poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 37 .



construcție spirituală siderală
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-02-02  |     | 



Fiecare om existent pe pământ are o stea care veghează, luminează, strălucește puternic în univers, care transferă în mentalul ființei visuri care se pot împlini cu succes.
Mă entuziasmează și mă fascinează dinamismul emoțional generat de stelele din muzică și poezie.
Cântecul este energia cea mai spectaculară care unește oamenii într-un deziderat de pace, iubire și fericire.
Poezia este forma cea mai concretă care asigură continuitatea Cuvântului creator, inovator.
Arta și cultura au luat un avânt mirobolant fulminant în toate societățile planetare.
Muzica și poezia întrețin flacăra vie a libertății și a spiritualității universale, alungă la marginea existenței
tristețea, deznădejdea, întunecimea sufletelor, deschid drumuri noi în spațiul incomensurabil al cunoașterii.
Muzica și poezia sunt algoritmi energetici care generează sănătatea inteligenței emoționale, spirituale, evoluționiste.
Muzica și poezia de dragoste extind fericirea pretutindeni pe mapamond și în univers, generează vibrații care pot vindeca anotimpurile pentru ca să revină armonia dintre oameni și natură.
Romantismul creat de muzică și poezie îi poate sensibiliza considerabil și pe cei mai vulcanici, colerici oameni.
Festivalurile de muzică și poezie aduna laolaltă în același timp zeci de mii de oameni pasionați, când sunt televizate fac miliarde de oameni să vibreze la unison.
Se înseninează timpul, existența, spiritualitatea acolo unde muzica și poezia domină multiform, multicolor.
Apele cântă, codri cântă, aerul cântă, inimile cântă acolo unde steaua iubirii își pune amprenta.
Optimismul multidimensional generat de muzică și poezie
va desființa previziunile sumbre privind încălzirea globală și catastrofele naturale.
Facem prezență în era siderală a luminii și iubirii generate de muzică și poezie, dansul subtil, diafan, dintre ele este molipsitor, influențabil, este creator, salvator, inovator.
Sunt fenomene mirabile, miraculoase, care îl fac maxim de fericit pe Univers și pe Bunul Dumnezeu, Tatăl ceresc.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!