Comentariile membrilor:

 =  Vai de pielea victimelor!
Tudor Negoescu
[06.May.04 12:16]
Liviu, nu am citit cartea cu pricina și din acest motiv nu pot aprecia nici cronica Adinei. Oricum, DoDu mi se pare unul dintre personajele charismatice de pe poezie.ro.
Văd că după ,,Forfecările" lui Bogdan, după ,,Portretele" lui Adrian, se ivește la orizont o nouă rubrică ,,Pe masa de disecție". Să fie într-un ceas bun, ,,măcelarule"!
Vai de pielea victimelor!

 =  apa de ploaie
Arghira
[07.May.04 00:08]
Domnule magister, mie mi-a placut recenzia Adinei, nu mi se pare a fi scrisa chiar atat de sofisticat..si oricum, e o parere subiectiva, a ei, a momentelor trecute prin fatza ochilor ei, prin gandurile ei...perceptia cartii lui Dodu. Tu, in schimb, nu ai o parere proprie asupra evenimentului la care ai luat parte, asupra cartii...spui ca nu ti-a placut..ce sec, ce lacunar..ce lipsa de cuvinte in idei, domnule.

Ori nu ai citit unde trebuie ori nu ai acces la marile idei, parerea mea, un biet cititor de pe site-ul asta..care sunt.

 =  nei(ca ca)sapul
Paul Bogdan
[13.May.04 22:37]
Ar trebui ca filozofii să filozofeze, poeții să poezească și criticii să critice. Când se mixează aceste lucruri iese o chestie cam ca asta de sus.. o căsăpeală.
Bați câmpii așa cum ai făcut-o întotdeauna, plin de sine și gol în sine.
Cât despre relația ta cu autorul cărții ... curat MURDAR, nenicule!


 -  a propos

Mi se pare inadmisibil ce se întâmplă. Mi se pare că se omite din ce în ce mai mult calitatea esențială a scrisului – finețea. Există, Liviule, și o caligrafie a fondului, nu numai a formei. Să nu mă înțelegi greșit. Nu intervin de dragul Adinei, sau a lui Costel, nici măcar de dragul meu. Intervin ca să nu fim luați de proști, unii dintre noi. Bun, am înțeles forfecările lui Geana, cu toate că pe mine mai mult m-a cipopârțit, decât m-a forfecat, dar n-am vrut să par frustrată cum sunt de fapt și m-am făcut că plouă. În realitate – adică pe față, nu pe internet, eu nu sunt frustrată, Liviule, de nimic și de nimeni. Pot atât cât pot. Frustrată sunt aici când văd că s-a făcut din critica brutală o modă de prost gust. Îmi pare rău, tolerez sadicii, dar în exces, cred că dăunează.

Dacă aș fi să iau la bani mărunți „Artistul”, nu e cu nimic mai prejos sau mai presus decât „Anumite femei”, doar că tema nu se mai învârtește în jurul unui romantism maladiv, ci în jurul condiției omului de artă – cele două teme la fel de prăfuite. Dacă aș căuta emoția artistică, aș găsi-o în ambele poeme. Dacă aș căuta imagini, poate că aș găsi mai multe și mai neclare în „Anumite femei”, mai rare și mai evidente în „Artistul”.

Să știi că țin minte cine pune obrazul pentru mine și cine nu. Când m-a forfecat Bogdan Geana n-a venit unul singur să spună că mi-au fost citate două poezii proaste și două relativ bune/proaste. Când puteau fi citate două bune și două relativ bune/proaste. Tu, Liviule, ai făcut mereu parte dintre cioclii. Ba ai apărut și la parastase, n-am înțeles niciodată de ce ai venit de zece ori să demolezi un poem și încă de zece ori să-ți iei „la revedere”. O singură dată era suficient.

