Comentariile membrilor:

 =  Domnule Campan
Marian Alberto Popesco
[24.Feb.07 08:41]
da! este corect ceea ce ați scris! în viziunea mea lipsește definiția "atacului la personă", dacă tot vorbiți codificat despre întâmplările cotidiene de pe site (știm noi care.)
deci, propun : "atac la persoană= tu ai ochii plini de bârne gigantice, eu stau pe o bârnă, ca Nadia Comăneci.)
în rest, numai bine.

 =  romulus
Daniel Gherasim
[23.Feb.07 22:44]
sincer cu textul asta
si mai ales cu faza aia cu:
"Notă: Cuvintele care m-au obligat să pun acest text la "Textul conține cuvinte sau expresii vulgare!" sunt:

-Cuvânt
-Respect
-Iubire
-Dragoste
-Altruism
-Dumnezeu
-Iisus
-Poezie
-Poet

în înțelesul lor original, lăsat de Dumnezeu, pre-1984.
Intenția mea a fost să nu jignesc cu ele, acele sensibile suflete pentru care aceste cuvinte, în înțelesul lor original, nu (mai) înseamnă nimic.",

esti cam patetic, fara suparare
observ ca textul asta n-are niciun sens...nu e valabil in viziunea mea

te mai citesc, poate dau de ceva bun.

cu drag, DAniel.

 =  Poezie: cuvânt expirat, dar rămas ca idee...
Marcel Cepoi
[24.Feb.07 08:42]
Ssssttttt!!!! Oare se mai scrie?
Bine, am tăcut si totuși...
Sunt un rătăcit printre cuvinte...
Cu prietenie de suflet,
Marcel Cepoi

 =  Daniel Gherasim, te rog nu mă mai citi...
Romulus Campan
[23.Feb.07 23:21]
Dragule,

Când am început eu să învăț iubirea de slovă scrisă, "patetic" însemna ce înseamnă conform DEX-ului și astăzi (citește), adică plin de patos, care emoționează, impresionează, înduioșează etc.

Este exact ceea ce am dorit să scriu, adică poezie, nu "anamneze". Mă iartă tinere, dar n-am putut să mă abțin.

Tu nu cunoști decât varianta fals-românizată a cuvântului din engleză.

Te rog nu mă mai citi, mă dor degetele și materia din ce în ce mai cenușie, răspunzând la asemenea... of, mă iartă Doamne!



 =  deci chiar e o problema cu tine...ceva la etajul superior ma gandesc
Daniel Gherasim
[24.Feb.07 11:54]
Da, am folosit cuvantul patetic. Daca nu iti convine, voi folosi de acum incolo cuvinte ca: penibil, de jena, eventual te faci de rusine cu astfel de texte si cu astfel de raspunsuri la comentarii.

Tu chiar crezi ca scrii poezie? De ce ai adus vorba de "anamneza" mea? nu puteai sa intri la mine in pagina sa comentezi? sa aduci argumente?

"Te rog nu mă mai citi, mă dor degetele și materia din ce în ce mai cenușie, răspunzând la asemenea... of, mă iartă Doamne!"
normal ca te doare materia cenusie cand te confrunti cu asemenea comentarii bine-facute. Asta sa o stii de la mine.
Oi fi eu de 16 ani aproape 17...dar nu cred ca e cazul sa ma consideri un inapoiat mintal. As tinde mai degraba sa cred despre tine anumite lucruri, daca ma rogi sa nu te mai citesc.

DAniel.

 =  1984...asa e, dar nu se vorbeste despre
Anni- Lorei Mainka
[24.Feb.07 12:13]
conflictul intre generatii e vechi cit lumea
acest text aduce in cuvinte romanesti si limpezi ceea ce in textul lui Orwell era inchegat, literar de mare clasa, ca sa aflam ca acelasi Orewell inainte de a ne parasi a incercat sa spuna adevaral : lucrase si el la sistemul bine cunoscut...dar astazi vad ca nu maiintereseaza pe nimeni, bine ca a scris romanele, s-a spalat de pacate....
iar cuvintele care ni le aduceti in memorie nu pot fifolosite cuvinciios decit de cei care le-au trait, care au memorie, care au o structura sociala in care se aplica...va rog frumos , nu mai intrati in conflicte peste aceste poduri de timp, avem limbaje diferite, este un spagat spiritual dificil si oameni cu mare pregatire , profesori astazi poate nu stiu cum si ce au vazut cei dinaintea lor adevarul....mai bine scrieti

 =  Daniel Gherasim...
Romulus Campan
[24.Feb.07 15:19]
Tinere dragă,

Din răspunsul pe care doar propriul orgoliu ți l-a dictat, înțeleg că ai înțeles, că am probleme la etajul superior.
1.Sciu de la mansardă, deci varianta fizică e invalidă, n-am nici o problemă cu țigla.
2.Dacă te-ai gândit la creier, sau "creer" cu îi spun unii 'telectuali, ai ghicit. Am probleme, pe cei ca tine, de exemplu. Dar oricum nu m-ai înțelege, ești mult prea doct, tu leu tânăr, să înțelegi un babuin. (titlu de onoare conferit indirect mie, pe un site unde am devenit vedeta plutașilor...)
De ce am amintit "anamneza"? Te-am vizitat pe site, am citit-o înainte să fi primit epistola-ți, am vrut să-ți scriu, dar nu mi-a venit nimic în minte în afară de o rețetă pentru mai multe antibiotice. Așa că...
Dacă virgulă chiar cred că scriu poezie? Ador tot ce scriu, nu public pe site decât pruncii perfecți ai sufletului și duhului meu. Comentariile (serioase, chiar dacă uneori aspre)ale celor care mă onorează cu prezența, mă ajută să îmbrac doar cu mai mult gust, acești prunci perfecți.
Mă iartă că singur te arunci printre înapoiații mintali. Eu n-am îndrăznit și nici n-aș îndrăzni să fac așa ceva. Te consider doar ceea ce ești, un adolescent între copilărie și imaturitate, bravându-și dorita maturitate.

 =  Marian Alberto...
Romulus Campan
[24.Feb.07 15:28]
Marian Alberto,

Mulțumesc de comentariu, dar nu mă refeream la site-ul Agonia, în primul rând.
Sunt onorat de posibilitatea de a publica aici, am prieteni, confrați și dureri. Prozuța de mai sus are destinatarii descriși exact în Nota de subsol.
Nu mă mai deranjează "atacurile la persoană". Le mulțumesc celor care o fac, pentru că mă ajută să învăț "ce-nseamnă a muri".
Mă refeream la această lume în general, aflată sub dictatura unei democrații majoritare tâmpe, care se îndreaptă sigur spre finalul Apocaliptic prezis de Iisus.
Mulțumesc de trecere, mult.

 =  Marcel Cepoi...
Romulus Campan
[24.Feb.07 15:37]
Bătrâne Prieten,

Legați fiecare de propriul catarg, surzi la chemarea adâncurilor unde doar în moarte am mai găsi "frumusețe", învățăm să nu murim de sete, ajungându-ne roua căzândă de pe aripa dimineții câte unui albatros trecând...
Se mai scrie, bătrâne Ulise.
Penelopa a rămas credincioasă.

Cu drag.

 =  respectatul domn Romulus Campan vine cu un fel de armistitiu
Daniel Gherasim
[24.Feb.07 15:38]
Domnule Romulus, nu imi mai permit sa vorbesc cu dvs la pertu, pentru ca as putea fi inteles gresit, drept un misogin si un copil imatur.
Deci, stimate, ca sa nu mai continuam polemica asta cam inutila, propun sa incheiem aici. Totusi, permiteti-mi sa fac niste precizari.

Nu v-am numit niciodata "babuin".
Nu m-am aruncat eu printre inapoiatii mintali. Dumneavoastra ati facut-o, indirect si probabil inconstient.
Nu am inteles ce ati vrut sa ziceti cu : "răspunzând la asemenea... of, mă iartă Doamne!" - binevoiti a explica.
Textul este slab, oricat de mult v-ar durea lucrul asta.
Niciodata nu se face asa cum ati procedat dvs. Sa aduceti vorba de textul meu intr-o replica pe textul dvs. Pentru ca ati afirmat ca scrieti poezie si nu anamneze, adica v-ati razbunat pe poezia mea, care, va convine, nu va convine, are stea si multe comentarii favorabile. Sunteti printre putinii care nu au apreciat acel text. 2 la numar. In fine.

DAca sunteti de acord sa incheiem tarasenia asta aici, e foarte bine. Daca nu, continuam, ca timp am destul!

DAniel.

 =  Anni Lorei...
Romulus Campan
[24.Feb.07 16:03]
Dragă Anni,

Mulțumesc de cuvintele de apreciere, de critica pertinentă, de sfat.
Nu cred să fie vorba de conflict de generații.
Anni, dacă ai știi cine sunt, nebun patetic cu inimă de copil, cu ciorapi de culori diferite, al propriei mele generații. Dar anii mi-au crescut aripi de hultan și clonț ascuțit, învățat să sfâșie cu patimă hârciogarii literaturii.
Rumeg totul, pe îndelete și scriu.
Poate celor de azi, poate celor de mâine.
Poate nu-s decât petecul cât un bilet de autobus (cu drag...) de pe care frânturi umile din apocaliptica orwelliană, vor trezi generația muribundă de poeți reduși la aproape neființă de jegul literar contemporan.
Te aprob cu mintea, dar nu pot cu inima. Și din amărâta asta de inimă scriu. Că doar asta-i alină durerea.

Te rog mai împiedică-te de mine. Tu cunoști încă, înțelesul cuvintelor, de dinainte de războiul din Malabar.

 =  Dragă Daniel Gherasim...
Romulus Campan
[24.Feb.07 16:09]
Dumneata ai venit pe pagina mea, dar eu propun armistițiul?
N-am știut, dar bine, cum dorești!

Îți doresc cât de multe steluțe și aprecieri.

Sincer.

 =  expresii conscrate
luana zosmer
[25.Feb.07 10:18]
Romulus, vin cu intirziere da mi-a placut, se poate spune si dupa? asa-i? N-as zice sa adaugi nimic n-as zice sa scoti nimic.Pune, parerea mea personala un de-ala asterix si linga el cuvintul amoeba.O amoeba doua amoebe eventual scrie si descrie ce este o amoeba si-asteapta ca unele din ele sa ajunga la maturitate,fara sa te enervezi.Sau daca tot o faci apoi fa-o asa de temeinic ca data viitoare sa nu te mai amoebizeze sau asa ceva.De exemplu pot folosii expresia deja conscarata a lui leonida neamtu din speranta pentru speranta"va doresc din suflet sa aveti sictir:))))))

 =  Neața Luana...
Romulus Campan
[25.Feb.07 10:53]
Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc de citire, de comentariu de sfat.
Mă bucură că ți-a plăcut, și DA, tu poți să-mi scrii și după, după cât și ce vrei tu.
De unde scrii tu până și bolovanii m-ar mângâia. Na, vezi, iară m-am sentimetalizat.
În ceea ce privește amoebele, cred că am să scriu un scurt tratat al istoriei sau/și dezvoltării acestora.

Pe ușa paginii mele chiar dacă închisă, întotdeauna atârnă o cheie cu numele tău. Dacă au înghițit-o amoebele, folosește-ți flinta:-)))

Mă duc, că m-așteaptă Jurnalu'

 =  liniste
luana zosmer
[25.Feb.07 11:26]
Amoebele au obosit de mine, efectiv nu ma mai cauta, probabil nu le place definitia, deh,o gramada de definitii literar conscrate nu-mi plac nici mie.Vad insa ca nici tie nu-ti lipseste flinta:)
E o idee un jurnal de si despre dezvoltarea ori nedezvoltarea inteligentei sau mai exact a simtului aluia care ne face sa diferentiem intre rautate si parere, fiindca o data cu dezvoltarea vine din pacate si lipsa de diferenta devenim rai nu critici, ci rai.
Ai o salutare din Israel, bate un vint murdar si rece,poate aduce ploaie, sau daca nu poate aduce macar liniste.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !