Comentariile membrilor:

 =  Da Razvan....
Sandulescu Madalin
[19.Apr.07 15:38]
iata-te impartit in doua... undeva intre ratiune si profan, impartind "parfumuri senzuale.. de femeie", "intr-un balans imperfect între regret și plăcere."

totusi eu as spune ca acest balans este (aproape) perfect...

interesant visul tau Razvan!
cu stima A.M!

 =  text de atelier
Bogdanovici Andreea
[19.Apr.07 17:07]
Textul este slăbuț. Erotismul versurilor (cam ceea ce s-a dorit) este construit slab. Cade în penibil, mai ales strofa a 2a a poeziei.
Aveți rime accidentale care dăunează fonetic poeziei. Figuri de stil care nu sunt gestionate corect... + construcții care nu transmit nimic...

"era dorul de iubire ascendent
crescut din izolare socială
deghizat în fecioară
cu gestul îndoielii am atins-o"
come on...
cum o fi gustul îndoielii și cum o atinge el? sau izolarea socială în context?

" avea sonorități de frumusețe siluită de perversiune
gesturile erau încărcate
de voluptate finisată de actele sexuale
devenite profesie și rutină
fizionomia de înger păgân
profanând moralitatea
descărca electricitate erotică
am făcut sex cu ea în vis"

come on... acestea sunt exhibiționisme poetice, care nu se susțin și cad în penibil.

"o jumătate s-a îndrăgostit de ea
infestând inima cu senzații puternice și endorfine
cealaltă jumătate a privit-o cu repulsie și teamă
era jumătatea coordonată de rațiune"

come on... cum adică trei jumătăți?

"m-am trezit
cu o stare confuză și provizorie
ca și cum am trăit ceva tranzitoriu și nedefinitivat
un balans imperfect între regret și plăcere."

da, și marmota învelea ciocolata în staniol...

În concluzie

Acest text este foarte slab și de A T E L I E R.

 =  aoleuuuu.....
Sandulescu Madalin
[19.Apr.07 19:42]
risc sa fiu bagat la offtopic... si sa nu ma mai scoata de acolo nici administratorul...

iata o domnita plina de pasiune care tine neaparat sa desfiinteze un text... pacat, ca enervata la culme, face greseli banale

pai domnita draga... amu' de la "gEstul indoielii" pana la "gUstul indoielii" e cale lunga...

redati (aiurea) fragmente din text si apoi spuneti redundanta expresie... aia cu marmota...
"trei jumatati?" eu nu le-am vazut... sa imi pun ochelarii... poate cine stie...
nu sunteti in stare sa spuneti de ce e slaba poezia,treceti mai departe...
nu il ajutati cu nimic pe autor...

nu merg mai departe... sper ca intelegeti ce am vrut sa spun si ca veti recunoaste (macar in sinea dumneavoastra) ca ati gresit...

cu stima si in acelasi timp regret (pentru astfel de comm-uri - si al dvs si al meu -), Madalin!

 =  parere
laurentiu enache
[19.Apr.07 23:02]
cum adica "a frumuseții de sublim" ?
apoi "onirică ireală".. nu`ti pare ciudat ? un fel de urca sus..
e foarte slab poemul asa razvan, si modul de expunere e si el depasit.

 =  .
George Pașa
[19.Apr.07 22:43]
Razvan, textul nu e de atelier, dar pacatuieste prin excesiva orientare spre analitic. Poezia se pierde pe alocuri prin explicitare. Cunostintele tale de psihanaliza si o centrare pe simbolistica, metaforizare ar elimina acea neimplinire. Incearca o alta varianta, ermetizand putin textul.

 =  sandulescu madalin
Bogdanovici Andreea
[19.Apr.07 22:45]
Să mi se scuze posibilele greșeli de DOOM, pentru a nu mai reveni cu erate.



După cele 4 reveniri stupide pentru a nu demonstra nimic în final, sunt penibile. Aici ai dreptate.

Hmm ...

de ce s-ar lupta autorul cu mine? Nu avem nimic de împărțit.

Tu din păcate ai intervenit fără sens și fără argumente. Și "undeva între rațiune și profan"... la tine are o logică? la mine nu, pentru că sunt doar niște termeni pe care i-ai folosit fără să le cunoști sensul, ai aberat.
Poate că doreai să spui despre sacru și profan (și îți recomand Eliade, ca să faci diferența)... dar acest text nu are ca temă sacrul și profanul, ci accentul cade pe erotism, care nu este gestionat bine și etc.

Așadar eu am comentat textul, nu consider că am greșit (și ai dat dovadă de mal education pentru că o părere se respectă, chiar dacă nu ești de acord cu ea), iar dacă te referi la partea cu gustul... acolo a fost o paralelă pentru a arăta că imaginea este forțată.Dacă ai citi poezia cu atenție (bineînțeles acum depinde, pentru că unii doar citesc, alții mai și gândesc) vei descoperi o construcție slabă, de atelier, în care clișeele abundează.

Te rog să te abții de la adresări la persoana mea ca "domniță plină de pasiune",
"ca enervată la culme",
"domniță dragă",
"dumneavoastră, Bogdanovici, (...) pentru orgoliul propriu" și altele

pentru că NU PERMIT nimănui asemenea adresări, și cu atât mai mult cu cât nu te cunosc și nu mă cunoști, și în niciun caz pe e tonul acela.
și te mai rog să te reții de la a mă caracteriza din moment ce nu mă cunoști și nu te cunosc (scuze de repetiție)
+
că acelea sunt atacuri la persoana mea și nicidecum argumente/sau analiză la textul de mai sus.

învață să accepți că există perspectivă (pluriperspectivism...acesta se regășește la camil petrescu) și studiază pentru a ți-o susține.


Numai bine.

 =  punct de vedere
Alberto Marin Popesco
[19.Apr.07 22:58]
mie mi-a plăcut. e o experiență interesantă. e puțin clieseuț chestia cu inima ruptă în 2 bucăți congrunete, dar, per total, merge; nu e text de atelier.
p.s. la câte poezii slăbuțe apar pe site, nu cred că se merită atâta încrâcenare poetică :D
pace si fericire dragi poeți și poete!

 =  SANDULESCU MADALIN
razvan rachieriu
[20.Apr.07 10:43]
Viața este un balans imperfect între realitate și vis, sacru și profan, rațiune și sentiment.
Mulțumesc pentru comentariu și pentru înțelegerea poeziei.



 =  Raspunsuri
razvan rachieriu
[10.Dec.18 14:27]
BOGDANOVICI ANDREEA

Invidia și răutatea rânjesc în fiecare cuvânt pe care l-ai scris.
Dacă ți-aș fotografia sufletul, aș rupe poza cu dezgust, fiindcă nu mi-ar place ceea ce aș vedea.
Cred că, citindu-ți poeziile, voi cădea în extaz în fața geniului tău de poetă neînțeleasă și voi fi indignat că nu ai peste 1000 de vizionări pentru fiecare poem.
Probabil te crezi cea mai tare de pe site, iar ceilalți poeți consideri că au texte de atelier.
Pe lângă faptul că nu ai citit atent poezia (“gustul” îndoielii, în loc de “gestul” îndoielii, “trei jumătăți” în loc de două jumătăți), nimic din ceea ce ai afirmat nu se susține logic și am remarcat o plăcere cinică și malițioasă de a-mi desființa poemul.

LAURENȚIU ENACHE

Cred că ai trecut prin starea pe care o am când cineva ar scrie despre o poezie creată de tine un comentariu pe care mi l-ai făcut tu mie.Mai multe nu spun.

GEORGE PAȘA

Am încercat să elimin alambicatul, să dau respirație poemului, evitând o metaforizare excesivă.Ai dreptate, poemul poate fi finisat.Mulțumesc pentru sfaturi.


ALBERTO MARIN POPESCO

Fiecare își poate exprima opiniile calm și lucid, însă fără răutate și scrâșnet de gânduri.
Mulțumesc de trecere și pentru timpul alocat acestei poezii.

 =  razvan rachieriu
Bogdanovici Andreea
[20.Apr.07 16:45]
"o jumătate s-a îndrăgostit de ea
infestând inima cu senzații puternice și endorfine
cealaltă jumătate a privit-o cu repulsie și teamă
era jumătatea coordonată de rațiune"

în patru versuri apare cuvântul "jumătate", nu vi se pare puțin aiurea? acesta este încă un argument al faptului că poezia este s l a b ă

referitor la"gustul"și"gestul"am explicat mai sus, dar fie, trecem peste.

Reacția dumneavoastră lasă mult de dorit.( este aceea a unui om care nu poate accepta criticile :)

Cum nu aveți nciun argument pentru a convinge că poemul dumneavoastră este bun, you hit me, cu afirmații care nu-și au rostul, pe lângă faptul că sunt jigniri la adresa mea, m ai sunt și penibile, pentru că sunt doar afirmații născute din frustrare. Așadar mă dezgustă faptul că se recurge la tot felul de disimulări patetice (în sens negativ) care în ciuda dorinței, nu fac poemul mai bun.
Eu am avut o opinie, am spus-o direct. Nu am atacat autorul nici în primul comentariu, nici în al doilea.
Nu suport oamenii care nu sunt în stare să-și susțină scrierea, care au rămas cu acea gândire antică conform căreia toți trebuiesc lăudați.
Eu nu sunt în niciun caz cum m-ați descris, dar dacă v-ați uitat după steaua polară, trebuie să aflați faptul că nu v-ați uitat în direcția potrivită. :)
Nu cred că ironizându-mi scrierea ați rezolvat ceva, dimpotrivă,ați arătat faptul că există o mare discrepanță de caracter în ceea ce vă privește. Cred că frustrarea ar putea fi un motiv...

Dar la fel ca și pe sandulescu v-aș ruga să vă abțineți de la aceste atacuri, care nu dovedesc nimic nimănui, poate doar vă alină pe dumneavoastră spiritual, + că eu nu v-am atacat în niciun comentariu.

Și nu vă răspund la jigniri pentru deja ați început să mă dezgustați, și mă întristează faptul că vă confundați ca poet cu om :(

Doar o lămurire la "Probabil te crezi cea mai tare de pe site, iar ceilalți poeți consideri că au texte de atelier."vorbiți despre ceea ce nu cunoașteți, și mai trist este că vă permiteți anumite lucruri...cum ar fi printre altele de a crea scenarii...

Îmi (mai) pare rău de faptul că ați confundat atelierul literar cu piața.

So, why do some people think they know more than everyone else, even they never meet you?
One of two reasons. Insecurity, where they can't admit they don't know something. Or arrogance,self-absorption, narccicism (sic?) ----too wrapped up in themselves so that no one and certainly no one else's opinion has any value.

Numai bine.

 =  ia uite dom'ne....
Sandulescu Madalin
[20.Apr.07 23:44]
domnisoara stie si engleza... eh nah... tot degeaba daca nu ati scris in rusa... sau, pardon! v-ati "nascut" dupa '89... exista o sectiune separata pentru scrieri in limba engleza...
uite ca nu vreau sa ma abtin de la unele afirmatii...
sus-tineti cu toata fiinta dvs ca nu ati atacat pe nimeni...
atunci inseamna ca nu sunteti constienta de ceea ce faceti/vorbiti/scrieti...
poate suferiti de tulburari bipolare... in fond, dpdv medical i se poate intampla oricarui adolescent...
sau la varsta asta nu sunteti inca in stare sa va asumati responsabilitatea actiunilor dvs...

nu are nimeni nimic de obiectivat, domnisoara, cand criticati un text asa cum se face (sunt SCRIIORI pe acest site care stiu cum sa o faca... in nici un caz dvs; si pe deasupra pot fi si extrem de elevati... fara afirmatii de genul:
"Acest text este foarte slab și de A T E L I E R." Sa fim seriosi; inca nu sunteti EDITOR)... dar cand veniti cu argumente "invelite in staniol", nu dati impresia decat ca vreti sa va certati(cu cineva... nu mai conteaza cu cine)...
Eu zic sa va vedeti lungul nasului si alta data sa ganditi de doua ori inainte de a spune ceva!
Si sa nu uit... va rog sa nu-mi vorbiti la persoana a II-a... ca doar "nu am facut armata impreuna"!
Numai bine!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !