poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 435 .



În secolul XXI
eseu [ ]
Călători prin timp

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [marius niþov ]

2022-07-15  |     | 



De la început am susținut că nu sunt de acord cu niciun conflict militar, care pentru mine ca istoric, culmea(!), majoritatea fiind încântați de bătălii, rămâne o dovadă de primitivism. Nu admir războaiele și nici tactici de luptă, fiabilitatea armelor, performanța tehnologică din industria militară. Pentru mine cei care fac bani din armament sunt blestemați și condamnați fără posibilitatea mântuirii, la fel ca "marii" conducători care au dat foc lumii! Există foarte multe căi de rezolvare diplomatică fără a recurge la forța armată. Trebuie analizat fiecare pas care a dus la ce se întâmplă lângă noi. Nu pot să fiu de acord cu propaganda plătită ($), chiar dacă vine de unde se aprinde torța libertății! Mă uimește poziția fără verticalitate a unor oameni pe care îi credeam altfel.
Ce nu se dezbate în media noastră care condamnă în unanimitate invazia rusă, în cor cu lumea democrată?
Discuții fără conținut au loc pe marginea revendicării Donbasului de către ruși, rezultat al politicii ucrainene lipsite de tact diplomatic. Intervenția din SUA și Occident au schimbat conducerea Ucrainei, au destabilizat și tensionat relațiile cu Rusia după euromaidanul deja cunoscut. John Bolton, consilier pentru securitate națională din perioada Trump, a declarat că a participat la operațiuni pentru înlăturarea unor guverne, planificarea unor lovituri de stat! Ce dovadă mai concludentă e necesară pentru a înțelege cele întâmplate?! Adică prin ce probe mai concludente se poate demonstra implicarea americană în multe părți din lume pentru urmărirea intereselor SUA în detrimentul țărilor respective? Alegerile de la noi, vă aduceți aminte, au fost clar viciate, menținerea unor jefuitori la conducerea României și implicarea ambasadei SUA în justiția românească după revoluția portocalie care ni l-a dat pe Traian, greu de înlocuit și după ce a fost demis prin referendum în 2012, e semnificativă. Se vorbește de o recunoaștere internațională a Ucrainei în granițele actuale, dar cine a hotărât ca Bucovina de Nord, Herța și Buceagul să fie pământuri ucrainene?! După unificarea Germaniei, nu trebuia să se unifice și România cu Basarabia? Ori pactul Ribbentrop-Molotov rămâne valabil doar pentru fraierii de români?! Cine a fost de acord cu pierderea pământurilor românești și la ce ordin din afară?! Sau noi am fost primiți în UE și NATO doar fără o mână, un picior, asta a fost condiția integrării? Dacă așa a fost pentru România, înseamnă că Ucraina trebuie să procedeze la fel! Doar așa se vor bucura și ei de vederea "minunatelor" parade pride, lgbtq, căsătoriei între homosexuali! Pentru acest spectacol țările care îl acceptă trebuie să își mutileze și conștiința, sufletul întru acceptarea domniei minorității asupra majorității, ca în...democrația impusă după model american, occidental. Valorile libertății impuse, condiționate. Mai puțin și trebuie acceptat și cultul satanic pe față, nu doar prin ceremoniile ascunse ale "elitei" spurcate care face experimente pe lumea asta fără credință. În acest mod se vede cine face jocurile politice la nivel mondial și cum sunt provocate aceste sacrificii rituale (pandemii, conflicte militare)! Așa cere stăpânul întunecat închinătorilor fideli, desigur proști trași pe sfori la conducerea puterilor vremelnice. That is the world!









.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!