii vecilor Amin.
Oamenii conectați cu Maica Dumnezeie produc multă iubire în inima lor, generează multă înțelegere și toleranță pentru această lume plină de griji și frământări existențiale.
Lumina ca iubirea Maicii Dumnezeie se află pretutindeni în natură, printre oameni, trebuie să avem inimile deschise să o primim, reprezintă grația divină, care generează sănătate mentală și emoțională perfectă.
Sursa de iubire și compasiune , convențională, Maica Dumnezeie hrănește biosistemul uman pentru a genera fericire, liniște și pace.
O data pătrunsă în corpul fizic, Lumina Maicii Dumnezeie menține sănătatea, energia creatoare și salvatoare.
Să ne învățăm inimile să stabilească relații convenționale și neconvenționale cu Maica Dumneie, pentru că doar ea poate să îl nască în conștiința noastră pe Iisus Hristos, atunci când iubirea din noi este puternică, totală.
Iubirea din noi este necesară procesului de unificare a omenirii cu divinitatea, iubirea necondiționată este factorul cel mai hrănitor în familia naturală căt și în familia de prieteni, ne permite să creștem spiritual, mental și emotional.
Maica Dumnezeie satisfice foamea de energie în organismul biologic, ne face prolifici, ne face performanți, ne pregătește pentru success.
Iubirea Maicii Dumnezeie în inima noastră ne oferă capacitatea de autoregenerare organismului biologic afectat de diverse probleme de sănătate, ne dă posibilitatea longevității, mai explicit, genereazăă hormonii de menținere a vieții.
Iubirea Maicii Dumnezeie de culoare violet, prezentă în inima noastră ne racordează la cele mei înalte nivele a spiritului, Delta și Theta, nivele unde se manifestă divinitatea.
În puritatea inimii se produce extazul, comuniunea cu Maica Dumnezeie, cu Bunul Dumnezeu, cu Sfântul Duh (eul nostru superior) sosie a lui Iisus Hristos.



















.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!