poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5275 .



PROtest [sau ce dorea sa spuna mocofanu]
articol [ Internet ]
noi, cei din ultimul an:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cmudp ]

2003-05-06  |     | 



sall to all...

sunt indignat:
plec spre scoala si mi se spune,
ca o supa de legume,
cum ca liceul meu are doar 145 elevi care
sustin bacu' anu' asta si, prin urmare,
hai noi, cu totii sa ne caram foile de examen
spre un liceu X de la celalalt capat al orasului...

doi la mana:
testul la romana,
scris sau oral,
pune in evidenta doar cailor orbi
cunostiintele unui elev care, poate
a invatat pe bune
sau a avut norocul
sa-i pice tocmai partea pe care si-o amintea
nu pentru c-ar fi invatat-o
ci datorita efortului pe care profu' si dirigu'
l-au depus sa-ndrume tanarul elev
spre ora de romana, si nu spre wc-ul in care
se fumeaza pe rupte
fara sa vada nimeni...
(stiam eu ca fumul de tigara nu se vede noaptea,
dar ziua...)

trei la mana:
eu , generatia mea, prin prezentul text
care nu cere nici atribute poetice,
nici dinti infipti in birourile Min Invatamantului si Inculturii,
cere cu insistenta repetarea fenomenului pitesti
si a fenomenului brasov '87 in laboratoarele de chimie -
doar astfel man. alternative si stresul
prea-numeroaselor materii scolare si-ar pierde amprentele
de pe creierele noastre firave...

prin urmare,
dupa discutii la mana 1, doi si 3,
propunem:

1. renuntarea la manualele alternative pentru clasele liceeale si revenirea manulalului "unic si bun" {in primul rand, creierul meu nu e piata, apoi, chiar crezi ca daca am nevoie de aprofundare nu-mi pot cumpara o carte adiacenta sau nu pot insista pe langa profesor pt. obtinerea detaliilor?}

2. reducerea numarului de materii studiate in liceu la 4-5, baza stricta pentru specializarea elevului la noi se face in facultate, in occident in liceu !!!). ma intreb adeseori:de ce sunt eu obligat sa studiez o materie stupida cum este biologia saptamanal cand nici prin tibie nu-mi trece sa ma fac stomatolog !

3. scoala nu este obligatorie: daca am chef sa vin la scoala in clasele 9-12 vin, daca nu, ma uit la 13-14 cu A.G. ; de altfel, de ce trebuie sa suport toti idiotii cu care sunt "sardinat" intr-o clasa de 4 pe 4?

4. de ce devine liceul un mediu periferic culturii cand el ar trebui sa promoveze cultura? de ce se permite accesul tuturor idiotilor cu titlul de prof in salile de curs? nu este suficienta plictiseala de la ore? nu sunt flagrante chiulul scutirile false peste care dirigintii trec cu vederea?

[[[MA OPRESC LA 4. PROMIT SA REVIN]]]

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!