Vezi tu, depinde ce urmărești prin scris. E posibil să nu urmărești nimic și atunci e tragic. E posibil să fii frustrat și atunci scopul tău e să înmulțești numărul frustraților. Dar e și foarte posibil să dorești cuiva să ajungă sus și să-l încurajezi.
La fel se întâmplă și cu Adina Ungur. Ea a dorit cuiva să ajungă sus și l-a încurajat. (amănunt foarte important: prin cuvinte frumoase, sfaturi care să conțină aprecieri sau deprecieri). Din surse sigure îți spun că “Probleme bărbătești” a avut succes.

Vrei un limbaj nou? Un gen nou? Un nou stil? Tot cu fondul lexical de cuvinte lucrezi, dragă Liviule, chiar dacă ți se pare perimat. Tot la ce e vechi te raportezi. Așa că ai grijă de bătrâni, chiar înainte să îmbătrânească, așa de importanți sunt bătrânii ăștia.

Știi ce nu înțeleg? De ce toate rubricile de critică debutează cu nume arhicunoscute pe poezie.ro? Mă năpădesc mirările.

Nu dau doi bani pe critica ta. Îmi amintește de piesele black în care grohăielile soliștilor vocali se numesc voci. Ce zici de metafora asta? Totusi, in opinia mea, esti mai profund decat Geana, în sensul că aloci destul timp număratului de vocabule reluate în discursul autorului criticat, dar nu știu cui îi folosește. Maxim autorului, cu riscul de a nu-i folosi.

Și să mai știi că am și eu lista mea, lichidările mele. Tu ești cap de listă, consideră-te privilegiat.


 -  pe masa de vivisecție
Luminita Suse
[15.May.04 06:08]
Magistre călău,
Aș fi optat pentru subtitlul "Pe masa de vivisecție" Măcar să fi fost în viață victima când îi măcelărești sufletul. Da, unii pun suflet în ceea ce scriu. Dar subtitlul "Pe masa de disecție" îmi pare acum o premoniție macabră și neomenească! Pentru că, poate nu știi, de săptămâna trecută, Adina e în spital în stare gravă, și, după cât o știu eu de sensibilă, cineva sau ceva a supărat-o groaznic. Mai mult, s-ar putea să-ți reușească magist(e)ral tentativa de disecție. Ai bunul simț și retrage textul. Mai gândește-te și la o formulă de a-i cere iertare Adinei și să sperăm că vei avea cui s-o adresezi. Oricum, nouă ne datorezi scuze pentru jegul ăsta de text pe care ni l-ai aruncat în ochi!


 =  m o r m a n e
Radu Herinean
[17.May.04 02:21]

cum spuneam cuiva in seara asta, mie imi plac mai mult comentariile dusmanilor si necunoscutilor decat lingusirile prietenilor. dar eu sunt un caz mai special (sic) asa ca hai sa mai punem de niste dusmanii si sa spunem lucrurilor pe nume (cel putin pe numele pe care le stiu eu :D):
- liviu dascalu stie ca dodu bate campii. e destul de evident dealtfel. chiar si Costel stie ca dodu bate campii. doar altii nu au inteles asta si continua sa dea cu lac pe lemn natur.
- fiecare are dreptul la o opinie. poate sa existe si opinie la opinie, iar replica la textul adinei mi se pare binevenita, indiferent ca e justa sau nu, desi asta e greu de stabilit si cand e vorba de cat de mult alb e in culoarea alb. nu stiu cine e mai aproape de adevar si asta fiindca nu am citit inca volumul lui Costel. ce stiu este ca am ramas cam masca la recenzia adinei (o masca schimonosita) si cred ca am mai auzit asta si de la altii care chiar se pricep. textul lui liviu dascalu in schimb mi se pare mai la obiect relativ la scrierile lui dodu, pe care le cunosc totusi de pe site.
- arghira apare din neant si comenteaza agresiv. eu nu zic "apa de ploaie" referitor la comentariul lui/ei ci zic doar ca e nul, fiindca pare doar o reactie la comanda. a cui e comanda ? nu stiu - nu conteaza. poate gresesc.
- paul e fan costel asa ca interventia lui e explicabila si nu poate fi comentata. oricum nu zice mare lucru sau poate sunt multe lucruri care mie imi scapa. ca mai mereu.
- ioana zice ca e inadmisibil. o fi. ea zice ca n-are frustrari, dar aduce aminte iar de "artistul" pe care il compara cu "anumite femei". impresia mea e ca stie ca-s la capetele opuse ale oricarui fel de scala, altfel nu incerca ea sa le apropie fortat. de fapt, cum a aparut aici "artistul" ? sa fie cumva frustrari ?
tot ioana zice ca nu intervine de dragul adinei sau a lui costel. serios ?? pe-asta ar trebui sa o creada cineva? de ce ne ascundem dupa deget?? cand intervenim de dragul cuiva, de ce e asa greu sa o recunoastem ? doar avem fiecare slabiciunile noastre.
poi vine vorba de obraz ? il bagam si pe b geana in ciorba asta ? pai sa explic eu atunci. bogdan (cred eu) a ales texte reprezentative. e posibil ca el sa fi ales acele texte tocmai asa, ca sa fie reprezentative. si Ioana, daca nu ti-a convenit, spune-i acolo, pe forfecare, macar sa-ti putem raspunde ca te-ai inscris singura, nu te apuca sa imprastii aluzii si apropo-uri, si de-astea cu "pus obrazul" pe sub alte texte.
mai sunt multe lectii pe acolo. am retinut-o pe cea cu "ce urmaresti prin scris". cred ca si pentru mine situatia e tragica, fiindca nu stiu prea bine ce urmaresc prin scris. cred ca nu urmaresc nimic, scriu de placerea scrisului si atat. da, stiu, e tragic.
intentia mea acum nu e sa o critic pe adina ungur sau pe ioana sau pe paul fiindca le place "probleme barbatesti" si fiindca il lauda si aplauda pe costel. dar daca cineva are o parere diferita, respectati-o, sau daca nu puteti sa o respectati, macar nu va imprastiati aiurea in aluzii si in lectii insipide. o sa isi piarda cartea lui Costel din valoare fiindca a criticat-o liviu dascalu ? nu cred. o sa ii creasca valoarea pentru ca o lauda adina ? nu cred. de ce asa mare zarva atunci ?
daca e doar asa, ca sa ne spunem parerea, atunci imi pare bine ca mi-am spus-o si eu, la fel de clar, si voi continua sa o spun, cititi mai departe.
de fapt, mai aveam prea multe de spus, si despre comentariul ioanei si despre urmatorul (la fel de concertat) al orianei, dar cred ca e inutil, ba chiar destructiv.
totusi, nu stiu cum s-ar simti ioana daca cineva i-ar spune "nu dau doi bani pe poeziile tale" si ar compara-o cu animalele grohaitoare. pai asa ? si cu ocazia asta, hai sa mai aruncam cu rahat si in Geana, ca a aparut ocazia potrivita. zic din nou: pai asa?
pai draga ioana, daca eu ti-as zice sa te lasi de scris, ca nu ti-au iesit decat vreo doua poeme mai bune in toata cariera, tu te-ai lua dupa mine ? ca eu daca mi-ai zice tu asa ceva, de exemplu, nu m-as lua dupa tine.
oricum, m-a dat pe spate chestia aia cu "lichidarile". si sper ca prin comentariul asta am reusit sa trec eu in pozitia privilegiata din capul listei, orice lista o fi aia, ca asa cum ziceam, nu mi-e prea clar, si mie imi place tare mult sa fiu in capu' la lista.

va aduc aminte ca incercam sa invatam de-aici, din site-ul asta. eu cel putin asta fac. iar ceea ce spun, spun sincer. dar de data asta m-am vazut obligat sa fac apel la torelanta printr-un comentariu TOTAL INTOLERANT.
oricum, feriti-va de mine, ca eu n-am nici pretentii de critic, nici pretentii de scriitor, asa ca-mi permit sa spun lucrurilor pe nume fara sa am nevoie de confirmari sau de sustinere, pur si simplu: asa cum le vad eu.
pe scurt: "sunt usor, dar asta-i greutatea mea".

