Comentariile membrilor:

 =  știi destul de bine:)
Andrei Cornea
[06.Mar.07 15:05]
interesantă ideea asta de deschidere față de celălalt. ne spui ceva și încerci să surprinzi mai multe ipostaze. drăguț! nu înțeleg cum e cu camera aia de palme. nu o pot vizualiza.
această incursiune în cotidian, această imagine cu cei care se știu,se caută, se pierd.
mișcător dar nu destul.

 =  domnule Andrei Cernea
Bogdan Gagu
[06.Mar.07 18:45]
poate ca aceea camera de palme nu a iesit asa cum ma asteptam, o sa mai lucrez.
dar parca niciodata nimic nu e destul...

mersi de trecere

cu drag
inoni

 =  ...
Andrei Cornea
[06.Mar.07 19:28]
numele meu este Cornea dar prefer Andrei.:) textul tău mi-a plăcut dar în camera aceea nu am înțeles ce și cum. atât și nimic mai mult.

am trecut iar,
andrei

 =  zupps
Bogdanovici Andreea
[06.Mar.07 19:55]
Nu înțeleg de ce "știu că" este rupt de corpul poeziei, impune un ritm ciudat de lectură cititorului.
"înghesuit după geamuri fumurii", geamuri fumurii a devenit deja un clișeu iar acel înghesuit acolo creează o imagine forțată.
În primul vers adresarea către cititor, "citești acest poem după ce pleci de la birou", apoi "citești stând în picioare
întro librărie", nu mi se par a fi versuri asumate, sunt redundante, unul dintre cele două distorsionează mesajul, pentru că există o contradicție în spațiul poetic.
"zi mohorâtă" este clișeu, deja s-a folosit în literatură, de zeci de ani...
"îndurând timpul de nămol" prețiozitate și nimic mai mult, nu tranmite nimic, este o imagine redundantă.
"cameră de palme
cu pijamale șerpuite" prețiozități, încercărcări de a impresiona cititorul prin crearea de imagini nu știu cum, în nu știu ce fel, care să sune mai mai...
"un fel de a iubi nepermis", în psihologie, iubirea apare ca un sentiment care se formează în timp și care nu depinde noi, este o stare care se formează în subconștient, și cel mai împortant este că ea în subconștient este permisă și posibilă, așadar versul nu prea are logică, o formulare "fake".
"lumină fluorescentă de plicitis" ???? prețiozitate, altă formulare fake.
Acum în continuare urmează un șir de contradicții și de contrucții, de explicări peste explicări.
Sunt încercări de a întări ideea, dar ideea este puternică, și cu atât mai mult în care folosești imagini naturale ca
" lângă sobă încălzind o cană de lapte ".
"citești acest poem în altă limbă ghicind cuvinte" citesc sau ghicesc?, două acțiuni în același moment, să fie o chestiune de timp, nu, doar o altă construcție nereușită.
De la cap la coadă, eu zic că poezia este slabă, pe lângă faptul că se lungește prea mult, lungind o idee, cu formulări nefericite dar și cu fragmente naturale, puține ce este drept.
Prea explicită și scrisă clișeic și prețios.
Așadar nu mi-a plăcut.

Numai bine!

 =  Andrei si Andreea
Bogdan Gagu
[06.Mar.07 20:34]
imi cer scuze andrei

Andreea,
ma simt onorat ca ai pierdut atata vreme pentru analiza si iti multumesc pentru parere.
cliseele sunt asumate iar despre redundanta nu comentez, e parerea ta si o respect, dar atat...

cu prietenie
inoni

 =  safety
felix nicolau
[06.Mar.07 23:12]
eu as fi ramas la excelenta concizie si sugestie a primelor doua strofe, lipsite de sentimentalism

 =  felix
Bogdan Gagu
[08.Mar.07 08:37]
da, felix, sa stii ca ai dreptate, dar o sa las poemul sa i se puna praf si cand va fi momentul ma voi gandi, daca o tai sau nu... mersi de sfat

cu prietenie
inoni




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !