Comentariile membrilor:

 =  nu stiu
Thais Teodorescu
[26.Apr.04 01:53]
tristetea noastra, atat de bine surprinsa in poezie...
"fotografii vechi/agrafe cu care-ti prindeai singuratatea" Nici nu stiu ce as mai putea spune...

 =  Thais... și atît de irecuperabil...
Virgil Titarenco
[26.Apr.04 03:48]
Da, tristețea Thais, boala și tristețea alienării în obsesii și paranoia, în ură și absurd. Uneori se chinuie atît de aproape de noi... și atît de irecuperabil. Îmi inspiră un fel de milă...

 =  cum se mai simte...?
Ionela-Jeni Grigore
[26.Apr.04 08:46]
wow. tristete si compatimire pe toata linia. inteleg ca era. dar acum...?! spune-ne si noua, ca murim de curiozitate, tote cele 40 si una de 5 ori, pana acum. dar promit ca nu se va sfarsi aici.
eu, vesnic...

 =  boală grea, măi Ioana
Virgil Titarenco
[26.Apr.04 09:01]
Măi Ioana, cum să-ți spun. Asta e boală grea. Că e la cap. Și acolo sînt tot felul de rotițe și șurubele și dacă se scrîntește unul nu-i mai dai de cap. Vede dublu, vede triplu. Vede în cruciș, în curmeziș. Vede numai albastru. I-am zis să ia pastile și n-a vrut. Nu știu. Acum adună pietricele prin parcul municipal ca să arunce cu ele după mine. Uneori are așa o privire fixă. Îi place să se joace pe internet. Riți-piți. Și solitaire. Deunăzi mi-a spus că vrea să scrie poezie. Dar n-are cum. N-are cu ce. E trist, mai aruncă o piatră, mai plînge, mai se chinuie cu o poezie. Și uite așa trece ziua. Uneori se uită fix pe fereastră. Mi-e milă de ea.

 =  .
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
Un text care se vinde bine avand in vedere abundenta de stil, subiect, tema, metaforele si constructiile ieftine si deja folosite de prea multe ori atat in poeziile autorului cat si in a altora prezenti pe site.
Deja s-a format un obicei al comercialului, trebuie numai o persoana care sa se regaseasca intr-un text, indiferent ca e bine realizat sau nu, ca imediat apare o parere pozitiva.Chiar si o metafora "bunicica" e de ajuns.
Finalul mi se pare chiar foarte slab, avand in vedere ca ideea garii si a trenurilor am intalnit-o ilustrata in acelasi mod intr-o gramada de texte; nu apare deloc intr-o alta lumina.
Mie poemul asta nu-mi spune nimic si nu aduce nimic nou, sunt niste "sublimitati" care se gasesc "pe toate drumurile" si-n general cine tot repeta o asemenea tema e un om plin de prejudecati si complexe si cam antisocial; fapt pentru care as da sugestia psihologiei sau a psihanalizei si pe urma poezia.

 =  limitele normalului
Albu Vladimir
[26.Apr.04 10:38]
Galbenul e mai intotdeauna pus in evidenta de negru...dar sa depasim clipa de empatie cu soarta unora dintre semeni -sugestiv materializata in aceste versuri- spre deschiderea unei porti sincere spre ceilalti ce va depasi de buna seama tiparele in care obisnuim sa-i incadram pe cei din jur...pana la urma e vorba doar de lumi diferite iar boala nu e decat un accident al perceptiei noastre tributara unui anumit sistem de valori.

 =  lui UNU
Virgil Titarenco
[26.Apr.04 17:40]
Dragă "unu", văd că ești băiat hărnicuț. Că a fost muncă grea să îți retragi toate textele. Uite îți dau o treabă de făcut. Du-te mătăluță și caută pe site și spune-mi unde mai găsești următoarele expresii:"agrafe cu care îți prindeai singurătatea", "obositorul dans al trenurilor spre gările unde nu te aștepta nimeni niciodată" și "mucegai albastru al unui suflet părăsit prematur".
Și după aceea vii și mai vorbim băiețaș, ok?

 =  Solitude
Daniel Dinescu
[26.Apr.04 17:52]
Singuratate, mai mult un sentiment de alienare, de ne-apartenenta la ceea ce te inconjoara, trist dans pe o scena pe care picioarele nu o recunosc, ringul se strange in jurul nostru in intuneric si ramanem, doar o clipa, singura luminita...doar o clipa.
Imi place textul tau, Virgil, acum nu trebuie sa te superi pentru ce zice 'unu', altu'...
Daniel

 =  boala lunga/moarte sigura/agonie sprancenata apres
Ionela-Jeni Grigore
[26.Apr.04 17:54]
in concluzie--n-a murit. crezusem ca a murit. mai bine ca nu. daca nu iti place *nu te supara frate* incercati altul! mie imi place ca ai reactii prompte. si ca te iei mereu in serios. asta face bine la plictiseala si poezia buna. se vede ca n-ai pet. altfel, ai sti cum sa-i administrezi pastile chiar daca nu vrea...:). dar ai grija sa nu te muste de write hand. altfel, cu ce mai scrii...?!

ritz pizza

 =  pentru Daniel și Ioana
Virgil Titarenco
[26.Apr.04 18:09]
Daniel, nu m-am supărat. Uite i-am dat ceva de treabă să se simtă și el util pe aici. Sincer nu m-am supărat. Zilele astea nu mă mai miră nimic :)))
Merci că mai treci pe aici, te citesc și eu.

Ioana, să știi că nu ai ghicit. Tocmai am primit un Guinea Pig. E drăguț și l-am numit Orio, că seamănă cu biscuiții ăia sandwich. Dar el nu e bolnav. Cu "ea" însă e mai greu. O să încerc să jucăm Mancala. Ai jucat vreodată? E cu pietricele colorate.

 =  Azrail și despre teoria bolii
Virgil Titarenco
[26.Apr.04 18:13]
Azrail,
"boala nu e decat un accident al perceptiei noastre tributara unui anumit sistem de valori."
... tu chiar crezi asta? Eu am învățat undeva că boala este dezechilibrul dintre factorii de stress și mecanismele interioare de rezistență (sau contrabalansare) a stressului.

 =  Vir(g)il
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
bre nea Virgile, una la mana eu nu mi-am retras textele.
deschid D:\poeziero si am acolo tot tacamu.
da daca tot vrei sa certi pe cineva ia-o de prietena mea pe care am rugat-o sa "do the work for me".
a doua la mana uita-te si matale din perspectiva unui umil cititor, asa cum te caracterizai inainte cand scriai un comentariu la un text, si intreaba-te ce mama dracu difera-n textele tale ca eu nu vad decat o ea pe care o freci de colo-colo, si folosesti mereu acelasi procedeu pentru a termina sau a incepe un crescendo: combinari de "acel", "acea", "acelea", "acel", "un fel".asa vad eu ultimele tale texte, cam de cand s-a umflat tarata-n matale si-i iei pe toti la misto.
o fi primavara naiba stie, dar tine minte ca te-am apreciat de multe ori, nu te-ai plictisit de rolu asta de taur ? ca sincer mie imi este lene sa-ti arat ceva rosu, nu pot decat sa te sfatuiesc sa te uiti pe ProTV seara dupa 12 ca apare un patrat rosu si dai cu capu-n el pana-ti vine rau.da sa nu ridici ochii mai sus ca apare o ea dar nu asa de imbracata ca-n poezia matale.

legat de originalitatea expresiilor matale sincer, "obositorul dans al trenurilor spre gările unde nu te aștepta nimeni niciodată", asta mi se pare un cliseu al dracului de plictisitor.iti dau un exemplu ca ma tot intrebi.are colega noastra Trandafiras o poezie-n care zice "garile ochilor", si-am mai mai vazut garile si trenurile in N poezii pe site-u asta-n aceeasi lumina.daca ziceai ca-ti pui inima-n loc de difuzorul prin care se zbiara mersu' trenurilor jur ca-ti dadeam stea pentru text ( nu ca ar conta prea mult ca iti dau eu sau nu ).