 =  te rog rezolva problemele de layout.
Radu Herinean
[17.May.04 02:25]
ah, mi-a scapat ceva: "magistre" liviu, te rog ia si corecteaza frumos textul asta si scoate toate enter-urile alea care segmenteaza textul si vezi ca ai si niste erori de scriere pe ici pe colo.

numai de-aia ti l-am refuzat, in caz ca te-ai mirat, si oricum, corecteaza-l numai daca nu cumva planuiesti sa il retragi, asa cum iti sugereaza Oriana.

 =  De prost gust
Axel Lenn
[17.May.04 16:43]
In primul rand, chestia aia poate fi orice, in nici un caz un eseu. In al doilea rand, unii antevorbitori remarca nuante critice in text - iertare, nuante pamfletare, poate. Ceea ce mi se pare de-un prost gust monstruos este felul in care autorul textului anterior isi imbraca atacurile la persoana in zdrente pseudocritice vis-a-vis de-o carte. Ce se spune, de fapt, despre cartea cu pricina este NIMIC. Se spun uluitor de multe chestii despre autorul cartii. Acest pseudoeseu de pseudocritica literara este nimic altceva decat un summum ponderat de epitete calomnioase la adresa autorului cartii. Si la adresa autorului acestui text, prin extensie directa. De-asta cred ca trebuia refuzat textul, nu pentru greseli de grafie...

 =  atât, că mi-e scârbă!
Paul Bogdan
[10.Dec.18 14:27]
Acest fel de text se autointitulează "o ctitică de tot rahatul"! De ce? Simplu! Deoarece autorul, incapabil de a face o critică cât de cât constructivă, se apucă (de când așteaptă el o astfel de ocazie!) să desființeze o recenzie la o carte pe care nu numai că nu a înțeles-o dar chiar îi invidiază apariția. El însuși un poet cu pretenții de inventator al poeziei filozofice, patetic în raționamentele cele mai simple, ambiguu în exprimare de dragul cripticului, acest Liviu Dascălu a prins ciolanul mult dorit, o eventuală rubrică în care poate răhăți pe oricine, fără jenă, sub protecția unui stil protejat de editor.
Pe acest site lipsește cu desăvârșire intervenția unei critici constructive, profesionaliste. Orice cretin poate bate câmpii speculând aparente neajunsuri.
Adina Ungur este cel mai complet autor pe acest site, a scris în toate felurile și a făcut-o excelent!
De ce m-am supărat? Simplu!
Acest domn, doctorant în limbaje filozofice, a dormit în casa lui Costel, îi este editor pe site... i-a cunoscut până și mama și i-a mâncat din mână. M-am supărat, în mama mă-sii de treabă, că putea să fie elegant în părere nu tâmp și japiță!
Așa cum ai fost și tu, lipsit de eleganță, în ceea ce privește "Artistul". Suntem prieteni... "mare chestie în fața unor principii inventate"

Ioana...
Ți-aș spune vreo două vorbe despre cam ce cred eu dar o respect așa că am să o las pe ea să își spună punctul de vedere.

 =  Adina, Radu si Liviu
Adina,

iarta-mi devierea, mi-e imposibil sa ma abtin. Promit ca e ultima oara. Iti doresc insanatosire grabnica si de la mine nota douazeci pentru efortul de a recenza si sustine cartea lui Dodu.


Radule,

Sa nu crezi ca eu sunt mai putin sincera cand am ceva de scris. E foarte clar ca Liviu si Bogdan Geana nu-si pot ascunde resentimentele cand fac critica. Nu si le ascund nici pe strada, cand trec pe langa tine si nu te saluta, daramite in scris. Multe ma inseala in viata, dar cuvintele nu ma inseala.

Sa mai stii ca apropierea dintre „Artistul” si „Anumite femei” nu e fortata - in opinia mea, sper ca am voie. Incearca sa faci abstractie de faptul ca sunt eu, autorul. O definitie, imagini puternice, cateva sabloane de care nu ma feresc, patetism salvat sau infirmat de profunzime, depinde de stare. Difera tema si timpul alocat elaborarii poate. Aluzia se referea la modul variat de a recepta texte asemanatoare, ceea ce nu denota, in nici un caz, un adevar general valabil

Tu, Radu, n-ai ce cauta pe lista mea, nici daca ai vrea iar daca am o lista, nu ma sfiesc s-o ascund, ca nu ma cheama nici Bogdan Geana, nici Liviu Dascalu. Si daca ma acuza cineva de atac la persoana, e foarte motivat s-o faca, e adevarat, am atacat niste persoane, care mi-au atacat persoana sub aparenta criticii la text. De ce? Nu stiu...S-au trezit prost dimineata, nu le merge bine la serviciu, eu sunt femeie, ei sunt barbati, de ce sa-mi mearga mie bine, ia sa-mi mearga si mie prost. Asa e in viata. Iti spun prieteneste. Dar de explicat nu stiu sa-ti explic. In poezie, naivitatea e un deziderat cum bine observam tot eu (si nu B.Geana care a preluat propria mea afirmatie), in viata naivitatea e un punct terminus cam ca o grinda de care te dai cu capul si..., ei bine, de aici mai departe trebuie sa ai grija sa nu devii lup ca lupii. Mai bine devii lup ca tine. Insuti. Unul mai dragut. Dar mai bine o oita. Nici asa nu e bine. Nu stiu cum e bine.

"Nu dau doi bani pe poezie ta" mi s-a spus de nenumarate ori. Pentru un om care stie sa se poarte si diplomat, ceva e suspect in a nu spune niciodata, nici macar, „binisor”. Asa de multe ori am auzit: "scrii prost" din partea unicilor critici de pe site, incat am simtit nevoia sa iau masuri. Fiindca, eu, Radule, am spus odata ceva si asa ramane: eu nu ma retrag de pe site. Da-mi 0, -20, cat vrei tu, eu nu ma retrag.

Pe gat nu bag nimanui gusturile mele, motiv destul de solid sa am pretentii la reciproca: sa nu se stearga nimeni la fund cu ele.

Iar sub forfecarea lui B.Geana am raspuns, daca te uiti cu atentie. Nu prea multe, pentru ca a aparut Dominique care m-a blocat cum numai ea se pricepe.

Anticipez o posibila replica: nu suport critica. De felul asta. Raspuns: nu, n-o suport. Imi place sa fiu si apreciata, ca de asta traiesc, sa fiu fericita, nu ca sa iau bate in cap. Si nu ca n-o suport. Nu sunt de acord cu ea. Acum eu astept sa vad cu suporta Liviu sa i se raspunda cu aceeasi moneda. El va spune ca suporta bine, va scrie doua comentarii senine, poate si o poezie mareata, dar peste cateva zile o sa devina trist. Sa nu se intrebe de ce. De la batele primite in cap.


Ps ma gandeam ce mult imi place sa am ultimul cuvant

 =  simplu
Radu Herinean
[18.May.04 15:19]
e, aia cu ultimul cuvant poate sa ramana valabila, ca eu n-am de gand sa iti zic ca nu suporti critica. cel putin aici ai suportat-o foarte bine.
asa cum am mai spus, nici eu nu spun prea usor ca "e bine". chiar daca sunt un optimist incorijibil, exprimarea mea si atitudinea mea au intotdeauna un aer de contra.
in orice caz, sunt si o sa raman adeptul ideii ca trebuie sa ai si prieteni care sa-ti spuna adevarul asa cum il vad ei nu asa cum vrei tu sa il stii, nu doar dusmani care sa faca asta.

 =  existente de hartie
liviu dascalu
[19.May.04 09:54]
Ce as putea replica unor suflete de hartie? Atat, ca ma amuza enorm pretentia lor de a fi personaje in carne si oase.
Pe "masa de disectie" au fost texte, nu oameni. Daca intampin asemenea reactii, asta e doar fiindca distrugand texte, distrug existente de hartie...

 =  praf in ochi
Anca Anghel Novac
[20.May.04 09:35]
Ei, ei citesc nesfarsirea acestor comentarii ...
Trebuie sa ii raspund Ioanei pentru ca m-a pomenit din nou, iertare Liviu Dascalu.

Asa...
Ioana, in primul rand ma intreb ce rost are aceasta prelungire a "durerii" "Artistului" la subsolul acestui text ? Mai apoi ma intreb ce rost are dublarea acestei dureri cu cea a forfecarii lui Bogdan in "curtea" lui Liviu Dascalu ? In fine, am sa trec peste aceasta incoerenta pe care eu o consider foarte orgolioasa si am sa iti dau replica pentru ca m-ai amestecat in comentariul de mai sus.

Ioana de ce esti atat de indignata? Tu ai sfidat, poate ca asa iti este felul, iar eu m-am luat dupa tine. Credeam ca asa e bine, ca se poarta. Vad ca tot tu te superi. Sa ma iau dupa tine si sa ma supar si eu ?
Mh, cui i-ar folosi ? Doar totul are o limita.
Vorba aceea: cine se supara ala e !
Si totusi cum iti permiti sa spui "ca a aparut Dominique care m-a blocat cum numai ea se pricepe." ?
De unde stii tu cum ma pricep cand nu ma cunosti, cand n-ai comunicat niciodata cu mine? Intre noi a existat o distanta nemotivata. Eu am interpretat aceasta "distantare" a ta ca pe o nesiguranta, un ceva anume foarte rece, de gheata.
La inceput imi pareai interesanta Ioana. Mai apoi te-am inteles. Nu aveai ce sa ascunzi sub perdeaua de gheata. Si atunci te-ai ferit.
Acum ne arati prea mult despre tine. Un prea mult care ma intuneca de mirare.

Ai aplaudat la atacul Neisei indreptat impotriva mea pe site si te-am lasat in bucuria ta suculenta si foarte naiva. Nu ti-am spus nimic. De ce ? Pentru ca era o intortochere fara de subiect. Daca ai simtit nevoia sa te bucuri, m-am bucurat alaturi de tine ca Neisa ti-a dat ocazia. Atat de rare erau aplauzele Andiei pe site. S-au dovedit rautacioase ? Da. Si asa si-au pierdut din valoare.

In ceea ce priveste forfecarea lui Bogdan, eu chiar cred ti-a facut un mare bine, cu atat mai mult cu cat a fost o forfecare voluntara. Sunt convinsa ca Bogdan te-a forfecat cu mare atentie si te-a "lovit" in punctele cele mai deficitare. Dovada ca te-a durut si ai tipat.

Oamenii sunt de doua feluri draga Ioana, spunea Cioran.
Cei care isi pun probleme si sufera angoasa nejustificarii lor si naivii, care isi tensioneaza fericirea artificiala pana la abuz.
Eu sincer, nespus de sincer, cred ca ar fi pacat sa iti irosesti talentul insistand in a face parte din cea de a doua categorie. Cu atat mai mult cu cat cred ca nu iti sade bine si te azvarle aceasta naivitate, fara sa vrei, in zona ridicolului.
Si daca nu ma crezi e bine si asa. Eu sunt si am fost de buna intentie si n-am acceptat grotescul aplauzelor, asa cum numai tu ai stiu sa-l manifesti.

Nu astept nimic de la tine Ioana. Acest lung sir de comentarii imprastiate, in care pomenesti mereu de dureri din jurul “Artistului”, la subsolul diferitelor texte, a demonstrat ca undeva exista un ceva anume care schioapata. Iar tu stii cel mai bine coordonatele acestei aproximari despre care cauti sa te convingi tipand, ca trebuie sa fie exacta. Acum stiu ca stii. Abia acum m-ai convins. Imprejurarea imi aduce aminte despre un copil rasftat caruia nu i se spune de fiecare data ca e bun.

