poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 34 .



între agonie și extaz
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-02-27  |     | 



Recunosc cu destulă amărăciune ca sunt nenumărate motive pentru ca lumea întreagă să se simtă maxim de îngrijorată și totodată neputincioasă.
În fiecare secundă pe planetă se petrece un caz de agresiune, de violență, de crimă, nenorociri umane urmate de un șir de dezastre naturale ca inundațiile, cutremurele, incendiile de păduri, de case, pe deasupra dramele provocate de războaiele de pe globul pământesc unele durând de ani lungi.
Lumea se întreabă pe bună dreptate dacă există Dumnezeu de ce permite toate aceste tragedii cu pierderi mari de vieți omenești?
Majoritatea oamenilor s-au izolat s-au răcit au devenit egoiști, indiferenți nu le pasă decât de propria persoană și de cei din familie, dacă totuși unii oameni mai cred în divinitate și se roagă de fapt cer un favor divinității de pildă noroc, o realizare pe plan personal sau familial, în dragoste, vor mulți bani, vor sănătate.
Foarte puțini sunt cei care oferă divinității sprijin psihoenergetic, foarte puțini oameni s-au iluminat îndeajuns încât cu spiritul și sufletul lor să lucreze umăr la umăr cu divinitatea.
Spiritul creator al lui Dumnezeu reprezintă suma tuturor ființelor iluminate, sfințite din Univers.
Realitățile planetare demonstrează cu sunt insuficiente spiritele iluminate cu gândire pozitivă cucernică pentru a pune capăt nenorocirilor
Se vor înmulți dramele an de an mai mult mai devastatoare dacă omenirea nu se întoarce la credință și smerenie.
Nu este o soluție să să stăm cu spatele indiferenți să devenim stane de piatră care nu acționează cu sufletul și spiritul când în jurul nostru este doar nefericire și durere.
Nenorocirile ne pot ajunge atinge și pe noi când ne este lumea mai dragă.
Acum mai mult ca niciodată se duc luptele crâncene între îngerii și demonii universului.
Demonii fiecărui om implicat în aceste lupte sunt de fapt gândurile care au vibrații la cel mai jos nivel, al infernului.
Doar rugăciunea sinceră cordială mai poate ridica nivelele de vibrație ale gândirii, ale spiritului și sufletului
Să ne rugăm la unison astfel;
să fie pace și lumină în ceruri
să fie pace și lumină pe pământ,
să fie sănătos pământul și toate ființele
să fie credință înaltă rațiune înaltă și iubire dumnezeiască în toate ființele,
să fie speranță în toate ființele
să fie fericire în toate ființele
să fie armonie absolută în întregul Univers.
Așa să ne ajute Dumnezeu -Amin
Rugăciunea generează o putere psihoenergetică uriașă care
poate opri orice agresiune sau act de violență asupra corpului fizic asupra sufletului și spiritului, creează în jurul întregii familii un scut protector, creează câmpuri energetice în jurul casei și implicit a planetei.
Să nu îl lăsăm pe Dumnezeu , pe Sfânta Treime și mica oaste a îngerilor să lupte cu demonismul mondial covârșitor.
Au nevoie de fiecare om lucid, milostiv, smerit, credincios pentru ca foarte curând luptele să se sfârșească să aducă gloria lui Dumnezeu.
Este vremea ca toată omenirea să se trezească să repare toate defecțiunile create în interiorul și exteriorul corpurilor fizice, astrale, spirituale, sufletești.
Este vremea ca Hristos să reînvie în sufletele noastre a tuturor creștinilor, pentru că mântuitorul și fratele nostru va să fie. Amin.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!