Comentariile membrilor:

 =  minus
Virgil Titarenco
[26.Oct.04 04:52]
Ultima dată cînd am intrat pe siteul ăsta era site literar... totuși. De ce nu o fi chestia asta în pagină de autor sau la "Atelier"?

 =  Invitatie domnului Virgil Titarenco
BIANCA BOB
[26.Oct.04 05:00]
Domnule Virgil,
daca considerati ca ''chestia asta'' ar trebui sa apara la ''Atelier'',va invait sa o faceti, nu inainte de a-mi explica exact si motivul pentru care nu se incadreaza la texte personale.
Multumesc,
Ingerasul

 =  răspunsul meu
Virgil Titarenco
[26.Oct.04 05:29]
Doamna Bianca,
în primul rînd că eu nu pot să trimit absolut nici un text la "Atelier" sau în "Pagină de autor". Eu doar pot să mă întreb și să mă mir. Bineînțeles că pot să am și o părere și v-o pot și spune. Textul acesta ar merita trimis la "Atelier" pentru că nu are absolut nici o valoare literară. Și nici măcar nu încearcă și nici nu mimează asta. E o declarație de amor și atîta tot. Ceea ce probabil că nu vă este dumneavostră clar este că nu orice declarație de amor este și literatură. De fapt majoritatea lor nu sînt. Mai mult decît atît, din cauza elementului emoțional foarte cunoscut un astfel de text pentru a fi literatură ar avea nevoie chiar de o măsură în plus de... valoare literară. Pe de altă parte după părerea mea textele personale beneficiază de o oarecare "dispensă" de la pretenția artistică dar asta nu înseamnă că orice declarație de cu îngerași își are locul aici și nu în "Pagină de autor".

 =  Declaratie de ingerasi...
BIANCA BOB
[26.Oct.04 06:09]
Domnule Virgil,
eu cred ca atata timp cat acest gen de text (pe care dvs. il numiti ''chestie'') provoaca o emotie celui care-l citeste, nu conteaza unde este postat (la Personale, Atelier sau Doar pagina de autor).
Am observat ca pentru dvs. valoare literara inseamna un text incarcat cu tot felul de cuvinte super-sofisticate, care de cele mai multe ori se incalcesc intr-un labirint fara inteles... poti transmite un sentiment in doar cateva randuri, folosindu-te de cuvinte simple ce apropie mult mai usor cititorul de starea pe care vrei sa i-o creezi!
Cu respect,
Ingerasul

 =  răspuns de profet :)
Virgil Titarenco
[26.Oct.04 06:52]
Doamna Bianca,
cîteva probleme.
Bineînțeles că dumnevoastră puteți crede ce vreți despre dacă are vreo importanță sau nu unde vă sînt încadrate textele. Singura problemă este că ultima impresie pe care mi-a lăsat-o mie siteul acesta este că aici textele sînt încadrate totuși pe baza unor criterii, destul de "elastice" dar tot criterii sînt. Astfel că dacă dumneavostră spuneți că "nu conteaza unde este postat" eu vă pot spune cu aceeași convingere că nu chiar orice poate fi postat oriunde.
O a doua problemă este legată de ceea ce credeți dumneavostră ca ați observat la mine. În primul rînd țin să vă mulțumesc că v-ați ostenit (bănuiesc) să citiți macar cîteva din textele postate de mine pentru a ajunge la o astfel de concluzie. Vreau să subliniez, și asta fără falsă modestie, că nu sînt eu nici pe departe cel mai bun reper pentru calitatea textelor sau a literaturii care trebuie postată pe site. Sînt alți autori aici de la care cu siguranță aveți și avem ce învăța, dacă vrem. Dar ceea ce nu înțeleg eu este de ce simțiți nevoia asta balcanică de a vă lega de persoana mea numai ca să vă ușurați (bănuiesc) disconfortul produs de observațiile mele. Textul dumneavostră nu va merita să stea în altă parte decît eventual la "Atelier" chiar dacă eu aș fi un analfabet. Aici nu discutam despre mine ci despre textul dumneavostră.
O a treia problemă este că afirmația "poti transmite un sentiment in doar cateva randuri, folosindu-te de cuvinte simple ce apropie mult mai usor cititorul de starea pe care vrei sa i-o creezi" este valabilă pentru orice felicitare dar nu este neaparat valabilă pentru un text care se vrea literatură, și observ că dumneavoastră se pare că tocmai acest aspect nu îl puteți înțelege sau accepta deocamdată.
Mie îmi pare sincer rău într-un fel că vă întristez probabil dar gîndiți-vă, chiar nu puteți face ceva mai mult cu textul acesta ca sa nu rămînă doar la nivelul acesta?