Eu mi-am pierdut interesul despre ce anume ai mai putea sa spui. Deci n-am sa mai urmaresc replicile tale legate de acest subiect. Te rog sa ma ierti.

Liviu, eheiii, iar ma aflu la subsolul textului tau.
Pai ce sa mai spun eu despre cele scrise de tine mai sus ?
Daca nu ti-a placut cartea lui Costel cred ca s-ar fi cuvenit sa-i fi facut o critica mai ascutita si mult mai aparent voalata care sa fi spus, in termeni mai civilizati, punctul tau de vedere.
Eu cam asta am sa iti reporsez. In fond si la urma urmei fiecare ins pe lumea asta are dreptul la o parere. Exista insa o civilizatie a exprimabilului si eu am invatat ca orice, dar absolut orice, se poate spune in forme cat se poate de digerabile chiar si in cazul injuriilor.
Ma intreb, Costel de ce nu ar fi meritat o "injurie" civilizata din partea ta ?
Nu mi-am propus sa te contrazic. Dupa cum am mai spus, mie personal mi-a placut cartea si m-am bucurat de comentariul Adinei Ungur asa cum a iesit. Costel merita atentia si efortul dat de conceperea acelei recenzii. Daca recenzia nu a iesit precum ne-am fi asteptat, acesta este un lucru necontrolabil si apartine de domeniul probabilului. Intentia insa este este de apreciat.
Personal simteam nevoia sa se vorbeasca pe site despre evenimentul lansarii cartii lui Costel.
In nici un caz nu as fi acceptat tacerea. Doar cartea lui Costel sta in picioare prin existenta site-ului poezie.ro. E o carte unica in felul ei care apare prin amprenta data de un site de poezie. Cartea isi merita ceremonia cu atat mai mult cu cat a fost scrisa de mainile unui maestru.
Cam atat, pe scurt :)

Noapte buna !




 =  Dominique

Dominique, daca te-am jignit vreodata cu ceva, imi cer public scuze. Ai dreptate sa te superi in cazul asta. Dar principiile nu mi le schimb. Dintre ele face parte si principiul curtoaziei.

Nu ma asteptam sa-mi sustii punctul de vedere. Pentru ca punctele noastre de vedere sunt diferite.

Bogdan mi-a acordat o stea pe "Artistul", apoi, in forfecare a considerat poezia "oribila". De aici a plecat revolta. Si inca ceva: e singurul subsol in care am explicat pozitia mea referitoare la "Artistul".



 =  by the way
Arghira
[21.May.04 13:34]
Andia, Pan, Oriana...

Adina a plecat de pe site, cam definitiv..deja nu o mai motiveaza nimic sa mai apara, desi mai are multe scrieri sub lupa, eu o incurajez sa scrie in continuare, sa scoata si ea un volum, sa aiba parte de lansare. Gestul gratuit de mai sus i-a pus capac, oricat am incercat s-o incurajez, sa-i insuflu indiferenta..n-am reusit, d.p.asta de vedere.
Asta e..Pe mine ce m-a deranjat cel si cel mai mult a fost idiotenia asta de comentariu din subsolul recenziei ei, aparut in prima pagina a lui Magister. Domnule magister, stiti ce e aia magister?

 =  de corectat
Luminita Suse
[21.May.04 17:52]
Eu cred ca un biet zmeu de hartie nu merita sa fie luat in seama de Adina! Aceasta tentativa esuata de critica nu e un motiv sa ne paraseasca. Uite, nici nu stie sa scrie un text, lasa spatii inainte de semne de punctuatie, are litere lipsa, a fracturat liniile aiurea, a aruncat ghilimele cat cuprinde... Nici nu se poate citi! N-a fost in "cerurile" lui cand l-a scris, se vede.

 =  comentarii de tzoapa
liviu dascalu
[21.May.04 21:32]
M-am cam plictisit de comentariile astea de tzoapa. Cred ca o sa continuati la infinit. Am sa inchid rubrica de comentarii.




Autorul acestui text nu mai acceptă comentarii la acest text
(sau şirul de comentarii a fost oprit de un editor)



Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0