Comentariile membrilor:

 =  părere
Pan
[01.Nov.02 11:14]
Dragă Intruder, "schimbul de lucru" ce-l propui pentru cei 5 autori cu drept de a acorda stele este aproape imposibil de realizat deoarece nimeni nu este angajat pe poezie.ro, fiecare dintre noi -ca și tine cred- deschide aceste portal în funcție de timpul său liber.
Nu trebuie să te îngrijoreze un număr mic de vizionări asupra unui text bun postat de un nou venit. Dacă acel autor este într-adevăr bun acesta se va evidenția în timp iar cititorii săi îl vor citi "din urmă".
Este normal să se formeze un anume "curent închis" între autorii vechi sau buni ai acestui site, intervine aici nu numai calitatea textelor dar uneori și contactul personal dintre ei. Nu văd ce l-ar opri pe un autor nou venit (care nu va fi NICIODATÃ socotit un străin)să facă parte din această "castă". Caliatea textelor este totuși "principiul principal de selecție".
Sper că ai să reușești să interpretezi corect ghilimelele:)
Cu deosebită simpatie,
Pan

 =  foarte bine, sa se faca!
Kyre
[01.Nov.02 13:31]
sigur ca vor sporii numarul de cititori.
ma alatur tie, frate. sugestia ta e foarte buna. ti-as da o stea, dar nu stiu cum.

 =  subscriu
Trandafiras
[01.Nov.02 14:22]
Intruder sau nu, propunerea ta e una buna, nu stiu in ce masura realizabila.
Oricum, eu subscriu.

 =  Imi pun intrebari
Intruder
[01.Nov.02 15:51]
Dragul meu Pan,
Eu cred ca atata timp cat exista un sistem, oricare ar fi el, de calificative, atata timp cat exista o diferentiere pe nivele de acces, nu poate fi vorba de sanse egale pentru fiecare. Sanse oarecum egale, mai exact sanse legate exclusiv de valoarea (obiectiva sau personala) a unui text, ar putea exista daca s-ar renunta de tot la orice sistem de notare ; ar ramane astfel doar poezia si parerile pe marginea ei. Un autor drag va fi oricum citit de cei care-l apreciaza. Cum ti se pare ? Oare ce s-ar pierde ?
Nu sunt neaparat adeptul acestei idei ; imi pun intrebari. Oricum, putine lucruri sunt mai imbibate de subiectiv decat sufletul delicat al poeziei. Ea e mereu o respiratie in doi : nu poate trai fara spiritul celui care o expira si nici fara cel al cititorului care o inspira.
Mai cred ca a citi toate poeziile zilei (in fond, nu foarte multe) nu e neaparat o corvoada ci chiar o sansa. Ce clipa minunata se intampla atunci cand gasesti grauntele de aur ! Cat de rasplatite iti sunt trecatoarele eforturi ! N-as vrea sa intelegi ca pledez neaparat pentru vreun egalitarism facil. Observ doar ca pervertim usor si nedreptatim oarecum sansele unor posibile valori in detrimentul unor legaturi, chiar sincere si cu certitudine vechi, de prietenie. Unui necunoscut ii va fi cu siguranta greu sa rupa verigile unui lant deja sudat. Nu mi-o lua in nume de rau : rostesc un gand ; imi pun intrebari.

 =  Intruder
Niculescu
[01.Nov.02 16:01]
ti-as da si eu o stea

 =  senior
petrini
[01.Nov.02 17:56]
iti garantez ca stele care au fost date pentru cei vechi nu au fost date degeaba,ba chiar pe merit,deoarece ei au o creatie foarte buna in spate,care le sustine poezia care aparent pare slaba,nu nedreptati lumea care poate sa dea stele ,sunt multe stelute acordate si la scriitori care au avut doar un text daca poezia sau textul a fost bun,cam atat am avut momentan de spus.