P.S.
expresiile pot fi "super-sofisticate", cuvintele nu cred

cu același respect,
profetul

 =  Ingerasului
DoDu
[26.Oct.04 07:21]
Draga ingerasule, nu te lua dupa Titarencul ca e baiat bun dar azi a baut yerba mate si e "high". Isi revine el. El nu stie ce inseamna rubrica "personale" si confunda albul cu gandurile din propriul sau atelier.
Te rog sa nu-i mai raspunzi, pare foarte pornit si data viitoare e posibil sa te faca labila,imatura sau neserioasa, chiar sa te trimita la vreun doctor psiholog, ca n-ar fi prima oara, are multe cunostinte printre astfel de doctori.
Eu am inteles starea pe care vrei sa o induci cititorului, asta nu inseamna ca oricine o intelege, mai intai trebuie sa o si traiasca.

 =  Dodule
Virgil Titarenco
[26.Oct.04 07:28]
Măi Dodule mai întîi învață să scrii corect (de exemplu numele meu) și după aceea mai scrie și alte lucruri. Că dacă nu știi să scrii știi tu cum se chemaă și e rușinică.

 =  Scuzelele
DoDu
[26.Oct.04 07:55]
Cer iertare domnule Titarenco, dar nu stiam cum sa-ti articulez numele, oricum, "te iubesc" raman cele mai frumoase doua cuvinte pe care le-am auzit eu vreodata.

 =  se acceptă
Virgil Titarenco
[26.Oct.04 08:05]
Uite aici DoDule sîntem "de aceeași parte a baricadei". Și pentru mine rămîn cele mai frumoase cuvinte.
Dar hai să plecăm repede să nu înceapă să lăcrimeze domnițele în sală de momentul ăsta înduioșător.

 =  Pretul vietii
DoDu
[26.Oct.04 08:11]
Domnule Totarenco,
eu pentru un moment ca asta imi dau si camasa de pe mine. Declaratia pe care tocmai ai facut-o, o sa-ti spele multe pacate si daca mai esti si sincer, eu iti tin spatele cu pretul vietii mele

 =  Corectura
DoDu
[26.Oct.04 08:13]
Cer scuze, pentru o in loc de i, eu nu incheiasem mesajul, dar ceva s-a intamplat si mi-a zburat totul si inca de doua ori intr-o singura secunda, sigur e ceva rau cu site-ul asta

 =  mentiune
Radu Herinean
[26.Oct.04 14:28]
baieti, relaxati-va. vina pentru aceasta neintelegere este de fapt a mea. textele personale nu ar trebui sa apara intre textele literare, aceasta fiind mai degraba o deficienta a site-ului pe care mi-am propus sa o rezolv, insa neavand deocamdata timpul necesar pentru a implementa solutia corecta am ales sa nu ascund toate textele personale in pagina de autor fara sa creez o oarecare alternativa de accesare.
pana cand se va intampla acest lucru va rog sa fiti un pic mai indulgenti si daca incadrarea textelor va aduce neplaceri sa incercati pur si simplu sa ocoliti materialele care va incurca.
multumesc

 =  fără valoare
Monica Voinea
[26.Oct.04 14:51]
se spune că la "subiecte fierbinți" ajung textele "cele mai accesate de către cititori". Deși nici mie aceste rânduri nu-mi "sugerează" vreo valoare literară aceste rânduri, se pare că asta place, deși sunt texte de o mie de ori mai bune; nu vreau să intru în polemică, cu nimeni, dar dacă două rânduri banale și un "te iubesc" atrag atât de mult, se pare că doar atât putem.
Bianca, nu e nimic personal, încearcă să o iei ca atare: un simplu comentariu; părerea mea.

 =  fara nimic personal
livia jelea
[26.Oct.04 14:57]
draga Ingerule,
nu e nevoie de 17 te iubesc... si doua propozitii simple.. sa faci ceva profund .. sau plin de cuv "super-sofisticate".
so.. grow up!

 =  Vreau piper
Gheorghe Ana
[27.Oct.04 00:23]
Ce razboi sangeros se cam duce aici!Cred c-am nimerit la fix ca sa spun doar atat:de la prea dulce se face rau. Scuza aceasta de text nu-mi exprima absolut nimic. Cat despre literatura, vom vorbi intr-un capitol in care are loc si aceasta varianta a inteligentei. Am baut deja sirop. Vreau PIPEEEEEEEEER!

 =  DoDu, multumesc!
BIANCA BOB
[27.Oct.04 02:07]
DoDu, chiar iti multumesc pentru sfatul tau si pentru faptul ca nu ai uitat de mine!Ce pot sa spun? Pacat ca unii oameni au uitat sa se bucure de cele mai frumoase cuvinte : te iubesc!
Ingerasul

 =  parere
Elena.C
[27.Oct.04 02:52]
textul este potrivit pentru sectiunea in care a fost postat si nu cred ca este indicat sa dispara din rubricile permanente ale siteului.Acest lucru nu ar face decat sa provoace si mai multe neplaceri ( imaginativa un astfel de text la proza sau chiar poezie.Eu personal am intalnit astfel de texte la proza si nu mi-a placut deloc

Monica
acest text a fost accesat de Virgil care a conversat putin cu Bianca. Virgil este genul de pers care atrage atentia iar commurile repetate subscrise acestui text au atras vizitatori flamanzi de...nu de literatura :-)

PS. foarte frumos,decent si inteligent dialogul dintre Virgil si Dodu :-)) mi-a placut

 =  Elena
BIANCA BOB
[27.Oct.04 03:38]
Elena,
iti multumesc ca ai inteles motivul pentru care am postat la Personale acest text, ce clar nu poate fi incadrat la literatura.Niciodata nu am considerat textele mele potrivite pentru alta rubrica,decat cea de Personale(mai putin proza la care lucrez momentan), dar se pare ca nu am fost inteleasa de domnul Virgil.
Cred ca acesta e ultimul meu cuvant in ceea ce priveste acest text.
Multumesc,
Bianca

 =  Andrei Mihai, avertisment !
Radu Herinean
[27.Oct.04 15:50]
Andrei, textul de fata are o "valoare literara minima".
te rog sa il recitesti si sa iti ceri scuze pentru iesirea anterioara, care e singura remarca de pana acum care nu tine cont de regulile site-ului.
chiar daca nu e enuntat nicaieri, acest site se bazeaza pe respect reciproc si pe toleranta, lucruri care nu se regasesc in comentariul tau.
acceptarea textului de fata nu are nici o legatura cu nivelul acestui autor, si iti recomand ca inainte sa mai faci astfel de comentarii sa te pui un pic in tema in legatura cu subiectul.

 =  garbage
Andreea Drăguleasa
[27.Oct.04 16:01]
Are aceeași "valoare literară minimă" pe care o are un SMS sau o strofă dintr-un oracol. Minim tinde spre zero în acest caz, ca să nu fiu prea "matematică" și să zic minus infinit. Nu asemenea texte merită apărare și nu acest gen de comentarii trebuie taxate. Iată cum o inepție a atins un număr record de vizionări și a ajuns și în topul subiectelor fierbinți. Ar trebui tratate cu ignoranță asemenea ieșiri "literare" cum spun unii.

A.

 =  HALO Andrei !
Nacsavi Horia
[27.Oct.04 16:03]
Andrei?! Ce-ti veni mey ? Ce-i mosia lu' tat'tu ?

