poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 83 .



despre conceptul de Fericire.
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-03-10  |     | 



Credința în sine, în Eul propriu generează pe multiple planuri productivitatea de fericire spirituală și mentală, care poate fi dobândită fără efort extenuant, exterminant.
Fericirea este obținută încă din primii ani de viață în sânul familiei configurată de iubirea necondiționată.
Un om este fericit atunci când potențialul său creator dă roade, când primește recunoașterea și aprecierea celor din jur.
Alimentația sănătoasă este o sursă semnificativă de fericire, de asemeni petrecerile cu muzică și dans alături de membrii familiei și de prieteni sunt determinante pentru obținerea fericirii.
Când omul se simte în centrul societății ca un reper de valoare de succes fericirea atinge cote înalte.
De asemeni libertatea de expresie și de mișcare fizică și metafizică, (Liberul Arbitru) este un concept sistemic dăruit de Dumnezeu ființei umane, pentru ca fiecare om să își găsească propria cale de evoluție dintr-o diversitate infinită.
Frumusețile armonioase din Natură din Univers creează o fericire multiformă, multicoloră, dezvoltă inteligența emoțională, rafinează psihicul, sufletul, spiritul.
Anturajul cu prieteni este de asemeni foarte productiv de fericire, schimbul de impresii de experiențe fiind necesare evoluției.
Traiul în simbioză cu spiritele iubirii și luminii absolute creează fericirea sacrală, divină.
Dumnezeu îi vrea pe toți oamenii fericiți împliniți, evoluați psihic, sufletește și spiritual, considerații pentru care i-a creat omului recent toate condițiile de dezvoltare personală.
Este imperios necesar ca omul recent să nu aibă deviații de la credința în Eul propriu , de la credința în divinitate.
Un comportament pozitiv dinamic atrage energii ale fericirii înaintemergătoare, creatoare, performante.
Să ne ascultăm sufletul și spiritul de câte ori avem o inițiativă, o aspirație la succes, pentru că divinitatea a implementat în ele programe revoluționare, progresiste.
Să nu ne temem de provocările vieții pentru că ele ne vor antrena fizic și metafizic să devenim atotputernici si fericiți cu propriul destin, cu propriul Eu.
Așteptată mult dorită minune este să descoperim înlăuntrul ființei noastre curajul eroilor, pentru a putea înfrunta stihiile veacurilor, gloriile asupra lor sunt cele mai înalte forme de fericire.
Așa să ne ajute Dumnezeu- Amin.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!