"mucegai albastru al unui suflet părăsit prematur" - asemenea lamentari ai intr-o gramada de texte dude, ca sa nu zic si io baietas ;)

apropo, sa stii matale nea Virgile ca mie baietas imi zice doar mama, si nu ai dumneata ce are mama ca in pagina de autor la inceput aveai o poza cu un barbat.

 =  ah, tagul
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
sorry pentru tag, n-am fost atent

 =  din nou pentru UNU
Virgil Titarenco
[26.Apr.04 18:46]
Claudiu, eu te-am trimis să faci o treabă și tu văd că te-ai apucat de smiorcăit și de înjurat. Nu mă interesează dacă ți-e greu sau că nu îți place ție gara din Mangalia dar nu mai scînci. Iar băiețaș ți-am spus pentru că așa te comporți. Revino-ți și te voi trata ca atare. Știi că nu mi-e greu să o fac. Înainte de a face acuzații, pune mîna și citește, da? Acuma te duci mătăluță și îmi aduci exemplele care te-am rugat. Ca să înveți minte să fii cocoș pînă la capăt. Și nu uita cînd mă faci taur, că tu ai atacat primul. OK?

 =  Virgil - taur si matador :))
Albu Vladimir
[26.Apr.04 19:12]
Virgile...chiar cred in ceea ce am scris anterior, numai ca ma refeream la ceea ce numim boala la altii...acum cred ca e clar. Cat despre formula "...este dezechilibrul dintre factorii de stress și mecanismele interioare de rezistență " ma apuca un ras teribil...si tu stii de ce. Cum am zis deja, mie imi place poezia, dar unele dintre tandemurile comentariu-replica sunt de-a dreptul caraghioase.

 =  râsu'-plînsu'
Virgil Titarenco
[26.Apr.04 19:17]
Azrail, era să strig "Ole!" dar m-a apucat și pe mine rîsul. Și pe bune acum că definiția aceea a bolii ne-a dat-o un mare biolog român la o oră de patologie în anul patru de facultate acum vreo... ani. Așa că e mai mult râsu'-plînsu'.

 =  Ligriv
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
virgil, matale nu ai cum sa ma trimiti sa fac o "treaba" pentru ca la noi prostitutia e inca interzisa.
si eu n-am zis ca expresiile alea le mai ai "in alte forme", m-am referit la tendinta de-a poetiza folosindu-te de ieftine lamentari, repetate si plictisitoare.Ca drept dovada de la chestia cu "singuratatea" in jos, poezia e un mare rateu.

si daca tot ma faci cocos te invit la o lupta pe bani;)))

 =  Argumentul autoritatii
Albu Vladimir
[26.Apr.04 20:03]
E ultimul meu comentariu la acest text ca uite se ajunge la mircuiala si cu ajutorul domnului T.C. la mai rau. Orice Virgile numai argumentul autoritatii sa nu il aduci aici...logica poeziei e cu totul alta.

 =  albu vladimir
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
uau, logica poeziei, interesant domnule interesant.
si eu care credeam ca poezia tinde dincolo de limita si complexul ratiunii aud acum ca mai e si o logica.

ai putea scrie o carte despre faptul ca devii frustrat cand intalnesti pareri contrare cu a lu matale.
de ce nu dai la drept sa te faci avocat ?

 =  Riscul si frustrarea
Albu Vladimir
[26.Apr.04 23:21]
Uite un sfat stimabile Tase...daca nu stii ce e logica s-ar putea sa nu constientizezi atunci cand o transcezi...riscul meseriasului de 120 de carate :)) Cat despre frustrare am scris o carte...:)
Paradoxul e insa altul...erau odata doi oameni...unul scrisese o poezie...altul o citea si a comentat pe marginea ei...apoi altcineva a venit, s-a asezat la masa si a rasturnat paharele...o fi fost beat?

