poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 346 .



cugetări între orizonturi deschise
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-01-19  |     | 



Încă din secolul trecut, România este grânarul Europei, mioarele și berbecuții României hrănesc popoarele arabe,
mierea românească îndulcește amarul până în cele mai îndepărtate colțuri al globului pământesc, melcii românești sunt delicii în farfuriile pofticioșilor europeni, fructele de pădure românești tratează diferite afecțiuni metabolice pretutindeni în Europa, fecioarele românce sunt râvnite de afemeiați de pretutindeni, mâna de lucru puternică bărbătească produce calitate vieții oriunde este nevoie de ea, cu aproximație toate produsele românești exportate sunt bio. am enumerat doar câteva din motivele pentru care este imperios necesar ca fiecare român să își iubească glia, să își respecte poporul, să își prețuiască strămoșii ale căror învățături ne-au format și ne vor cizela până la sfârșitul veacurilor.
Din nefericire sunt și aspecte care mă oripilează, care mă fac să mă cutremur deseori, gunoaiele care mi-au invadat raiul le-am întâlnit și pe internet, pe rețele culturale , sociale.
bazaconii, nemernicii, netrebnicii, nimicnicii înghesuite de-a valma în formate de cultură, care nu au nimic de-a face cu structurile naturale, universale, divine, care le distorsionează le deformează în cel mai urât fel, imagini și viziuni abstracte, deseori infernale, emanații de gândire total negativă.
Credința strămoșească ne recomandă să credem cu toată puterea în divinitate, să ne imaginăm cu ochii deschiși un viitor luminos, curat, propice evoluției tuturor, cu puterea gândului să atragem din univers lumina care să ne călăuzească pașii pe tot parcursul vieții.
Eu cred că gândirea negativistă este generată de creiere pline de găuri negre, cu neuronii arși, întunecați.
Bine a grăit prin opera sa marele pictor Francisco Goya , spunând că somnul rațiunii naște monștri. sintagmă folosită
în diverse opere literare, artistice, teatrale, cinematografice.
Francisco Goya a pictat seria de monstruozități în perioada neagră a existenței sale când suferea de tulburări psihice, de paralizie parțială, de scleroză.

Divinitatea, universul ne-au creat toate condițiile să ne trezim, la unison umăr lângă umăr să ne construim viața conform nevoilor spirituale, sociale.
Avem libertatea să alegem drumul care duce la evoluție fizică și metafizică, sau pe cel care duce la involuție. gândirea este cea care decide viața, destinul, viitorul fiecărui om.
Sunt îndurerată pentru că foarte mulți români sunt nefericiți, dezamăgiți de soartă, au chipul umbrit de gânduri întunecate, pare aproape imposibil să privească lumina din jur să o respire până în adâncurile ființei.
nimic nu ne împiedică să privim măcar o clipă pe zi soarele în toată splendoarea strălucirii, să-i primim direct în inimă grandioasa iubire cu care ne întâmpină când ne trezim și care ne însoțește pe tot parcursul zilelor. astfel l-am înțelege mult mai bine pe Bunul Dumnezeu și am afla care este rostul fiecăruia pe pământ.
Să ne trezim cât timp nu este prea târziu astfel ca infernul să ne ocupe sufletele.
Așa să ne ajute Dumnezeu -Amin

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!