Si-acum Bianca.
Imi pare rau de ceea ce ti-au spus "antevorbitorii" mei. Ce-i drept, textul pe departe, mai are mult de retusat pentru a ajunge o poezie. Dar asta nu trebuie sa te dezarmeze, ia din comentarii orezul si arunca neghina. Mai vorbim.
Cu voia ta, am sa incerc sa prelucrez un piculutz textul tau (fara a avea pretentii), sunt curios de parerea ta:

A iubi

Zâmbetul îngerilor
În chipul tău

A iubi

Cerul meu nevăzut de alții

A iubi

Pe trupul meu doar adierea ta

Mi-e dor …


~Numai bine!~

 =  Radu
Nacsavi Horia
[27.Oct.04 16:06]
Radu, imi cer scuze, comentariul tau nu era afisat cand am intrat pe text.

 =  penibil
andrei nicolescu
[27.Oct.04 16:08]
ohooooo!
e mult mai bine asa horia!
haideti sa facem un asa-zis "brainstorming" si sa incercam sa adunam zero cu zero si sa inmultim la zero poate ne iese unu si ceva.
de-a dreptul jenant..
andrei
(realizez ca am asigurat sederea pentru alte cateva ore a textului la subiecte fierbinti)

 =  va rog
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
e randul lui eugen acum:)

 =  Andrei, jenant intr-adevar
Radu Herinean
[27.Oct.04 16:14]
jenant e altceva andrei, jenant este ca textul a ajuns la subiecte fierbinti fiindca s-au gasit asa de multi priceputi care sa comenteze un text care nu trebuia sa primeasca nici un comentariu.

eu sper ca cei care au adus acest text la subiecte fierbinti sa se invete minte si sa nu mai scormoneasca dupa scandaluri doar de dragul de a arata ce revolutionari sunt ei.

 =  lmao
Andreea Drăguleasa
[27.Oct.04 16:15]
De ce, nichita dear? Alte persoane cu discernământ critic nu mai sunt? Ai fost simpatică, adică mai ești :)

A.

 =  prezumtie de bunacredinta
Dara Blu
[27.Oct.04 16:49]
Nu stiu de ce am vaga impresie ca acest text este un alt pretext pentru deschiderea altor fronturi de batalie mai mult sau mai putin literar-personala, cum vad ca se intimpla (epidemic) in ultima vreme, ceea ce din punctul meu de vedere umbreste agonia.
Revenind la text, nu este singurul de acest fel de pe site (sunt altele si mai si), a avut insa ghinionul sa nu fie ignorat total(soarta celorlalte).
Ceea ce ma doare este faptul ca aproape nimeni dintre cei care au comentat, cu exceptia lui Nascavi Horia, nu a tinut seama si de autoare, neacordindu-i practic nici o sansa acestui copil. Pentru ca numai un copil poate sa scrie asa ceva, cind se intilneste cu prima iubire si ii zburda fluturasii prin inima si minte.
Poate ca dupa acest dus inghetat, Bianca Bob va arata ca are ceva si dintr-un demon creator, nefiind numai un ingeras insipid, desi bine intentionat.


 =  ELENA C., BIANCA
Monica Voinea
[27.Oct.04 17:41]
imi pare rau daca am suparat pe cineva... se pare ca doar comentariile "pozitive" plac... mea culpa, nu ma mai amstec!!! cu bine... si atat.

 =  Sotron absurd
Albu Vladimir
[27.Oct.04 17:51]
Oamenii sunt diferiti... a spune verde in fata cuiva ca nu are talent poate fi o virtute daca afirmatia este dublata si de constiinta actului in cauza, respectiv a reactiilor pe care le poate starni o astfel de afirmatie... dar ce usor e sa distrugi si ce greu sa construiesti ceva... insa inteleg si dinamica interioara a unui spirit distructiv desi mi se face mila de conditia din care se impartaseste... ii dau dreptate Darei... hai oameni mari faceti un club ori altceva unde sa jucati acest sotron absurd.

 =  Sorry
Alexandra Mihalcea
[14.Nov.04 22:23]
Sunt de acord cu faptul că "te iubesc"sunt cele mai frumoase cuvinte, dar pentru a da valoare literară unui text, nu e de ajuns să torni ceva sirop(riști să dai în diabet!).Sunt de acord (cu riscul de a primi și eu avertisment) cu faptul că textul nu are valoare.

 =  atentie
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
profit ca esti aici, acum, logata... si te rog sa-ti completezi numele.
atentie la regulament si... mai ales la comentarii.

multumesc




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !