Comentariile membrilor:

 =  Prea multor lacrimi de învins.
Florin Rotaru
[01.Aug.04 13:57]
Anda, frumos. Ușor trist, ușor jucăuș. Mi-e greu să te comentez în această postură. Mi-a plăcut.

+ Felicitări!
Maria Prochipiuc
[01.Aug.04 14:37]
Se vor îmbãta cu vise
Din iubirile nescrise
Si temându-se sã moarã
Vor dansa întâia oarã.
Poate, le e scris a fi
Boabe-n roua de o zi!


E frumos să fi boabă de rouă, doar pentru o zi!

 =  Superb!
Vali Nițu
[01.Aug.04 16:53]
Este superb! Uneori BOABA DE ROUA este o bobita de margaritar in ochii plini de lacrimi! Vali Nitu

 =  Se face seară
Adrian Munteanu
[01.Aug.04 16:28]
O simplitate căutată. Tocmai de aceea ea se transformă în stare și în emoție.
Poemul dă o imagine întregitoare asupra talentului și sincerității.

 =  Florin Rotaru
Anda Andries
[01.Aug.04 19:00]
Nici tu nu ești ce pari a fi.:))
Intr-o zi, poate vom învinge lacrimile...

Mulțumesc pentru trecere, prea mãgulita Andã!

 =  Maria Prochipiuc
Anda Andries
[01.Aug.04 19:05]
Maria,
Iți mulțumesc pentru gânduri, steluța o primesc (și dacã nu te superi) sufletul meu o va dãrui unei boabe mici de rouã...

Prea onoratã de vizitã,
Anda


 =  Vali Nițu
Anda Andries
[01.Aug.04 19:08]
Incântatã de trecere și de surprinderea emoției.
Mulțumiri pe boabe de luminã.

 =  Andria Munteanu
Anda Andries
[01.Aug.04 19:11]
In lucrurile simple se ascunde, uneori, un vast peisaj de sunete și culori - iar tu știi cel mai bine aceasta.

Anda cu recunoștințã,

+ Nedrept apus al unei infloriri
Albu Vladimir
[01.Aug.04 19:18]
Un text care curge... se rosteste singur ca o cutie muzicala, cand tragic cand jucaus... o lume intreaga de iubire imbobocita, inflorita, data in parg si aproape stinsa, foarte frumos ilustrata. Dar parca titlul e prea transant... nedrept apus al unei infloriri.
Remarc in special... "La un joc de licurici.
Se vor îmbãta cu vise", "Prin tâmple mierlele coboarã".

 =  atenție: nu mai răspundeți fiecărui comentator în parte
Alina Manole
[01.Aug.04 19:36]

Vă rog nu mai răspundeți fiecărui comentator în parte. A mai fost discutat acest lucru și cu alți autori și se pare că nu s-a înțeles.

 =  Unde mi-o fi fost neuronu' ?!...
Anda Andries
[01.Aug.04 21:41]
Adrian,
Mã vei scuza, poate, pentru anagramarea numelui tãu (fãrã voie!). :)) Da' Andria sunã frumos, nu?

 =  Mai toate
Maduta Florin
[02.Aug.04 02:57]
cite pot fi intilnite in poeziile romantiosilor tardivi se regasesc si in prezenta productie a Andei. Avem din belsug cuvinte ingredientele oricarei melodrame (tirziu, invins, lacrimi, alta viata, tacere, vise, iubiri etc), rima facila (fi/zi, viata/speranta, tacerea/durerea, seara/moara), cugetarea rizibila ("Poate, le e scris a fi/Boabe-n roua de o zi!").
Remarcabile sunt patru versuri: "Se vor îmbãta cu vise/Din iubirile nescrise/Si temându-se sã moarã/Vor dansa întâia oarã." Cum se produce asa ceva? Nimic mai simplu. Se aduna la un loc citeva lacrimogene ("vise", "iubiri nescrise", "teama de moarte", "dans", "intia oara") sunt turnate in rime lejere si gata delicateta. Si uite asa domnisoara doamna Anda Andries invirte manivela banalei flasnete poetice, producind versuri de oracol scolar, si lasind in urma sa o trena de admiratori dispusi sa inchida ochii la cintecul sirenei. Bravo Anda, tine-o tot asa, e super inteligent, delicat si profund.


 =  frumușică
miha maxim
[02.Aug.04 10:57]
deși naivă, e drept
remarc însă maturitatea gestului-
"Cu gândul șarpe din durerea
Prea multor lacrimi de învins"
după părerea mea, textul nu este...chiar... de lepădat.
e chiar...dulcică.

 =  Steluta si de la sache
sorin teodoriu
[02.Aug.04 11:57]
Bestial, bestial!! Imi place poezia ta si iti daruiesc si eu o steluta. Poezie simpla, foarte usor de citit, gandit, amintit. Felicitari, Anda.
st

 =  Mã conformez uzantelor!
Anda Andries
[02.Aug.04 16:50]
Vladimir: Apreciez faptul ca ai sesizat adevarata intentie a acestui text. Cand tragic, cand jucaus. Si, da... a fost intentionat scris astfel.Multumesc pentru steluta (pe a ta o pastrez!:))

Florin Manduta: Ai inteles atat cat ai putut, dovada ca n-ai trecut peste punctele de departajare. Eu chiar ma bucur ca nu simt atât de ... profund ca tine, si ca ceea ce stii n-ai invatat de la mine!:)) Daca n-ai observat, ultimele opt versuri trec intr-un alt registru. Oare de ce nu ma mirã cã nu le-ai comentat?!...

Mihaela Maxim: Mihaela, la acest text nici chiar eu nu tin foarte mult, in schimb, tin enorm la sentimentul ce l-a generat! Trecerea ta mi-a adus un zambet pe gene!

Sorin Teodoriu: Sache, mã surprinde placut vizita matale, iar steluta o primesc cu toata inima mea (naiva).

Vã multumesc tuturor pentru ganduri, pentru cuvinte si pentru picatura de emotie pe care am simtit-o citindu-va comentariile.

 =  oare
Maduta Florin
[02.Aug.04 16:53]
de ce nu te mira ca nu le-au comentat admiratorii tai? Sa fie legatura dintre voi atit de subtila incit nu mai e nevoie de cuvinte?

 =  mă bucur
miha maxim
[02.Aug.04 17:37]
uite, pentru tine și mine, revin ceea ce sunt... public. Mihaela Maxim. nu știu de ce, simt că mă regăsesc, aici, în poezia ta, pierdută de mult... poate uneori prea multă prietenie strică. Dar, cel puțin, știu că spre tine nu a fost irosită. Mă bucur că exiști. Pot să respir. iar miezul... va fi totdeauna același, pentru voi.

 =  Despre poeziile simple
Albu Vladimir
[02.Aug.04 19:07]
Hai sa o luam de rand... "romantiosi tardivi"... de unde si pana unde romatismul, caci la el probabil te referi, e tardiv? Daca ai un raspuns e bine daca nu voi considera ca ti-a placut sintagma si gata. "Rima facila"... acesta este de la o vreme un motiv invocat frecvent pentru a reliefa un poem cotat slab... lamuriti-ma si pe mine, ca un om care nu obisnuieste sa scrie cu rima, cum e cu aceasta sintagma? Vad ca hainele simple ale versurilor sunt considerate de la o vreme un semn de slabiciune poetica, fiind mult mai de dorit complicarea artificiala si premeditata a acestora... de ce sa ne coboram la statutul de jalnici insailatori?
Colac peste pupaza comentam apoi alte poezii carora le reprosam aspectul prea profund, care chipurile, ar face textul inaccesibil cititorului... Ma intreb cine sunt cei care citesc aceste poezi? Oameni fara educatie? Oameni fara putere empatica? Oameni comozi? Oameni orgoliosi? Oameni care nu au rabdare sa citeasca un text de doua ori inainte de a da verdicte? Oameni care cred ca detin o licenta de critic literar in alb? Sunt de acord ca sunt texte bune si texte mai putin reusite, acelasi lucru putand sa il reprosam si comentariilor, care pana la urma sunt tot un act de creatie, dar de aici si pana la a ne considera depozitarii adevarului absolut in materie de poezie e cale lunga.
Eu tind in poezia pe care o scriu spre simplitatea expresiei... daca as vrea altceva as scrie probabil proza... daca reusesc sau nu e cu totul alta problema dar va intreb: Ce urmarim prin poezie? E poezia un atelier cu imaginare strunguri in care faurim dupa cote precise si retete ideale creatii de serie ori unicat? Daca asta e poezie atunci va rog sa nu ma mai considerati poet caci poezia e cunoastere de sine inainte de toate si dar catre ceilalti in masura in care gasesc destul timp si respect sa iti inteleaga universul trairilor.
Sa revenim... "teama de moarte" ti se pare lacrimogena domnul meu? Parerea mea e ca aceasta e una dintre cele mai profunde si tulburatoare stari ce ne conditioneaza viata.
Draga Florin probabil ca stii foarte bine diferenta dintre doxa si episteme, probabil ca ai si cei 7 ani de acasa...
in acest context cum ti se par formularile de tipul "domnisoara doamna", "oracol scolar" etc?
Acest text nu se vrea o prolegomena la o polemica ci doar un semnal de alarma la adresa noastra, a tuturor de pe site, ca usurel incepem sa o luam pe papuriste si judecam prea lesne pe celalalt fara ca macar 10 % sa incercam sa il intelegem... Acest comentariu are ca punct de plecare textul Andei si remarcile domnului Florin M. si va rog sa nu il considerati nici un moment ca un afront adus comunitatii ci mai degraba ca pe un of personal.

 =  Domule Albu
Maduta Florin
[02.Aug.04 21:53]
Vrei sa ne aratati ca ai terminat si tu o facultate de filosofie si cum o faci? Pomenind de doxa si episteme pentru a cere mai apoi meditatii graduite pe diverse teme? Ai textul deasupra comentariilor. Daca ti se pare ca nu am fost un comentator suficient de pertinent comenteaza-l tu mult mai bine si mai veridic si asa o sa-mi dovedesti ca habar n-am.
O singura privinta vreau sa-ti lamuresc: habar n-am daca autoarea este sau nu casatorita, de aici acel doamna dominisoara. Daca a fost perceput ca o insolenta imi cer scuze. In rest, nu vad ce legatura au cei 7 ani de acasa, concept profund filosofic, cu a comenta un text. Mi-am bazat fiecare afirmatie prin trimitere la poezie. Asa ca pot fi incomeptent dar nu prost crescut.
Cu stima,
nime
P.S. Ti-am spus de la inceput ca e inutil sa comentez la textele tale, nu? Imi plac la fel ca inainte, adica asa si asa. Discutii filosofice n-am nici un chef sa port cu tine. Stiu bine care-ti sunt ideile si ca orice ti-as spune ma vi intoarce mereu la definitii de abecedar.

 =  Ajunge
Albu Vladimir
[02.Aug.04 22:04]
Florine aici nu avem un diferend... eu am postat o steluta si tu ai fost de alta parere...eu mi-am sustinut punctul de vedere iar tu ai incurcat borcanele, fie ele filosofice ori nu... nu imi fac reclama caci vorbind de critica prost inteleasa ma refer la formatia pe care mi-a oferit-o facultatea cu plusurile si mai ales cu minusrile de care sunt constient... in rest ma dezamagesti daca judeci oamenii in tipare... asta chiar nu e deloc demn de un om care a terminat aceasta facultate. Ma gasesti pe [email protected]... pe YM... nu am prejudecati in ceea ce te priveste dar nu pot sa nu remarc si sa denunt in spiritul sinceritatii accesele tale de critica prost inteleasa.

 =  parere
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
vorba lunga saracia omului.
mie textul nu mi-a placut deloc.maniera clasica intotdeauna va fi apreciata, dar mai ales atunci cand limbajul, expresivitatea si fondul ideatic aduc ceva nou macar in proportie de 1%.nu e cazul textului de fata.
pana aici subscriu parerii lui maduta florin.

din punct de vedere "strict" clasic insa ( stil si limbaj traditional ) este un text bun.
depinde de gustul cititorilor.

 =  In cazul asta
Maduta Florin
[03.Aug.04 00:33]
unde-i problema? Tu ai comentat cum te-ai priceput, eu am comentat cum m-am priceput... Cine-i interesat citeste, isi face o opinie si basta.

 =  "prin tample mierlele coboara"
Bianca Iulia Goean
[07.Aug.04 11:29]
carabusi de soare plini,
inspre noapte se indreapta
dar in zi, in flori si-n aripi
au un cer...

dintr-o suflare invie...

 =  frumos
Gabriela Marieta Secu
[07.Aug.04 12:20]
mi-a placut suvoiul tau cristalin... parca ar curge un izvor de la munte printre pietre, prin padure, prin luminisuri...ultima strofa pare din alta poezie, e alta melodie a cuvantului acolo... ai un suflet jucaus, imi place cum scrii. felicitari.

 =  frumos
Gabriela Marieta Secu
[07.Aug.04 12:20]
mi-a placut suvoiul tau cristalin... parca ar curge un izvor de la munte printre pietre, prin padure, prin luminisuri...ultima strofa pare din alta poezie, e alta melodie a cuvantului acolo... ai un suflet jucaus, imi place cum scrii. felicitari.

 =  Stelute de o zi
Victoria Matei
[07.Aug.04 13:47]
E foarte frumoasa poezia ta, am inteles-o din prima si m-a emotionat.
*** :) nu-mi ies galbene stelutele-astea orice le-as face.

 =  ma inclin...imparabilei frumuseti a simplitatii...
Florin NEDELCU
[09.Aug.04 01:11]
superba...extraordinara...meriti toate stelele din univers si tot ar fi prea putin pentru ca oferi poezie adevarata...
imi este permis sa intreb:ce te-a inspirat?
multumesc ptr ca existi,ca sa imi pot confirma ca inca exist!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0