Comentariile membrilor:

 =  :(
Silvia CALOIANU
[22.Apr.04 12:41]
??? :(

 =  .
Elia David
[22.Apr.04 12:42]
Vasile...


 =  Nu
Geta Adam
[22.Apr.04 12:46]
Sper sa nu fie de-adevaratelea un "ramas bun":)
Sa nu indraznesti sa pleci! Nu stiu ce vor face ceilalti, insa michelangelii vor plange sigur.

 =  Gentelmen, start your engines!
Claudiu Banu
[22.Apr.04 12:52]
.nici pe tine nu vreau sa te cred.
nu vreau.
e un demers poetic.
atat.
otherwise,i won't believe in you...
.leviathan.

Bafta si drum uscat!

 =  ..."azi aici și mâine nu știu unde..."
Farcău Pavel
[22.Apr.04 13:18]
recunosc că nu te-am prea citit, d-le Claudiu, dar cred că o să trec mai des prin pagina d-voastră,...superbe aceste versuri...atît, mi-a plăcut în special strofa 3,
un lucru nu înțeleg, de ce ai doar nivelul 100, oare nimeni nu vede ceea ce ar fi trebuit să fie văzut ???

 =  De ce?
În mine încă mocnesc parte din întrebările copilăriei. Mă ierti că nu mă pot abtine - De ce? Si de ce la poarta cerurilor? Si de ce...?

 =  inca mai caut sensul
Florina - Daniela Bordieanu
[22.Apr.04 14:31]
o rasucesc, poezia ta, pe toate partile.
pentru ca asa m-ai obisnuit. sa citesc atenta. sa pricep.
si nu-i asa ca sensul imi scapa? ca nu poate fi acela direct? spune-mi ca nu ghicesc...nu vreau sa ghicesc.

o voi reciti. sa stii. o voi reciti pe fiecare poezie pe care o vei mai posta, pentru ca imi imaginez ca sensul e unul singur.

cu tot binele,
Dana



 =  vasile
ioan ravel
[22.Apr.04 14:34]
desigur, un demers poetic... nu poți priva site-ul ăsta de un Poet și de un Om... eu nu cred că vrei să pleci, o spui chiar tu
"eu nu-s poetul ce l-ați așteptat să vină
și nici poetul care nu va mai veni"
din nou te așterni frumos în versuri...
numai bine!

 =  vasile
Eugen Suman
[22.Apr.04 14:39]
n-ai de gand sa pleci. sper. ne-ai priva pe toti de multe poezii excelente.

 =  despre Poezie
Alina Manole
[10.Dec.18 14:27]

Aș vedea poemul ca textul cu care să închei viitorul tău volum de versuri. Pentru că niciodată nu va fi prea multă poezie.

Te citesc de când ai postat prima dată pe site. Ți-am urmărit evoluția, pentru că într-adevăr este o evoluție, scrii din ce în ce mai bine. Citesc din comentariile celorlalți că vei pleca de pe site. Tu ești deja un poet. Nu vei pleca niciodată. Din Poezie și poezie.ro.

Ești invitat la cenaclul Virtualia III, Iași, 14 mai. Te rog să confirmi sau să infirmi participarea ta la [email protected]. Te așteptăm cu drag.

 =  erata si completare.
Claudiu Banu
[22.Apr.04 14:59]
erata: "Gentlemen..."
D-le Farcau, aici e vorba de Teddy, nu de mine. :)

 =  drama queen
martin emilian balint
[22.Apr.04 15:14]
vasile... hai sa nu fim copii viciosi care isi iau jucariile si pleaca la o dezamagire literara. Daca intr-adevar simti ca acest loc nu te mai satisface din punct de vedere cultural, uita de el si gaseste altul. Nu are rost sa te opresti pentru relatiile care ti le-ai facut aici. Ele pot continua si fara publicare. Iar daca simti ca e doar o lipsa de comunicare cu cei de aici, ha ha ha... pe mine cam tot site-ul ma evita si nu ma suporta, inclusiv tu, asa ca nu e o problema, crede-ma, se poate continua daca te ajuta mental cu ceva publicare si parerea altora. Insa daca ai gasit ceva fata de care poezie.ro pare doar o firimitura, go for it.
Nu are rost sa devenim dramatici si nici sa scriem un ramas bun in versuri care nu fac altceva decat sa deterioreze imaginea ta de autor apreciat in site. Nu te ieftini pentru acest "ramas bun".
Cu respect, Martin

 =  ne scufundam in lacrimi si glume
martin emilian balint
[22.Apr.04 15:22]
aaa, in momentul in care am terminat de scris comentariul, mi-a venit o idee stupida. Hai sa scriem cu totii cate un ramas bun, si detinatorul textului cel mai apreciat, sa plece. Glumesc doar pentru ca nu inteleg aceasta dorinta de a face publica o plecare, si lacrimi si convingeri de schimbare de parere, bla bla bla.
Vasile, hai sa fim seriosi, cred ca o sa rad toata noaptea, daca in urma a ceea ce scriu aici va urma un comentariu al tau care va zice: glumeam fratilor, glumeam asa ca de o pacaleala de 1 Aprilie intarziat, doar sa vad cine tine intr-adevar la mien etc.
As rade si iar rade. Dar, cum presupun ca tu chiar esti deprimat si te gandesti serios la renuntare, mai citeste comentariile de mai sus, poate vreuna iti va schimba decizia. Dar lasa sentimentalismul in public, te rog.
Cu respect (cat vrei tu, dar nu pleca :), nu de alta dar nu mai am pe cine sa ignor voit, apoi :) ) Bun, am spus tot ce nu era de spus, Martin

 =  eu îl înțeleg pe Vasile...
Tudor Negoescu
[22.Apr.04 16:11]
Uneori simțim pe dinăuntru un gol istoric, o lehamite de viață și de mărețe realizări și ajungem pe punctul să renunțăm la tot și la toate. Chiar dacă poate fi suspectat de melodramă ieftină, eu îl înțeleg pe Vasile...
Du-te, Vasile și liniștește-te!

 =  poem de adio ?
Anca Anghel Novac
[22.Apr.04 16:41]
Un poem de ramas bun...
Inteleg ca doresti sa nu mai postezi.
Eu as vrea sa iti spun un singur lucru singuratatea celui ce posteaza poezie/proza, indiferent de nivel, este aceeasi.
Singuratatea de care vorbea Martin ( parca el a folosit termenul de lipsa de comunicare) exista indiferent daca autorul are nivel 100, peste sau sub.
Poate ca nemultumirea ta deriva din plictis.
Nu, nici eu nu cred in poeme sau note de adio cu lacrimi in ochi.
Cred insa ca fiecare isi poate permite luxul de a se retrage atunci cand simte.

Un singur lucru m-a dezamagit, ca aceasta singuratate te-a coplesit atat de curand.

Numai bine.

 =  Exemplu
Adrian Munteanu
[22.Apr.04 17:31]
Vasile,

N-am puterea să mă desprind de primul nivel. Glumești introducându-te ca personaj real. Vrei probabil să ne dai o poetică a renunțării. Dacă e așa, ai izbutit cu brio, până la derută.
Dacă totuși îți umblă un drăcușor prin gânduri, eu pot doar să-ți spun că, în asemenea momente, ar trebui să te gândești și la mine, la exemplul meu pe care, până acum l-ai secondat. Și pe mine mă mai mușcă unul cu mască funerară pe figură, ascuns în spatele unor cuvinte care nu sunt decât tăceri nesemnificative, dar este exact motivul pentru care mă apucă subit râsul.
La urma urmei, toți colții din jur trebuie dizolvați în mocirla din care provin. Cine și ce ar putea avea importanță ?
Așadar, să ne citim pe curând și să trăiești că ne trebuiești !

 =  Vasile, si tu?
Elia David
[22.Apr.04 17:48]
Vasile, te simt atat de serios in spatele acestor cuvinte, incat mie una imi dau lacrimile. Nu esti primul pe ziua de azi care se scufunda in ocean, crezand ca scapa de apa! Si nu ma refer la mine, drag prieten!

 =  umila mea parere
Cristina Trușcă
[22.Apr.04 17:59]
gandeste-te bine, Vasile...
multi dintre noi au avut tendinta sa renunte si sa plece...
asta poate fi un fel de "angoasa lunii a 8-a" pe care o au copiii mici...
va trece si te vei detasa sigur de lucrurile care te-au dezamagit ;)

 =  Alo!
Daniel Dinescu
[22.Apr.04 18:00]
Helloooo!
Ce-aveti, fratilor, inca nu e vremea vacantei, mai e pana la vara! Hai, gata, rupeti randurile si la munca, nu e timp de smiorcaieli, avem de indeplinit o 'productie'!
Vasile, nu ma enerva, nu tu sau nu si tu!
Daniel

 =  stii
Cristiana Miu
[22.Apr.04 18:13]
Ma intreb daca nu vrei sa pleci din mai mult, mai departe. Ce sa iti spun? Ca stiu, ca ai dreptate, dar nu avem voie?
Ca te dor atatea si nu exista iesire? Nici macar asta nu e o sansa. Stii..

 =  cine pune mana pe Vasilica?
Viorel Gaita
[22.Apr.04 20:17]
Vasile, de cand ai postat poezia asta stau si ma gandesc la cine ai facut aluzie cand ai folosit figura asta de stil: "celorlalte păsări cu nume de flori"? Atat de mult m-am gandit ca am uitat motivul pentru care ai scris tu aceasta poezie. Aha, mi-am adus aminte: "vroiai sa pleci, vroiai sa si ramai!"

 =  De la poale spre inalt
Ion Diviza
[22.Apr.04 21:34]
Vasile,
eu am vrut sa plec englezeste. Acum, cand vad ce faci tu si altii, am zis ca nu mai plec, din principiu. Ne-am aprins si (ne-)am "ars" prea repede, dar oare nu de aici au luat nastere minunatele tale poezii? Am urmarit zi de zi cum cresti de la poem la poem. Ai ajuns oare in varful inaltului? Fa ca Sisif, coboara la poalele muntelui, caci bolovanul deja s-a rostogolit. Te asteapta. Un bolovan mai mare, care o sa te striveasca si mai lesne. Dar tu fii barbat, nu doar poet!
Cu mult drag si aleasa pretuire,

 =  laadiotu
Paul Bogdan
[22.Apr.04 21:59]
Frunză verde lobodă
toate timpul vindecă... dacă tu crezi, Vasilică frate, că cineva o să-și mai amintească de tine peste o săptămână... te cam înșeli. Iar dacă ești convins de acest lucru probabil că acum îți pare cam penibil bye-bye-ul tău.
Pe site-ul ăsta sau născut și murit oameni, cine-și mai aduce aminte de ei? Cine mai scrie despre ei?
Totuși... de la un străin un sfat:
Fă ce-ți spune inima... :)

 =  tu doar ... :(
Silvia CALOIANU
[22.Apr.04 22:02]
:(
ti-ai aruncat computerul pe fereastra?
ti-ai aruncat sufletul mai adanc in tine?
imi place sa cred ca ma joc "de-a poezia", pentru ca imi e frica sa ma iau in serios...dar tu...tu doar esti barbat!
cred ca ai tacut suficient!
hai, ne-am convins deja ca poti scrie si mai asa, si mai altfel, si mia si...
hai, iesi din ascunzis! nu ne mai savura tristetea! tu doar ne iubesti, nu? hai!...

 =  asculta tu...
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
sa nu te prind ca pleci!

 =  =Proiect de testament literar? ce se revizuieste periodic.Are o noua aroma si r
Pop Began V Ioan
[23.Apr.04 01:14]
Viata-i uneori poezie/Poezia-i uneori viata/
Fericirea-i o nebunie/Care pe unii ii rasfata/
Singuratatea din noi,scrie/Uneori pe dos,alteori pe...viata/Un =Ramas bun= cand adie/Are oare o singura fata?/Te-ntreaba unul ce scrie/Desi are mintea creata/
Chiar daca de gluma stie/Si de sine iar fi greata/ Tu esti inca-n poezie/Si acolo vei fi o viata/Chiar de nu-i o meserie/Ai talent.E DIMINEATA!/ IPB-S

 =  Vasile
Liviu Nanu
[23.Apr.04 01:49]
Vasile, Pan are dreptate. Și dacă pleci ce rezolvi? Sau cui folosește? Dacă ai însă un motiv rezonabil, nu te reține nimeni, eu zic însă să te mai gândești. Sau eventual ia o pauză, pauzele sunt bune când sunt dese.

 =  Unde pleci măi Vasilicăăăăă, muicăăăă!!! abuibuibui!!!
Virgil Titarenco
[10.Dec.18 14:27]
Vă citesc și așa mă apucă un rîs. Parcă e un fel de înmormîntare cu bocitori. Sau parcă pleacă feciorul bulibașei la cătănie. Parcă aud pupăturile și smiorcăiturile și trasul nasului. E sublim. Mi-ați dat o idee de scenariu de film. Dom’le și și-a tras Vasilică al nostru peste 300 de vizionări într-o zi cu o poezioară mediocră și melodramatică!... Da’ mi-o plăcut văru’ Pan cu „Pe site-ul ăsta sau născut și murit oameni, cine-și mai aduce aminte de ei? Cine mai scrie despre ei?” Wow… cu tot respectul maestre, poezie dot ro este un exceptional fenomen cultural și literar românesc și chapeau bas pentru ce face Radu Herinean și Paul Bogdan plus editorii (dragii de ei), dar să nu exagerăm, mon cher Nici lumea și nici lumea literară nu a început și nu se termină cu poezie dot ro. Cineva poete fi poet și poate fi și celebru sau fundamental mediocru și înainte și în timpul și/sau după ieșirea eventuală din poezie dot ro. Sau, poate fi consacrat (sau nu) și înăuntrul și în afara poezie dot ro. Poezie dot ro este un club. Un club fain și, cu toate lipsurile sau defectele lui (pe care nu le voi menționa aici), cred că se merită să îi aparții dacă ești poet începător sau încercător în literatura română. Și se merită chiar dacă ești o țîră mai avansat. Se merită chiar să participi și să fii activ. Ca și comunitate de oameni....mmmm, zic că mă abțin să spun ceva deocamdată, dar nu e chiar o catastrofă dacă știi să îți ții jungherul la vedere. Știe Pan.. ca în Hanul lui Manuc.
De aceea eu zic că toată această melodramă cu vei dispare din conștiința publică nu face decît să exacerbeze o tensiune falsă. Dacă Vasile are treburi în alta parte, lăsați-l dom’le să-și vadă de treabă. Dar dacă e și el năpădit de această falsă impresie că „poezie dot ro e viața și axis mundi”, am o vorbă pntru el: „Revino-ți măi băiete! (scuze ptr. apelativ) Nici poezie dot ro și nici poezia însăși NU ESTE VIAȚA, și nu este viața ta! Sînt unii sau unele pe aici care gîndesc așa dar.. să-i lăsăm... e trist cu ei. Tu scrii poezii pentru că ești poet. Dacă ești poet. După cum porumbul face știuleți pentru că e porumb și după cum îți curge sînge cănd te tai pentru că ești viu. Poezia E NORMALITATE pentru poet Vasile, NU MOFT. OOO, daa, acum vor sări cîțiva furioși pe mine!! Relaxați-vă, dragii mei. Și eu vreau ca Vasile să plece dintre noi la fel de mult cît vreți și voi. Dar un om care scrie copilăriile din textul de mai sus trebuie să se uite în oglindă și să se întrebe serios pe sine însuși dacă e poet sau dacă a avut varicelă. Iar dacă e poet nu îl pot despoetiza nici trasul vostru de mînecă, nici înjurăturile unora și nici lacrimile domnițelor. Hai să fim serioși... Măi Vasile, spune un rămas bun ca un bărbat și nu fă chestii din astea (așa cum spunea cineva) nu te ieftini cu melodrame. Iar dacă crezi că în timpul liber ai chef să fii membru în clubul poezie dot ro, revino-ți și pune mîna și mai scrie o poezie. Și posteaz-o mîine că eu o citesc. Iar dacă ți s-or înmuiat picioarele de niște înjurături grobiene pe poeziile tale te invit să citești textele mele și comentariile la multe din ele și să vezi cîte vidanje s-au golit pe acolo. Nu uita, FIECARE DÃ DIN PREA PLINUL INIMII... și al minții. Și, „Din prisosul inimii vorbește gura.” cum zice Scriptura, nu-i așa Pane?
Așa că, spune-o bărbătește: ori e laie ori bălaie?

 =  părere
Zareh Ara
[23.Apr.04 09:15]
Aceste texte de rămas-bun nu m-au mișcat niciodată. E ca și cum aștepți să plângă lumea după tine. Te dai mort și îți privești propriul priveghi... până la o urmă e o doză de falsitate în astfel de manifestări.
De aceea sunt de acord cu ceea ce spune Pan și aici mă voi referi la răspunsul lui Virgil vis-a-vis de fraza "„Pe site-ul ăsta sau născut și murit oameni, cine-și mai aduce aminte de ei? Cine mai scrie despre ei?”
Nu e nici o exagerare mon cher. Pan vorbește în cunoștință de cauză și asta fiindcă de-a lungul timpului am trăit aceste lucruri aici, în acest club cum spui. Probabil au rămas prea puțini din cei vechi să-și mai aducă aminte de moartea colegei noastre Felicia Orban, pe care am uitat-o cu toții prea repede și pentru care site-ul nu a făcut nimic. Cât despre celălalt punct, am avut onoarea atât eu cât și Pan să aflăm în direct pe chat de la un coleg și prieten de nașterea fetiței lui.
Așa că, dacă nu ai înțeles până acum Virgil, în acest club unii se nasc, alții se căsătoresc, alții mor. Nu e un simplu cerc de literatură și asta a devenit deosebit la el.
Important este să încercăm să nu uităm...

 =  cred eu
Ion Diviza
[23.Apr.04 09:48]
Vasile,
cred eu, orice poet trebuie să conștientizeze profund adevărul că e nascut a fi un Narcis și să transforme trăirea dramatică a acestui adevăr în poezie... dar nu în mizerie cotidiană.
Cu prețuiere și compasiune,

 =  Domnu' Zareh
Virgil Titarenco
[23.Apr.04 09:53]
Domnu' Zareh, lăsați limbajul acesta de caporal bătrîn că am citit și eu despre Hera și copii și nunțile de pe poezie dot ro. Dar Pan (și aici îmi permit curajul de a o face pe deșteptu') nu cred că s-a referit la asta cînd a scris "„Pe site-ul ăsta sau născut și murit oameni, cine-și mai aduce aminte de ei? Cine mai scrie despre ei?” Acum, bineînțeles că Paul Bogdan probabil că mă va contrazice, dar eu, cu modestele mele resurse, m-am gîndit că a vorbit metaforic despre intrările și ieșirile de pe poezie dot ro. Dacă am greșit,...mea culpa.
Vreau însă, dacă tot ați intervenit în felul acesta, să spun ceva. Vedeți, tocmai atitudini din acestea, ca ale dumneavostră, de genul "măi voi aștia noii și necopții care n-ați fost pe aici și nuștiți cînd noi puneam temeliile lumii" sau altele de felul acesta sînt unele dintre lucrurile care te fac să nu te simți niciodată acasă aici în "club". Nu există în general o atmosferă primitoare. Îmi pare rău să o spun. Și vă rog să nu mă înțelegeți greșit, eu sînt convins că sînt adevăruri faptul că unii sînt mai vechi și alții mai noi, dar e vorba de atitudinea cu care se spune... și ți se repetă. Dar probabil că asta nu are prea mare impotanță, nu-i așa?

 =  cred eu
Ion Diviza
[23.Apr.04 09:59]
Vasile,
cred eu, orice poet trebuie să conștientizeze profund adevărul că e nascut a fi un Narcis și să transforme trăirea dramatică a acestui adevăr în poezie... dar nu în mizerie cotidiană.
Cu prețuiere și compasiune,

 =  Virgil... sănătate!
Zareh Ara
[23.Apr.04 10:23]
O atmosferă primitoare nu există din multe motive. Prea multe ca să le enumăr aici. Dar poate și din complexul pe care îl afișezi față de cei mai vechi. E prima oară când realizez că s-ar putea naște un "conflict" din acest punct de vedere.
Înainte să te grăbești să mă apelezi prin "caporal bătrân", ar fi trebuit să-ți aduci aminte măcar nick-ul corect al Feliciei. Dar probabil că asta nu are prea mare importanță, nu-i așa?

 =  prietenului meu, Zareh
Virgil Titarenco
[23.Apr.04 10:43]
Zareh, dacă ne tutuim hai să ne tutuim că probabil sînt și puțin mai netînăr decît tine. Uite care e chestia, eu intenționat am scris așa ca să văd dacă mă muști. Putea evident să fie și un typos, nu? Dar dacă vrei să atingi pe cineva e suficient ca să îți pună mingea la fileu... și apoi totul vine de la sine, nu? Dragul meu, dacă ai chef să mă tragi azi de urechi cu siguranță că papura nu are nevoie de noduri.
În ce privește "complexul" pe care zici că "îl afișez eu", mă faci să zîmbesc. Măcar din eleganță și puteai să te faci că te gîndești la atitudinea la care m-am referit. Și să nu crezi că întorcînd invers masa de joc demonstrezi ca n-am dreptate. Tu-mi vorbești despre complexe imaginare. Eu îți vorbeam despre atitudini reale.

 =  din respect pentru text
Cristiana Miu
[23.Apr.04 11:52]
Oameni buni, de ce galceava? Doar de placerea de a va incontra la subsolul unui text care nu va apartine. Eu as indrazni sa va rog pe toti, fie ca ne tutuim, fie ca nu, sa mai cititi o data textul, ca poate va scapat ceva. Mai stii?
Asa ma ispiteste sa intru putinel in polemica, ba cu Zareh, ba cu Pan, ba cu Virgil. N-o s-o fac. Din respect pentru text.

 =  .
Zareh Ara
[23.Apr.04 14:23]
"Dragul meu, dacă ai chef să mă tragi azi de urechi cu siguranță că papura nu are nevoie de noduri." - subscriu dragul meu Virgil dacă tot ne-am împrietenit.
De altfel nu știu ce căutam în dimineața asta pe site... probabil vroiam să văd dacă a mai rămas ceva din ce iubeam odată pe aici. Nu da vina numai pe cei vechi pentru atmosfera neprimitoare. E o falsă problemă. Mai bine privește în jur la noii intrați sau chiar la tine. Ai să mă faci iar "caporal bătrân", dar când am intrat eu aici nu se arăta obrazul pentru tutuială, fiindcă nu aveam vârste. Când ne-am cunoscut și ne-am dat seama de diferențele de vârstă existente, ne-am minunat ce poate face virtualul. Și a fost frumos.
Însă îmi cer scuze, probabil chiar trebuie să mă retrag la fiare vechi, dacă am ajuns să fiu arătat cu degetul fiindcă amintesc de trecut.
Site-ul ăsta e un organism viu, asta era ideea mea, care macină intens și rapid. O să ajungi "bătrân" pe aici înainte să-ți dai seama dar sper să nu te lovești de aceleași dileme ca și mine. Una dintre ele este... mai e locul meu pe aici?
Eu îți mulțumesc fiindcă mi-ai arătat că atitudinile mele sunt învechite.

cu aceeași prietenie,
kopilotu

 =  pozie.ro
Vasile Munteanu
[23.Apr.04 12:21]

Cuvinte care ar trebui să devină jurământ


Vasile Munteanu: Vai de taramul in care oamenii au uitat sa cante

Silvia Caloianu: "Tristețea mea aude nenăscuții câini / pe nenăscuții oameni cum îi latră"
Elia David: Libertatea absoluta se castiga prin dragoste.
Geta Adam: Carpe diem!
Florentina Daniela Bordieanu: Alea Jacta Est
Anca Anghel Novac: Poezia, Poetry, Gedichte
Nichita Victoria: nu aruncati amintirile la gunoi
Alina Manole: 'Niciodată să nu spui nimănui nimic. Cum spui, cum începe să ți se facă dor de toți.'
Danila Florentina Loredana: Nimic nu rămâne după noi decât ceea ce am dăruit
Cristina Trusca: iubeste-te mai intai pe tine insuti

Ion Diviza: Oameni buni, nu fiti rai!
Adrian Munteanu: Trăiesc pentru-a trăi. E prea puțin !
Daniel Dinescu: Chiar de ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma voi teme, caci Tu esti cu mine...
Ioan Ravel: de dor...
Virgil Titarenco: mirabile dictu
Liviu Nanu: Cu-atît mă laud: eu caut ceea ce nu pot avea, primesc mereu ceea ce nu caut.
Paul Bogdan: Cuvintele sunt prea sarace pentru a exprima o stare de spirit
Claudiu Banu: un fel de tu sunt eu....
Farcau Pavel: Quousque eadem ?
Eugen Suman: Cu totii suntem subiectiv nemuritori ...
Martin Emilian Balint: my right hand is a pink phantom
Tudor Negoescu: Trecut-au anii
Viorel Gaita: zambeste acum, maine s-ar putea sa nu mai ai cu ce!
Pop Began V Ioan: Incredere si credinta/Realitate si..dorinta...Comentariul ofera deja prilej de comparatie..Pe cand opera prina-i o creatie.. /
Zareh Ara: Singur te simți și printre oameni


Prăpăstioși mai sunteți! Dar umani. De-asta îmi sunteți dragi. Sau se sinucide omul (aripa feminină, - 2,3 excepții) sau face mișto (cinicii masculini, + 2,3 excepții) sau are dreptate, dar e prost dacă procedează așa (moderații în frunte cu Pan).
Dacă eram de părerea lui MEB că poezie înseamnă farsă (păcat de tine MEB, apropo…) trebuia, probabil, să îmi pun și doliu pe poză și după trei zile „să mă înalț” la miștocăreală.
Dacă eram consecvent în patetism, mă sinucideam și vă invitam „la lansare”.
Adevărul este unul banal: intenționam ca până la toamnă să stau undeva în Piatra Craiului (de aici „porțile cerului” din „personala” de mai sus, nu din „poezie”), pe la „Șaua Funduri” pentru cunoscători (te avertizasem, Ioane, în „Portretul Rucărului” că mi s-a făcut dor de munte…) și cum atunci când am intrat pe site am spus „îmi pare bine că te-am cunsocut” oricui m-a comentat pentru prima oară am crezut că este de un bun simț aproape elementar să îmi iau „rămas bun” pentru o perioadă mai mare de timp în care, dacă o „ștergeam englezește” mi se părea lipsit de bun-simț. Asta e, așa sunt eu…

Dacă mai plec? Nu știu, că m-ați emotivat/amuzat/îngrozit teribil!

 =  fara batiste, s'il vous plait
Michel Martin
[23.Apr.04 12:31]
Uite cum este, au incercat-o inca zeci altii inaintea ta, deja s-a tocit ideea asta a "ramas-bun"-urilor, testamente, nebunii. Daca pleci, pleci, nu mai vrei si aplauze, nu mai vrei sa te stie nimeni, daca faci anunt ca pleci, atunci vrei sa stii cati deschid gura sa te cheme inapoi. Din ultimul tau comentariu, as zice ca esti suficient de multumit ca sa ramai, nu?
Insa pe viitor, hai sa le lasam balta, caci cine a ocupat un loc, cu siguranta va ramane si un mare gol cand pleaca, iar asta nu necesita lacrimogene, anunturi si alte asfel manifestari.
Nu o lua prea aspru.:)

 =  Michel
Vasile Munteanu
[23.Apr.04 12:38]
Am spus „nu știu”...

Dar, ca să vorbesc „pe limba ta”, plâng lângă ăla care plânge și mă doare în spate lângă ăla care îl doare în spate.
Alege tu ce ai nevoie din comentariul de mai sus...

 =  pentru prietenul Vasile, psihologul Virgil si fratele Zareh
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
Vasile, era o melodie pe care o aveam da' am uitat cine canta.Era un vers care-mi tot placea mie: "Silence teaches you how to sing".Sper ca ai inteles ce vreau sa zic; in alta ordine de idei te rog si eu frumos sa-mi spui ce e-mail ai, sau daca nu sa dai un mesaj la [email protected] pentru ca as vrea tare mult sa vorbesc ceva cu tine.

Virgil, matale ce sa iti mai zic care eu ma gandesc ca acum o luna de zile la subsolul unui text ii ziceai cuiva "ce rost are sa ne domnim ca si-asa suntem departe" si deodata vad ca ai devenit politist al site-ului si ai pretentii sa nu te ia lumea la per tu.
Adica bre, mai stii cand vroiai sa pleci si la fel s-a adunat lumea la subsolul textului matale si iti spunea sa ramai si tu ziceai ca te simti "flausat" ? E si de la atitudinea aia interesanta a lu matale acum la fiecare text cand primesti un comentariu care nu te incanta zici ca tie-ti place mult ce scrii.
Eu deduc de aici ca lu matale iti place mult de tine si nici nu vreau sa ma gandesc cum reactionezi dupa ce faci baie uitandu-te in oglinda care eu sunt impotriva celor care se iubesc pe "sine" prin fel si fel de mijloace si procedee.
Si uite ca mie zau imi esti simpatic drept pentru care iti marturisesc ca decat sa stau sa ascult Divertis sau Vacanta Mare iti citesc comentariile si realizez ca umorul romanesc isi atinge apogeul prin simplul fapt ca matale de la concluzii asupra textelor de gen "dupa umila mea parere" ai ajuns sa ii iei pe toti la misto.
Care mie tataia, care inca mai traieste si are 74 de ani imi zice mereu un banc despre un mos care sta pe plaja.Mosul ala, zice el, sta la nudisti in fund pe nisip si priveste in jos si exclama cu parere de rau "Gogule Gogule ne-am nascut odata si murim pe rand".Si eu de fiecare data cand imi aduc aminte de bancul asta ma gandesc la matale.( La matale si la poezie desigur ).
Si mie-mi mai place de matale ca mereu iti schimbi poza din pagina de autor drept pentru care realizez ca nu suferi de "dubla personalitate" ci de "multipla personalitate" si astfel iti marturisesc ca de abia astept sa vad la matale in pagina de autor o poza cu Maria Teresa.

Zareh, bre trebuie sa fii atent pentru ca uite Virgil iti tot intinde capcane psihologice si eu cand vad astfel de intentii imi aduc aminte de rolul facut de Sharon Stone in filmul ala pentru oameni adulti - Basic Instinct.
Si nu ar trebui sa-i vorbesti lui Virgil despre cei ce s-au nascut si s-au casatorit pe site.Si mai ales despre cei ce-au murit care eu il simt pe Virgil in plin proces de regenerare.

 =  unde dai si unde crapa
martin emilian balint
[23.Apr.04 13:19]
mai vasile, chiar atat de suspicios esti in privinta mea? chiar crezi ca sunt de parere ca poezia e o farsa? crezi ca altceva mai bun nu as fi avut de facut daca as fi considerat-o astfel? limpezeste-ti gandurile ma intai. Eu ma intrebam daca aceasta poezie a ta este o farsa, atat. Vad ca ai deraiat de la intentia mea. E limpede acum, si da, chiar cred ca e o farsa imbibata inlacrimile batistelor.
Si cred ca ma deranjeaza faptul ca iti permiti a face trei categorii: aripa feminina, cinicii si moderatii, din niste persoane care au incercat sa vada ce se petrece cu tine. Oricum, asta e, pleci nu pleci, Pan are dreptate.

 =  Vasile
Florina - Daniela Bordieanu
[23.Apr.04 13:37]
mda, la partea cu aripa feminina are dreptate meb-ul.
mare parte din comentariile tuturor nu se refereau la poezia ta , Vasile, ci la omul din spatele ei.

daca-i insa vorba de clasificari, vreau musai ies din aripa feminina si sa raman in botanica (mai bine la ierbar decat in insectar)

cu tot binele si petrecere frumoasa acolo, in munti.
ai grija pe "la lanturi" si cand cobori pe la "marele grohotis" , sa privesti zambind o floare rara de pe acolo (garofita Pietrei Craiului:) )

dana

 =  sperietoare!!!
Ion Nimerencu
[23.Apr.04 14:55]
Foarte bine! Excelent!Bine lucrat! Ma mir ca nu ai primit si o stea pentru acest text, ca vizitatori ai peste 500 si comentarii cat se poate de bune... Eu cand am citit prima oara textul tau am crezut sincer ca te sinucizi, mare lucru, am zis, pe cine crede asta ca sperie? Credea ca o sa sara bocitoarele de pe "dublu ve de trei ori agonia punct ro" sa tipe si sa urle nu face asta? Cam asa si a fost caci foarte multe persoane s-au lasat duse de val, dar observ si comentarii de genul "si ce daca". Totusi cam toti au stat cu sufletul la gura pentru faptul ca Domnul VASILE MUNTEANU vrea sa faca o pauza... Poate scrii dumneata bine dar nu trebuia, dom'le, sa sperii lumea!

 =  vasile
Mae Stanescu
[23.Apr.04 15:06]
ce bine:)

 =  pentru Zareh și nu pentru Claudiu
Virgil Titarenco
[24.Apr.04 03:09]
Dragul meu Zareh, acum sincer, eu cred că de cînd vorbesc mai pe jumătate românește am început să am probleme în a mă face clar. Mai ales atunci cînd vreau să sugerez lucruri. N-ai să mă crezi probabil dar eu nu m-am supărat că m-ai luat la per tu. Cînd am spus „Zareh, dacă ne tutuim hai să ne tutuim că probabil sînt și puțin mai netînăr decît tine”, am făcut-o în cel mai prietenos sens posibil. Tocmai de aceea am și folosit termenul inventat ad-hoc “netînăr” pentru a nu da impresia că mă prevalez în mod dur de vîrstă. A fost și o mică autoironie de vreme ce într-o anumită măsură vorbeam și cu mine însumi. Dacă m-ai cunoaște în mod personal probabil că te-ai convinge că sînt ultimul om care care își dorește să fie luat cu dvs. Eu te-am luat la început așa (recunosc) un pic sarcastic și acum îmi pare rău. Și să îți mai spun un lucru pe care probabil că n-ai de unde să-l știi. Va veni o vîrstă și pentru tine cînd vei da orice ca unul de 25 de ani să nu îți spună dvs. Atunci vei înțelege ce îți spun acum. Chiar dacă sînt, zic eu, departe de a fi bătrîn. Și apoi mai gîndește-te și la faptul că trăiesc și sînt relatv integrat într-o cultură în care modul acesta de apelare este practic inexistent. Deci, subliniez, nu ți-am arătat obrazul pentru nimic. mi-ar face plăcere dacă m-ai crede.
În ce privește nostalgia și toate fenomenele auxilare ei, dragul meu, ca principiu cred că este de preferat să nu lăsăm trecutul să ne amărască bucuria prezentului. Nu o lua ca un sfat de la mine. Ia-o ca o părere. Oricît de prozaic ar suna, totuși viața merge înainte. Copii de cinci ani, scumpi ca jucăriile, devin adolescenți de 15 ani, apoi bărbați și femei de 25, apoi fac ei copii și tot așa. Comunismul se ridică, entuziasmează, dezamăgește, cade. Rochia de mireasă devine capot. Și tot așa. Latinii spuneau “Carpe Diem!” și poate aveau într-o oarecare măsură dreptate. Dacă ești atît de nostalgic la douăzeci și cîți de ani ai, ce ai să faci la patruzeci și ceva?
Acum revenind la problema sitelului, privind obiectiv eu cred că e puțin cam naiv să îți imaginezi că poți avea cu (probabil) cîteva sute de membri activi aceeași dinamică socială sau literară ca atunci cînd aveai cîteva zeci de membri activi. Pur și simplu a spera asta mă lasă fără replică. Puteați să închideți înscrierile atunci după prima mie de membri și să vă jucați înauntru împreună doar voi. Alegerea de a avea un sistem deschis presupune implicațiile ei. Pur obiective. Și eu sînt convins că tu îți dai seama de asta. Un sistem deschis, pe de altă parte, are și el avantajele lui. Dar, ca de obicei în viață, you can not have it both ways.
Vreu să îți mai spun ceva. Dacă vei citi cu atenție ce am scris eu în primul răspuns adresat ție, m-am referit nu la oameni ci la o anumită atitudine a unor oameni. Măcar și din bun simț dacă nu din inteligență și mă feresc să incriminez grupe de oameni la general.
Tu însă arăți cu degetul spre oameni. “Mai bine privește în jur la noii intrați sau chiar la tine.” Ai putea să îmi spui mai exact ce anume nu îți place la mine?
Vreau să închei vis a vis de dilema ta “Una dintre ele este... mai e locul meu pe aici?” Nu știu dacă pui vreun preț pe părerea asta dar eu cred că mai ai ce căuta aici. Simplul fapt că îți pui problema mă face pe mine să cred că ești în căutarea semnificativului și nu a superficialității. Și aceasta este o atitudine care folosește dinamicii pozitive a oricărui context. Chiar dacă uneori ești nevoit să înoți împotriva curentului pentru o vreme.

Lui Claudiu Tosa nu îi răspund. Cred că este într-o perioadă de pojar mimetic. Acum îl imită pe DoDu. Cine știe pe cine va mai imita mîine. Poate pe mine. :)) Cred că este într-o criză de personalitate și de cuvinte frumoase fiindcă îl văd murdar la gură cu vulgarități. Unele sînt aberații grosolane de-a dreptul. În ce privește fixația care văd că a făcut-o pe pozele din pagina mea cred că există niște medicamente pentru asta. În rest, sper să îi treacă. Altfel aș fi cumplit de dezamăgit.

 =  părere finală
Paul Bogdan
[24.Apr.04 08:30]
Pentru mine acest site este un... sentiment! nu club literar, nu chat, nu altă bagatelă.
Aici am trăit unele dintre cele mai puternice sentimente din ultimii ani de aceea nu pot fi un "moderat" în ceea ce privește viața sa.
Am spus un lucru simplu și clar, o realitate dureroasă poate: timpul șterge totul!
Ceea ce simt eu am încercat să arăt și celorlalți și mare greșeală am făcut.
Vreau să păstrez acest site măcar în mine așa cum îl doresc eu: o familie, o "gașcă simpatică" (cum a spus doamna Constanța Buzea), un loc frumos... probabil de aceea am acum nivel de acces 120, pentru liniștea sentimentului.

 =  Sa nu pleci din leaganul poeziei
Gabriela Marieta Secu
[24.Apr.04 09:13]
Sa nu pleci din pargul poeziei, ar fi pacat, scrii frumos, ce-ai sa pui in suflet daca ai pleca din poezie? Sa nu pleci din leaganul poeziei, ai creste urat, uscat, si nici na-i mai vedea frumuseetiel urate si urateniile frumoase ... Imi place poemul acesta... chiar si tristetea ta de aici...

 =  pentru Virgil Titarenco alias Cavalerul Tristei Amintiri
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
Bre nea Virgile, ma mir cum de un om asa cult si inteligent ca matale nu a inteles ca DoDu e in fiecare din noi.
Si apropo mie-mi mai place ca acum nu mai ai pseudonimul Ligriv ci Virgil care eu ma gandesc ca sta mai bine scris asa decat cum era inainte, pe invers.

 =  :(
Florina Daniela Bordieanu
[07.Jul.05 14:15]
ramas bun, Vasile.
pacat.


dana

 =  Atentie...............
florica iacob
[07.Jul.05 15:05]
Vasile vezi ca pe aici cuntem si dincei care cand zicem ramas bun plecam spre ceruri ai mila de noi si nu ne speria
si intoarce-te cu toate cele inapoi nu de alta dupa inca un "ramas bun" din asta o sa te citim printre campuri intinse de flori si linga rauri de lapte si miere.Lasa copilariile fii adult si umple golul lasat.:)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0