 =  vlad
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
mestere da ce-ai matale cu 120 ?
ori e cifra ta norocoasa ori ai sechele din copilarie.
nu-i mai pupa atat in cur pe astia cu 120 ca o sa devii dependent si ce-o sa faci cand o sa ramai fara net ?
cartea pariez ca-i de rahat.

 =  Tase-al meu e de top/se bate pe primul loc
Albu Vladimir
[26.Apr.04 23:49]
Uite ca acum trebuie sa plec...ma tot gandesc merita sa raspund sau nu pustiului cel razgaiat...dar te vad nedumerit si mai fac o ultima precizare...120 sigur nu e nivelul tau de inteligenta...cat depre treaba cu "mestere" eu zic sa te culci devreme ca dimineata dai drumu' la strung si nu-i de joaca.
Si daca tot e sa o dam pe bune iti voi zice si ce e cu nivelul acesta...intr-adevar e o ENIGMA pentru mine cum de ai primit o asemenea demnitate...poate esti bun la altceva ca de poezie nici nu poate fi vorba.
Dar destul cu vorbele in van...ramai cu bine si te rog nu ma mai fa partas frumusetii verbului tau tinere.

 =  poetul strungurilor
Virgil Titarenco
[27.Apr.04 00:02]
Hai că asta cu strungul mi-o plăcut. Ziceam să tac dar a fost prea savuroasă. Deci mă inviți la o bătaie și vrei să vii cu manivela măi Claudiu. Wow, ești dur măi. Și pe bani zici? Stai să îi faci mă mai întîi. :))) Și dacă tot ai nevoie de niște bani poate îmi tragi și mie la strung niște piese de Porsche. Plătesc bine. :)))

 =  vir-gil
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
vir-gil eu nu pot sa-ti trag piesele in schimb iti pot trage altceva ;)

 =  tosa claudiu.
Radu Herinean
[27.Apr.04 00:46]
mi s-a cerut interventia din partea unui editor pentru un caz de abuz din partea lui Tosa Claudiu si ma vad obligat sa o fac pe acest text, pentru a ma incadra in contextul reclamatiei.
draga Claudiu, nu stiu de unde ti-a venit tie ideea ca pe acest site sunt tolerate cuvintele vulgare. evident, te-ai inselat.
ma mira ca nici un editor nu a observat faptul ca tu de fapt nu prea mai esti prezent pe acest site si nu ti-a retras nivelul inainte sa cazi in aceasta criza de personalitate.
de acum incolo va trebui sa comentezi de la nivelul 0, ca orice alt "intelectual" care a cazut in teribilism, sau cum s-o fi chemand sindromul pe care il ai tu in acest moment.
spor la scris, daca stii si altfel, altfel, drum bun !

 =  Radu - atenție te rog!
Zareh Ara
[27.Apr.04 02:05]
"Si daca tot e sa o dam pe bune iti voi zice si ce e cu nivelul acesta...intr-adevar e o ENIGMA pentru mine cum de ai primit o asemenea demnitate...poate esti bun la altceva ca de poezie nici nu poate fi vorba."

Nu mă interesează de unde a pornit cearta și nu mă voi implica în ea de nici un fel.
Vreau doar să-i atrag lui Radu atenția că cele afirmate mai sus de către Albu Vladimir (Azrail) reprezintă o ofensă și un atac la persoană, lucruri neacceptate din câte știu eu, și din câte spune și Radu pe acest site. Dacă vrem totuși să ne păstrăm în limitele normale ale decenței, această răbufnire jignitoare nu trebuie să treacă fără o scădere de corecție a nivelului acestui autor.
În speranța că mai există puțin bun simț pe acest site
vă salut!

kopilotu

 =  radu
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
radu, eu nu-s genul care sa o tina una si buna pe a lui din cauza unui "orgoliu".asa e ai dreptate in tot ceea ce ai spus in afara de faptul ca "de unde mi-a venit ideea ca se vorbeste asa".
au fost tolerate o gramada de iesiri mai "rele" decat ale mele si stii asta destul de bine.bun am inteles si stiu ca asta nu inseamna sa fac eu cum fac altii si asa e ai dreptate.
nu stiu ce intelegi prin "activ", daca te referi la texte ai dreptate le-am retras, legat de comentarii nu am fost "inactiv".
si nu cred ca era nevoie sa-mi zici "drum bun" pentru asta asa cum nu ai facut si in "celelalte" cazuri.
nu dau exemple ca n-are rost.si daca ti-ai propus cumva sa faci "un exemplu" de "pedepsire" a atitutinii necorespunzatoare-n ceea ce priveste nerespectarea regulilor de conduita verbala pe site save your breath,
acum cateva ore chiar ma uitam dupa un comentariu la un text pe care probabil un editor l-a ascuns.

numai bine

 =  Mai mult razboi si mai putina pace
Gabriela Marieta Secu
[27.Apr.04 06:41]
Galbenul, singuratatea, sufletul parasit prematur, garile, si un soi de privire chirugicala...
Uneori singuratatea poate fi si acolo in mijlocul iluziilor, acolo unde, desi te asteapta cineva intr-o gara, din cauza tepilor de arici, nu lasi pe nimeni sa-ti intre in ochi, ca o raza de lumina...lumina si culorile ei componente...printre care si galbenul si albastrul... De ce atat razboi si asa putina pace? Ce se intampla cu dumneavostra cei de aici? Ce aveti de impartit? Au nu-s destule cuvinte cu care sa va jucati de-a iubirea? Nu aduceti in poezia de pe site - rautatile lumii reale... Sa facem, sa faceti o pace de 3 zile... si sa scrieti despre orice, fara a folosi cuvantul ca sabie sau piatra..

 =  cine scoate cuvîntul de cuvînt va pieri
Virgil Titarenco
[27.Apr.04 07:27]
Cuvîntul este sabie și piatră.
"Căci din cuvintele tale vei fi scos fără vină, și din cuvintele tale vei fi osîndit."

 =  Mea culpa
Albu Vladimir
[27.Apr.04 13:06]
Domnule Zareh Ara probabil ca dumneavoastra aveti acces la bibliografie mai mult decat mine si poate de aceea vedeti in comentariul meu mai multe decat as fi vrut sa spun...respectand persoana dvs. va cer acelasi lucru si in ceea ce ma priveste. Cat despre acest nefericit schimb de replici, care cu siguranta ar fi putut fi stopat mai devreme, poate chiar de interventia dvs. la cuvintele mai putin prietenoase care mi-au fost adresate, imi cer scuze tuturor celor implicati sau care s-au simtit lezati de catre mine...avand o anumita varsta nu ar fi trebuit sa accept sa fiu angrenat in astfel de dispute neproductive. Cu siguranta ca voi evita de acum inainte astfel de momente. Cu stima Azrail.

 =  da
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
da domle, eu propun o noua rubrica in profilul care apare in pagina de autor.
sub oras sa apara si field pentru completat varsta.

 =  Mai astept comentarii !
Oana Mihaela Drosu
[18.May.04 11:54]
Pentru Virgil-de la Oana Mihaela Drosu--raspuns la intrebarile pentru "Cioplitor...":
-in legatura cu lipsa cratimei - lipsea de fapt un i din cuvantul "indoi", pe care l-am omis din graba.
Ce vreau sa spun cu "coala de hartie" ?!
Exista iubiri in care dai atat de mult si primesti atat de putin, incat constati, in cele din urma, ca "te-ai subtiat".
Cat despre trecerea de le "eu" la "noi", se refera la toti cei care intra in aceeasi tagma, a celor ce daruiesc.
"Noi" de la sfarsit ("e intre noi iubirea care tine ....")
este cele care defineste cuplul si are alta semnificatie decat primul.
Multumesc pentru comentariu.
Nu am pretentia de a aduce o revelatie in lumea poeziei--vreau doar sa spulber ideile preconcepute despre "inginerii carora le sclipesc ochii de inteligenta, dar nu se pot exprima" -vorab bancului.
Oana




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0