Comentariile membrilor:

 =  Aviz amatorilor
DoDu
[27.Sep.03 09:46]
Eu cunosc consoane si mai ales silabe care au un sunet inconfundabil cand suna din coada.
Dumnezeu si ateu nu sunt rime, ci antirime, se exclud una pe cealalta si-apoi, Ta, Sau, El, Tau, exclude prin definitie notiunea de ateu.
Ori esti ateu, ori diletant. In acest caz diletant.
"să-mi tulbure liniștea gliei" iata un vers, ca mai toate celelate, cu o exprimare posaca, tampitica, ca mai toate celelate versuri ce bantuie un pseudopoet ce se baga singur in seama.
De ce considera unii ca pe un site deschis tuturor ineptiilor si aberatiilor poetice mai exista loc de inca un esantion, e greu de inteles.
Ciornele stau in sertare sau la cosul de gunoi, in nici un caz in atentia unui cititor de poezie.

 =  Dodu
Paul Bogdan
[27.Sep.03 12:44]
Foaie verde guadalupa
Îmi fac, Dodu, mea culpa,
I-am dat sută-n poezie
ca să-ți cadă pe nervi ție.

 =  "cititorul perfect"
liviu dascalu
[27.Sep.03 19:23]
Sunt de acord cu DoDu, poezia e foarte proasta, nici nu prea am ce critica la ea.
Dar imi aduc aminte ca te-ai autodefinit, nu cu mult timp in urma, drept "cititor perfect". Eu, care sunt un critic rau si de multe ori fonfai la texte proaste fara rost, sunt constient ca sunt un cititor imperfect, si uneori revin asupra unor opinii. Chiar ma gandeam, o data, ca decat sa trebuiasca sa imi fac mea culpa pentru datul in bara, mai bine as folosi arma ironiei, si as scrie epigrame. Din pacate, nu am talent nici pentru epigrame. Ca sa revin la oile noastre, cred ca e cazul sa schimbi eticheta de pe produs. Bine ai venit in randul cititorilor imperfecti, Costele draga!
Cat despre treaba cu ciornele, daca te-ai referit si la mine, e musai sa imi spui direct, ca sa mai aflu o parere.

 =  Pan, Liviu
DoDu
[27.Sep.03 21:14]
Draga domnule Pan,
ortace,
uite ce cred eu. Ca muza ta si-a luat o pauza pe termen lung de te-ai dat la prostioare in 4 versurele. Ca asa am observat eu pe aici, cine nu poate roade osul, mozoleste soriciul catrenului, ravasului si-al epigramei. In care mozolitori ma includ si eu, fireste.
Daca i-ai dat 100 lui CosS(min) ai facut o treaba buna. Ai facut-o din lene si letargie (pacate de moarte) din comoditatea de a nu trebui citit si aprobat, doar cunoastem. Tie ti-ai facut un favor nu autorului saracului, care e un nevinovat pentru ca se afla la varsta nevinovatiei. Bogdan Geana n-a inteles acest lucru si asta i-o reprosez.
Altfel, lucrurile se desfasoare pe fagasuri domoale, ambitiile cresc iar orgoliile mai explodeaza din cand in cand. Tu, Pane, lasa-te de catrene ca in loc de valuri faci bulbuci. Iti multumesc fain pentru nivelul de 10 puncte pe care mi l-ai oferit, iti raman toata viata indatorat. In locul tau l-as indatora si pe Costel, sa vezi atunci petrecere si voiosie.

Lviule,

nu m-am autodefinit cititor perfect, treaba era ca eu aspir intr-acolo, multumesc de intelegere, reciteste pasajul, poezia perfecta era sotia mea.
Privitor la relatia cu literatura, da, aici ai dreptate, nu numai ca sunt un critic imperfect, dar pe deasupra mai sunt si un cititor de ocazie.Te rog sa ma ierti ca nu ma ridic la niste standarde Himlaiene, e o problema ce tine de subiectivitate si papile gustative. Senzorii literari, in general senzorii artistici, sunt dramuiti la fiecare persoana, iar cel ce le-a impartit a fost un zgarcoman.
In schimb ne-a daruit pe toti cu sensibilitate si posibilitatea de a vibra, ceea ce din punct de vedere al celor din tabara consumatorilor, poate fi suficient.
habar n-am daca e asa, dar poti sa-mi infirmi.
Multam

 =  Dodu
Paul Bogdan
[28.Sep.03 10:55]
Dodule, trebuie neapărat să-i dau 10 lui Costel deoarece lui matale nu-i stă bine cu vorbe serioase în gură. Ironia matale de sub Dodu își pierde șarmul. îi dau neapărat, spune-i să fie liniștit.
Nu din comoditate i-am dat 100 ci pentru că mi s-a părut că scrie articole bune. A publicat câteva în "Dilema" lui Pleșu (dacă nu mă înșel).
Pasa mea proastă e pasa mea proastă și șede pe varii motive.
Cât despre domnul liviu, criticul sever, văd că nu se dezice și continuă să facă o critică distructivă la autor și nu numai, acum trece la critica asupra comentatorului. Este și asta o treabă.

 =  reply
liviu dascalu
[28.Sep.03 15:24]
Dodu, iti faceam un compliment. De fapt, fie in ipostaza de cititor perfect, fie in cea de cititor imperfect, comentariile tale sunt foarte pe gustul meu. Cand n-o sa fiu de acord cu tine, iti voi spune.

Pane Bogdan, in comentariile mele am atentat la texte, cam tot timpul, si la o singura persoana, pe acelasi motiv: nu imi plac. Cred ca e o tactica proasta sa lasi uscaturile sa copleseasca padurea. Un text prost e bun de aruncat la cos. Autorul criticat poate sa incerce sa invete bunele maniere. La recidiva, promit represalii. Ma mir, Bogdane, ca iti sar in ochi doar unele atacuri la persoana, de pe site, si ca dai in orbul gainilor cand e vorba de adevaratii delincventi. Ma rog, stii tu mai bine. Se vede dupa galoane. Seful are intotdeauna dreptate.

 =  liviu
Paul Bogdan
[29.Sep.03 01:22]
"Les bonnes maniere" nu fac dintr-un autor slab, unul talentat. Corecția la autor nu va îmbunătăți calitatea textelor sale. Nu știu ce tactici sau tehnici cunoști dumneata dar o regulă destul de simplă pe acest portal este aceea că atacurile la persoană nu sunt dorite și de aceea sunt penalizate. Nu este o amenințare în ceea ce te privește ci doar o înștiințare amicală.

 =  Băgător de seamă
Cosmin Soameș
[29.Sep.03 02:39]
Ptii, câtă înverșunare pentru o biată poezie! Subsolul ei a devenit o arenă pentru replici și contrareplici, se întrețes în paralel orgolii ș.a.m.d.
Sunt acuzat că mă bag singur în seamă? Scuze, n-am sesizat, credeam că site-ul e pentru încercări literare, de aia îmi și apar textele la autori și nu pe pagina de consacrați, nu? Pentru că sunt încă în stadiul căutărilor! Dacă o fac „tâmpițel”, asta e. Nimic nu se face fără riscuri. Am, desigur, poezii și mai proaste, și ți le voi oferi și pe acelea, stimabile Dodu, spre deliciul simțului tău critic. Dar, cu mult mai mult decât mă bag eu în seamă, o faci dumneata, pentru că observ că devin, cu textele mele, una dintre țintele tale predilecte. Deci, dacă sunt chiar așa de neavenit, ignoră-mă! Nu-ți mai toca neuronii cu umilele mele compoziții. Folosește-ți talentul pentru ceva mai constructiv!
Ca să vezi definiția rimei, îți sugerez DEX-ul. Dumnezeu chiar rimează cu ateu, și mai rimează și într-alt fel, dacă vei ști să privești mai în profunzime. Apropo, am spus eu în text că aș fi un ateu convins? Punând în discuție relația mea cu Dumnezeu, îi adresam acestuia, de fapt, o rugă. Aceea de a-mi da un semn. Până atunci, continui să-L caut, chiar și prin intermediul poeziei. Probabil e de vină preferința mea pentru Psalmii lui Arghezi.
Uite, de aici îmi dau seama că are o hibă poezia, pentru că am ajuns să o explic. Ori poezia, cred eu, e și ceva care se simte. Dacă se simte. Dacă nu, vina e ori la cel care o scrie, ori la cel care o citește. Câteodată nici nu mai contează la cine, din moment ce comuniunea nu poate avea loc. Spunem PAS și mergem mai departe: alte versuri, alți poeți...




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !