poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 101 .



despre talentul nativ
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-04-09  |     | 



Fiecare om este priceput să facă un lucru sau mai multe cu ajutorul imaginației.
Priceperea se numește talent nativ, este o latură importantă a spiritului creator.
Talentul trebuie lucrat continuu, șlefuit precum diamantul să strălucească pe toate fețele.
Umanitatea reprezintă un univers al talentelor, o dimensiune multiformă a harului creator.
Talentul creator îi face pe oameni să înțeleagă cât de flexibilă este realitatea, cât de miraculoasă și diversă este natura care i-a înzestrat.
Talentul deopotrivă este scânteia lăuntrică, deschizătorul drumului spre succes, creatorul de opere de artă.
Principiile sistemului de operare a talentului sunt reguli stricte care respectă disciplina într-o varietate universală.
Talentul îl unește pe om cu Creatorul universului Bunul Dumnezeu într-o diversitate fascinantă.
Talentul este o extindere a conștiinței individuale în conștiința colectivă a universului.
Talentul creează după un proiect după un plan al divinității aflat în conștiința oamenilor, acesta fiind cel mai însemnat rol in universul evoluționist, creaționist.
Talentul este mecanismul psihic care dă sens lucrurilor la modul cel mai rafinat, mai spectacular, deoarece mintea este o mașinărie programată de divinitate să scoată la lumină opere de artă.
Chiar și talentul cel mai simplu mai banal se poate schimba într-unul mai special, pentru ca mintea evoluează mereu, de pildă talentul de lucrător al pământului, fără de care oamenii nu ar avea o sursă sigură de hrană.
Într-adevăr viața în care talentul se exercită în mod liber
poate fi una fenomenală, plină de satisfacții.
În dimensiunea cunoașterii talentul se evidențiază cât mai sus, atrăgând după sine recunoașterea, aprecierea, meritul deosebit, cum ar fi talentul de pictor, de sculptor, de inovator, de muzician, de dascăl, de actor, de scriitor, de arhitect, de constructor, de medic, de preot, de polițist, etc.
În funcție de profesiunea aleasă talentul dezvoltă trăsături foarte valoroase, evoluționiste.
Chiar și talentul de politician onest, cinstit, de organizator al societății se formează respectând o lege a universului, a divinității.
Talentul îi poartă pe oameni acolo unde visează sau vor să ajungă, cât mai sus pe niveluri de evoluție, este menit să țină în funcțiune realitatea mediului înconjurător, respectiv a universului creator.
Talentul este o calitate primordială, determină transformarea mentalului în spirit cocreator cu divinitatea, ca o extensie în dimensiunea cunoașterii și a luminii universale.
Nici o carieră nu poate atinge performanța, succesul fără talent nativ sau facultativ.
Să ne scufundăm cu ajutorul meditației adânc în conștiința noastră pentru că acolo se află talentul nativ care nu ne va dezamăgi, care așteaptă să iasă la lumină, vom constata curând că Dumnezeu își iubește creația cea mai de preț- Omul- pe care l-a înzestrat cu talent creator, inovator cu chipul și asemănarea Lui.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!