poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3578 .



Ghiavolu\' și jăndarii
eseu [ ]
-"restituiri"-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iQ666 ]

2005-04-17  |     | 



fapte: un jandarm din baia mare si-a ucis 4 colegi si apoi s-a sinucis. s-a scris: ca jandarmul a innebunit, ca ar fi satanist, ca ar fi dependent de internet, ca era fan marilyn manson si influentat de acesta a ucis si s-a sinucis...

si eu ascult marilyn manson destul de des. imi place muzica lui. si eu sunt depresiv, scrierile mele contin destule texte pentru care as putea fi anatemizat, daca nu chiar exorcizat. despre sinucidere am o parere foarte buna in general, uneori ma bate gandu' s-o testez. dar asta nu inseamna ca-s satanist. nu c-as fi impotriva satanistilor. daca lor le place in ce cred, sa fie sanatosi. da' chiar, eu ascult metal suparat [si in general cei care asculta asa ceva il considera pe m.m. un biet mascarici, nu e cazul meu, cum spuneam], da' suparat tare.

unele trupe care-mi inunda urechile au texte sataniste adevarate. oare scap de armata pe motivul asta? ma si vad explicandu-le tembelilor alora care mananca fonduri de pomana ca eu ascult muzica grea de tot, ca una dintre trupele mele de suflet obisnuia sa taie oi pe scena si sa stropeasca fanii cu sangele, ca ozzy a muscat capul unui porumbel in fata managerilor unei case de discuri [n-ati auzit de ozzy, dom' maior? da' se poate?] si de ce sa evit sa le pomenesc si de cannibal corpse? chiar daca de la ei n-am ascultat prea multe.

incompetenta si greseli exista peste tot [si 98.97% dintre cititori m-ar intreba de ce scriu tocmai eu, tocmai asta, tocmai aici], dar cand e vorba de armata, mai ales de cei cu acces la munitie si armament, ar fi bine sa fie evitate. indiferent daca baiatul era satanist sau nu [desi nu era], daca era rocker sau manelist, si mai adaugati voi ce clasificari vreti, cei care i-au dat avizul pentru armata pe ramura psihologica au gresit teribil. poate ca ei ar trebui impuscati. e o afirmatie grava, dar cineva trebuie sa-i ia apararea si bietului brian warner.

eu sunt total impotriva ideii de armata. dac'ar fi dupa mine as desfiinta toate armatele sice mai au pe langa. pana s-ar reprofila toti ar fi ceva probleme, dar ar aparea si fonduri imense numai bune de folosit pentru educatie, ecologie, cultura... revenind din utopie, macar obligativitatea stagiului militar ar trebui abrogata. iar voluntarii ar trebui testati in cele mai dure conditii, abia apoi sa li se dea arme. candva chiar m-am gandit ce-as face daca as fi incorporat cu forta. cred ca as astepta sa capat arma si i-as trimite la dracu pe toti care si-ar dezvalui dobitocia pe seama mea. sau poate n-as avea curajul, sau m-ar lega ceva de viata si as indura, fericit c-o sa scap pana la urma.

sa revin la situatia tragica de la care am pornit. presa de scandal exista cam peste tot si din pacate e cea mai bine vanduta si cea mai citita. a doua zi dupa impuscaturi apar in publicatiile cu pricina articole care-l proclama pe ucigas satanist la fel ca si idolul sau marilyn manson. lumea citeste si asculta in continuare manele, ca se pare ca e periculos sa asculti rock. iar de tatuaje sau plete sa nici nu fie vorba. vai de cel care nu merge la biserica cu parintii in fiecare duminica. imediat devine satanist si se pomeneste pe lista neagra a comunitatii... ziarul se vinde, ipochimenii mai nascocesc si maine ceva minciuni, familiile indoliate sufera, opinia publica se revolta in gand, armata se dezvinovateste, eu scriu, tu citesti...

totusi din porcaria asta ar putea iesi si ceva bun: fie o renastere a rockului, tinerii apucandu-se sa asculte asa ceva pentru o posibila evitare a armatei, fie renuntarea la stagiul militar obligatoriu. cica se vorbeste deja de un referendum in acest sens.

a raportat, iQ666

ps: avand in vedere pseudonimul meu oare m-ar mai primi in armata?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!