Comentariile membrilor:

 =  legenda
prietenul_necunoscut
[22.Nov.01 20:00]
textul trebuia sa aiba si legenda. Eu nu reusesc sa inteleg daca ai vrut sa spui ceva... De ce oare?

 =  legenda ochiului de fiu de imparat
crama
[28.Nov.01 05:28]
textul este axat pe conflictul dintre personajele principale din ep34 al serialului Casa Plina,. Daca nu l-ati vazut nu aveti nici o sansa sa intelegeti nimic vreodata si in vecii vecilor sau poate doar daca il prindeti in reluare.
Oricum arta poetica este coplesitoare si de aceea neinteleasa, autorea insasi fiind inchisa intr-un ospiciu, sa ca shhh!!!

 =  propunere sistem vot !!
RaduLucian
[28.Nov.01 05:38]
:)
da.

promit ca una din prioritatile site-ului sa fie voturile (de blam).

cred ca am o idee buna privind voturile si influenta lor asupra textelor pe care le vede fiecare:

ma gandesc sa dau voie celor care sunt autori confirmati (nivel 100), sa voteze (o singura data) pentru orice text existent pe site. se va creea evident o lista de note pentru fiecare poezie (se va incarca si serverul dar asta e).
fiecare membru al site-ului va avea totodata optiunea sa aleaga care este nota minima pe care sa o aiba un text pentru ca acesta sa ii fie prezentat.
in acest fel un membru poate alege de exemplu sa vada doar textele noi si textele cu nota minima 8 iar textele considerate (DE ALTII !) proaste vor disparea foarte repede.
cred ca acelasi sistem se poate aplica si unui autor pe ansamblul operei sale prin evaluarea unei medii sau pur si simplu prin notare directa.


ii rog pe toti membrii care doresc si care au cerut o facilitate de "cenzura" pentru textele slabe, sa raspunda acestei propuneri cu sugestii si pareri


va multumesc.
radu lucian
editor

 =  DESPRE VOTARE
degeaba
[28.Nov.01 10:54]
editorule,

in privinta propunerii tale... suna bine in general, dar are o gramada de hibe.

cea dintai buba:
sa presupunem ca fiecare dintre noi isi stabileste nivelul minim la 7. sa presupunem apoi ca un autor respectat publica o poezie, iar prima nota pe care o primeste este 6. noi nu vom mai avea sansa sa vedem aceasta poezie, deci nici cum sa-i imbunatatim media. iar versurile sale se alatura celor ale vulgului.

mai este o problema: ce se intampla cu textele necomentate? pornesc cu media zero?

trei la mina: eu am avut la limba romana media cinci in liceu... iar cei care considera ca aceasta medie este indreptatita, ii rog frumos sa citeasca citeva dintre versurile-mi, iar daca nu meritam macar un sase amarat acolo, iertata-mi fie trufia...


patru la mina :cred ca nivelul 100 cuprinde o ciorbaraie mult prea colorata pentru a permite o decantare reusita a poeziilor. si daca ii lasam pe toti sa dea note atunci nu am realizat nici o brinza. ba dimpotriva!
buuuun, solutia mea este urmatoarea: sa stabilim acest sistem de notare dar numai pentru cei cu nivelul 150. pentru inceput tu si probabil geana ati fi cei care decid cine intra in aceasta noua categorie. cu timpul, pentru a deveni un privilegiat detinator de nivel 150, trebuie sa iti demonstrezi capacitatea de a critica, atat prin calitatea cat si prin cantitatea comentariilor tale.

apoi dupa ce se aduna vreo 30-40 detinatori de nivel 150 putem incepe sa dam note. dar nu inainte! cum ar fi daca numai 3-4 ar stabili ceea ce ar trebui noi sa vedem.

ceea ce propun eu este cam elitist, dar tocmai asta incercam sa obtinem acum. tu esti regele si iti formezi guvernul asa cum iti vine pe plac. ei bine, eu am incredere in capacitatile tale decizionale.

ei, ce parere ai majestate ?
(pupincurismul este bineinteles ironic)

 =  Raspuns pentru editor
Myrall
[28.Nov.01 12:28]
Da... sunt de acord sa gandim un sistem de votare a textelor. Evident ca fiecare va putea publica in continuare, doar ca vor ramane pe site doar textele care spun ceva. Daca prima nota primita de un text este 6, de exemplu, media poate fi modificata atat timp cat se afla in lista de noutati. In ce priveste dreptul de vot, daca ne gandim ca AFriend, de exemplu, dau De Roxas au nivelul 100... cred ca degeaba are dreptate, poate ar trebui introdus un nivel special pentru cei care au demostrat ca au un oarecare simt al valorii si capacitatea de a analiza - nu neaparat obiectiv, fiindca toti avem un grad mai mic sau mai mare de subiectivitate - ci conform cu un oarecare standard pe care ar trebui sa-l impunem unui astfel de site cultural.
In rest... orice ai face tot vor exista nemultumiri... fiecare vede lucrurile asa cum vrea el...

 =  continuare
RaduLucian
[28.Nov.01 13:57]
sa recapitulam adaugand ce lipsea:
  • va exista un nivel nou imediat superior celui de autor care se va chema moderator. ideal ar fi ca posesorii acestui nivel sa isi stabileasca nota acceptabila 0 ca sa vada si textele proaste (da... se vor sacrifica).
  • textele nou introduse vor aparea pana cand primesc 1 nota (Sau 3 note daca avem mai multi moderatori)
  • cred ca stiu cam 20 de candidati la nivelul de moderator asa ca vom incepe destul de bine. sper sa fie dispusi sa mai piarda cateva secunde la fiecare text pentru a mai da doua clickuri.

    astept in continuare pareri si idei

  •  =  VOTARE 2
    degeaba
    [28.Nov.01 17:05]
    1. cred ca textele ar trebui sa apara pina cind primesc 3 note.

    2. cred ca notele ar trabui sa fie de la 4 la 10.

    3. cred ca din start notele ar trebui sa fie anonime, dar in cazul in care cel ce da nota vrea sa-si decline identitate (ah! cat de mult iubesc expresia asta) sa aiba un checkbox care sa-i ofere aceasta posibilitate.

    (nici nu vreau sa ma gandesc la posibilitatea izbucnirii unui razboi al orgoliilor ranite, cum nu de rareori s-a intamplat deja, in care protagonistii se vor duela in note nejustificate. de genu' - aha! crezi ca merit 4, las ca vezi neghiobule/neghioabo )

    4. toti cei pe care ii ai domnia ta in minte (acei vreo 20 de potentiali) ar trebui intrebati in particular inainte daca accepta aceasta sarcina au ba.

     = 
    prietenul_necunoscut
    [29.Nov.01 01:52]
    Eu cred ca nu e o idee prea buna. Sau, ideea e buna dar aplicarea ei in practica e dificila si comporta riscuri mari pentru stabilitatea sitului. Asta pentru ca, desi se vrea o decantare a valorii, un vot al lui de roxas, de exemplu sau mai stiu eu ce alt mare creator va fi egal ca putere cu al Orianei, sa spunem. Cu alte cuvinte, daca trei mari "poeti" vor da nota 0 unui text, oricata valoare ar avea acesta, va disparea. In acelasi timp se vor gratula cu 10 intre ei si astfel vor supravietui. Si apoi, exista atatea orgolii incat cred ca mai mult se va strica decat imbunatati. Exista diferente atat de mari intre ce scrie Mat, de exemplu si ce scrie un_poet. Cum pot fi pusi sa se voteze unul pe celalalt? Nu stiu, o sa ma mai gandesc...

     =  Propunere
    SFINXUL
    [29.Nov.01 18:58]
    Am vazut ca tu esti cel care tai si spanzuri pe aici :) ,am o idee ,cine stie poate se va realiza.
    De ce nu avem si noi un chat pe aceasta pagina asa cum sunt alte pagini de web,cred ca marea majoritate este de acord cu ceea ce am spus aici.
    Asa vom putea discuta si intre noi online.
    Cred ca merita incercat asa ceva.
    O zi buna in continuare.

     =  Minulescu
    Iubita
    [01.Dec.01 06:25]
    Imi pare rau ca tu asa vezi lucrurile si si mai rau imi pare ca ai folosit POEZIA unui mare autor...Dar daca crezi c-a fost cu-adevarat ceva,n-a fost decat un strop de vesnicie desprins dintr-un etern Etcaetaera...nu am pus ghilimele pentru ca nu imi amintesc versurile exact.Cauta originalitatea in tine... e akolo.

     =  Opinie!
    Iulian Scutaru
    [01.Dec.01 19:41]
    Desi ideea in sine suna bine, aplicabil, ar duce cu siguranta la "hranirea" multor orgolii, si asta ar trage in jos nivelul acestui sit. E destul de dificil sa alegi un numar de oameni care sa acorde o nota intr-un mod sa-i zicem "obiectiv", in masura in care exista obiectivitate la noi, oamenii. Asa ca, eu sunt de parere ca trebuie gasita o alta modalitate de gestionare a textelor. Si ma gandesc in primul rand la d-voastra editorule!!! si la cei destul de apropiati, cu care colaborati. E disgratios sa citesti tot felul de texte lipsite de orice valoare, nu sunt nici macar ostentative, ci pur si simplu goale, ca sa nu spun altfel. Asadar, cred ca ar trebui in primul rand sa se aiba mai multa grija cu privire la ceea ce se publica, altfel s-ar putea ca usor, usor sa scada nivelul acestui proiect.
    Cat priveste notele, daca asta s-ar pune in practica, cu siguranta s-ar da un iz destul de elitist, ca sa nu spun de "gasca". Trebuie sa vedem mai multe pareri si sa cantarim mai mult!

     =  DESPRE SITEMUL DE VOT
    TheSea
    [01.Dec.01 16:04]
    referitor la sistemul de votare al textelor eu am urmatoarea propunere: cel/cei care avizeaza textul pentru a fi publicat pe site indiferent de nivel sa dea o nota acelui text sau fiecare din ei sa dea o nota iar la publicare sa se afiseze nota medie, iar la vizitare fiecare cititor sa aiba posibilitatea de a puncta de la 1 la 10 acel text. Astfel fiecare text avand o nota ca fiind media aritmetica a notelor primite. Tototdata textele care dupa o perioada de 1 sau 2 luni de exemplu au nota pana la 5 (exclusiv) sa fie scoase definitiv de catre editor.

    Daca poti scoate ceva din ideiile astea e ok daca nu ... asta e. Nu e nici o suparare.




    Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
    Pentru a înscrie comentarii(texte)
    trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

    Înapoi !


    Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

    Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0