 =  Petrini, subiectul si intransigenta
Intruder
[02.Nov.02 03:04]
Petrini, dragule,
Unde, in modestul meu text, ai vazut vreo aluzie (imbecila - daca ar exista)legata de faptul ca textele autorilor consacrati (chiar, ce inseamna consacrat ?)ar fi fara valoare si ca aprecierile stelare dobandite nu ar fi meritate ? Spuneam ca exista astfel de texte ! Subliniez : TEXTE ! Ar fi o grosolonie sa ma gandesc la asa ceva ; si, desigur, m-as retrage discret dintr-un astfel de loc. Delicatetea ma impiedica sa citez lucrari. Nu cred ca e in interesul nimanui, indeosebi a posibilului autor in cauza, sa primeasca lauri nemeritati. Sau ce ne ceri tu ? Sa veneram pe viata un autor doar pe seama unor (alte) reusite reale ? Gasesti tu in intreaga istorie a poeziei macar un autor sclipitor pe de-a intregul ? In plus aminteste-ti vorba (lui Ibraileanu, daca nu ma insel): "Celor pe care ii stimezi, fa-le ONOAREA intransigentei tale !" Lucrul cel mai suparator, insa, e ca NU ACEASTA ERA TEMA IN DISCUTIE. Reciteste, fi bun, mica mea sugestie, minata oricum de umilinta unei simple opinii, si vei descoperi ca subiectul se referea, dimpotriva, chiar la cei mai putini cunoscuti si nu la cei pe care incerci (constient sau nu) sa-i capacitezi impotriva mea.

 =  Intruder
Anton
[02.Nov.02 03:03]
Ai dreptate, dar numai pe jumătate. De exemplu eu, care am statut de senior, am pornit ca un necunoscut. Căutam niște poezii de autori clasici, am dat din întîmplare peste acest site, am avut curajul să postez cîteva poezii și după aproximativ o săptămîna cineva le-a remarcat. Așa se întîmplă cu majoritatea, important este să ai răbdare, valoarea iese la suprafață acolo unde există, uneori mai tîrziu din păcate, nu cred că un anumit text valoros poate sta ascuns mult timp.
Cu stimă,
Anton

 =  Opinie
Nexus
[02.Nov.02 20:17]
Dupa cum spune si Anton toti aici am pornit ca ilustri necunoscuti.
Insa prin valoare si bun simt poti atrage atentia asupra ta.

Eu unul nu am timp sa fac "de serviciu" ca am alt..serviciu.

Insa tuturor care aveti timp (si care v-ati entuziasmat pe drept la aceasta idee care btw am propus-o si eu mai de mult)va propun sa cititi si sa comentati toate poeziile zile si s-o spuneti prin viu grai daca va plac sau nu.
Daca veti face o treaba buna si sistemul vostru de valori se va dovedi viabil veti putea acorda si stelute. In scurta vreme.

Mult succes !

 =  Propunere de afacere
DoDu
[02.Nov.02 20:41]
Domnule Intruder,
matale m-ai cam intrudat si eu nu stiu ce poate sa insemne asta.
Ceea ce stiu eu e banal si nesemnificativ. Totusi, daca matale vrei stelute eu cunosc multe smecherii si tertipuri prin care le poti obtine. Si vorbesc din experienta, ca eu am aplicat smecheriile astea si m-am ales cu multe stelute cu care acum fac schimb. Adica dau o steluta unui autor daca si el imi pune doua, ca sunt cam evreu la origine.
Eu te invat, numai sa vrei. Dar daca vei deveni odata senior, am si eu zece stelute de la matale. Ca afacerile sunt afaceri.
PS
Toti cei intersati, rog sa ma contacteze pe pagina mea.

 =  nu credeti?
petrini
[03.Nov.02 21:35]
scopul steutelor este de a atrage atentia asupra textului,nu pt a fi facute cadou,sau mai rau pt afaceri.

 =  DoDului
Intruder
[04.Nov.02 14:19]
Comentarii smecheresti precum cel scris de DoDu, coboara orice polemica, orice sugestie la nivelul infam al barfei de cartier. Nu numai ca nu am pomenit nimic, nici macar aluziv, ceva in legatura cu vreo dorinta personala, nu numai ca nu am vorbit despre mine, dar mai mult, am trecut de mult de varsta la care sa imi doresc orice fel de intrare (cu de-a sila sau cersita) in vreun Pantheon local, fie el si cel numit poezie.ro. Mi se pare degradant si jignitor un asemenea gand, iar cel care face astfel de referiri mizere, probabil ca da viata, prin vorbele sale, proprilor angoase si idei nerostite. Ma simt maculat, regret din inima ca am avut naivitatea sa rostesc o sugestie inchipuindu-mi ca, pertinenta sau nu, ea va fi tratata cu minima prezumtie decenta a lipsei de interes personal. Multumiri lui Pan, Kyre, Trandafiras, Niculescu si Petrini pentru opinii. Multumesc si lui DoDu pentru timpul pierdut.

 =  Pe langa altii
DoDu
[05.Nov.02 06:00]
Se pare ca mi-am pierdut vremea cu matale, domnule intruderule. Se pare ca n-o sa-mi cada nimic din afaceri cu matale.
Si eu care speram, ce pacat. Nu-i nimic, ma dau eu pe langa altii.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !