Comentariile membrilor:

 =  florine,
Elis Ioan
[14.Aug.06 17:33]
îmi plăcu, are "sâmțământ", trăire, patos...doar felia subțire de creier îmi sună cunoscut. sau nu.
și răzbate...așa...o durere penetrantă printre gemetele ălea. ca lipsa. ca fericirea scursă de tot.

o căutare ca un câine adulmecând.

elis



 =  fericirea...
Elena Toma
[14.Aug.06 17:50]
s-a scurs si din mine..detot, whatever și cel mai tare mi-a plăcut faza cu boxele, de atâta acid sulfuric nu s-au topit, dar cred că gemetele lui, el, din poezie, are motive întemeiate să-și arunce la cîini felii din creier, wow, ce festin! mesajul autorului este clar: poem scris în atenția celor care pot evita dorul de iubita absentă vizionând casete porno. poemul transmite un mesaj sincer de încurajare la echilibru prin evitarea abstineței de orice natură. un text scris cu mult discernământ poetic dar mă abțin de la alte comentarii:))

 =  ancora aia
Costin Tănăsescu
[14.Aug.06 20:24]
ai găsit-0 foarte b1ne. foarte sugestiv, pentru un corp greu care ajunge deseori în adâncimi...
nu pot interpreta decât că spaima ta este de a nu o pierde.(pe o ea)
aș tăia de nu s-ar vedea acel: "mi-e dor de tine" sună penibil...
aș fi legat altfel ultimul vers și-ul e pentru începători.
pentru a exprima o stare e destul de bine. mi-a plăcut textul.

 =  Hei, pe undeva ie o legatura cu textul in ceea ce am scris io…
Ionut Mustata
[14.Aug.06 20:40]
Io am cantarit odata o ancora. Se facea ca am credinta in semnificatii si in greutati de ancora sarmana. Filmele porno ma excitau, dar nu le asociam cu Laura niciodata. Era odata un poet, noi toti ceilalti nu il intelegeam, mancam mure proaspete si faceam misto de ingeri. El zicea: - zicea el ceva important pentru el, unii il credeau pe cuvant, bine-nteles, el credea in propria autobibliografie cum credeam io in semnificatii si in greutati de ancora sarmana… sper ca ma lasi Florine sa aberez.. .. tre sa stii ca eu iti apreciez mult “Strada”

 =  mă întreb...
dan mihuț
[14.Aug.06 20:47]
...de ce toată lumea particularizează un text și dă sfaturi care mai de care mai psihologice. de parcă bratul ar striga "help". nu știu, dar mă amuză. apăi, ca să zic așa, eul poietic se simte stabilizat. că de aia îi atârnă ancora. spaima spune despre el unde s-a stabilizat iar gemetele care topesc totul ăla ca o ancoră e și mai graitor. ehe, textul vrea să spună că masca asta se anulează cu de la sine sexualitate.

 =  este trist ce se întâmplă..
Elena Toma
[14.Aug.06 21:56]
d-le florin bratu, singurul comentariu sincer este al meu, restul vă perie, credeți-mă. poate credeți că ați scris un poem modernist dar, pe bune, este tare stângaci ce se citește în textul dvs. sunt tineri de 17- 18 ani care ...scriu poezie modernistă. dacă le citiți și dvs. pe bune, vă lăsați de acest sport. noroc că sunteți ocupat și scrieți mai rar:))sper că îmi veți aprecia sinceritatea și mă voi bucura chiar de aprecierea dvs. mulțumesc!

 =  senzații tari
Florin Hulubei
[15.Aug.06 10:41]
direct, ca un film xxx, senzorial, puternic. nu prea dă bine "fericirea s-a scurs din mine de tot". dar evident sunt subiectiv. la buna

 =  pierdut pe drum
Florin Hulubei
[15.Aug.06 10:43]
...recitire!

 =  trecere
Florina Daniela Bordieanu
[15.Aug.06 13:29]
ultimul vers e excelent.
terifianta imaginea auditiva a gemetelor artificiale topind totul.

+ .
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
pe considerente estetice acel 'mi-e dor de tine' nu poate fi taiat de acolo. exprima nonconformism ? exprima dorinta de-a iesi in evidenta ? dorinta de-a asocia ceva socant langa ceva siropos? deloc. exprima pur si simplu o chestie reala. si inca una foarte reala.

 =  "spaima taie felii subțiri de creier"
keller victor-theodor
[15.Aug.06 19:07]
"spaima taie felii subțiri de creier
și le aruncă la câini"
imi place
este ca in desenul animat "Slayes try" in care stai inghetat de frica pana se termina


cu respect,
Tedi

 =  mersi
florin bratu
[15.Aug.06 20:55]
ptr păreri.
elis, posibil să fie ceva asemănător pe undeva. nu știu
elena, după modernism a mai venit postmodernismul și încă alte câteva.
costin, o să mă gândesc la și-ul acela din final
ionuț, strada a fost drăguță, dar a mai rămas puțin din perioada aceea
dan, cu de la sine sexualitate să fie atunci :D
florin, mie îmi plăcea versul ăla. poate contextul nu îl avantajează. mă gândesc
florina, îmi era dor de tine :). mersi
cluadiu, pe considerente estetice :D mă bucură că mi-a ieșit dorul ăla
victor, tre să mă uit la desene ... :)

 =  .
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
nu florin m-am exprimat eu aiurea, unii au dat de inteles ca pe considerente estetice chipurile nu ar sta bine acolo. eu infirmam.

te salut

 =  :D
florin bratu
[16.Aug.06 17:00]
am crezut că te-am prins ca fiind .... cripto-estetician :)))
adevărul e că m-aș fi mirat foarte dacă treaba era pe bune.

 =  și eu și eu
Ioana Veronica Epure
[17.Aug.06 14:09]
Mie versul cu câinii parcă nu mi-a plăcut... Poate pentru că motivul ăsta a fost folosit în mod excesiv pe aici în ultima vreme-aș da câteva exemple, dar oricum contează mai puțin. E o opinie destul de subiectivă, oricum, cam ca atunci când mănânci numai cartofi, deși gătiți mereu altfel, de ajungi să nu îți mai placă nici făcuți ca lumea.
"fercirea s-a scurs din mine de tot"-mintea mea proaspăt majoră remarcă aici o trimitere ingenioasă la ultimele 2 versuri. Chiar e sau am o imaginație cam prea bogată?
Aveam impresia că te-ai plafonat puțin, că te-ai autolimitat din punct de vedere ideatic. Dar poezia asta îmi pare o ieșire din impas, are o nuanță ușor diferită.

 =  gw`yeah
Iulian Poetrycă
[17.Aug.06 14:25]
întotdeauna m-am întrebat cum reușește bratu să scrie așa, de parcă ar avea în acele momente acu-n venă, care ac îi modifică percepțiile (întrebare similară celei a lui apunake : “dar, oare, cunosc îndeajuns femeia? poate că, privită printr-o prismă verde, femeia este verde”)

nu mi se pare deranjantă prezența canidelor în tecst. dacă spaima i-ar arunca feliile de creier la rațe, de pildă, atunci bratu s-ar fi numit probabil poetrycă, =) , ioana!

 =  imi asum dreptul de a fi critic..., si urmarile sunt cu desfasurari de forte..,
ciurtin octavian sergiu
[19.Aug.06 23:17]
Florin acum vreau si eu sa fiu un pic exigent cu tine...
si de ce nu si critic , pentru ca vreau sa-ti dau o steluta, dar momentan este simbolica...
Florin esti un geniu prin faptul ca esti si sinmgurul din cei ne periati, si vulgari care iti poti sa creezi opere
ne ecologice prin carnajul devastator creat in stihul simplist :
"mă uit la filme porno mi-e dor de tine
și gemetele curg din boxe ca un acid sulfuric "

este DE ATELIER
nu stiuu cine a putut risipi stelute....,
doar un ...
Claudiu sa ma ierte, dar cred ca il ai la mana cu ceva...
ca un critic atent nu poate sa nu vada un obsedat
care este si posibil terorist cu bombe din acid...

urmaritor carnal...

ma doare Florin ca nu stiu sa fiu un critic literar cum ma voiai sa pot sa trec de OFFtopic...

 =  eu cred
florin bratu
[19.Aug.06 23:20]
că saul a fost un curvar notoriu, dar e autorul cântării cântărilor. cred că rimbaud a fost traficantul de carne vie ce scrisese iluminările, iar dostoievski pedofilul genial, schopenhauer un ipocrit care a inventat voluntarismul, iar haiddegger un nazist teribil etc.
a face referiri la posibilele date de caracter ale unui autor e insuficient ptr a argumenta că textul e de atelier.

 =  Florin
ciurtin octavian sergiu
[19.Aug.06 23:27]
am uitat sa iti spun sa nu te superi daca nu imi place mie, dupa tot ce este dupa coltul poeziei sau cum vrei tu saii spui la poema ta , eu nu asi scoate-o din atelie, ca eu nu am scris nicicand vulgar doar pertinent si drept sa-ti spun daca eu aveam putere, te desfintam...
te treceam la 200 cu dreptul de a fi doar critic offtopic cu plata sa iei si tu macar bani din...
dar acum ma duc la cuca, continuam duelul sau bem jidvei cand ne intalnim...
cu respect
si drag
tavy

Ps. asta nu iti place...?
nu te speri , este din cei 7 ani de acasa..
este ceva de bun simt...

 =  dap
florin bratu
[19.Aug.06 23:29]
asta nu imi place, dar accept de data asta.
uite un pont. daca esti critic cu textul si nu cu autorul, de obicei iti permiti sa argumentezi mai putin in comentarii.
cei șapte ani de acasă nu au nici o treabă cu argumentarea.

 =  nu am treaba cu autorul/ nu/l cunosc
ciurtin octavian sergiu
[19.Aug.06 23:55]
tecstul cum zice poetryca este cel din atelier , nu omul Florin care nici nu stiu daca ar medita putin nu cred ca nu si-ar scoate textul din pagina, este insaslubru, este de ...
nu pot sa continui pentru ca am caracter...
nu ma pot coborta apat de jos incat sa defaimez un bun al omului, un efort al unui crestin ne crestinizat care asa crede ca se poate...,
si totusi cine a fost primul oul sau gaina...
ca sa nu mai vorbesc de autor opera..., dar cu stelta in atelier nu cred ca se paote , atunci? vinA MEA/ CA-S RAOMAN treaba ta Florine, eu nu mai exist pentru tine...
doar stii ce am zis, nu? cand ne intalnim flori si sampanie pentru doamne si domni...
apoi sa fie bine (ghine)

cu drag
tavy

 =  Apoi noapte buna...
ciurtin octavian sergiu
[20.Aug.06 00:28]
draga Florin inca nu mi-am revenit, eu totusi sper ca reflectezi asupra textului in cauza, pentru ca chiar am dreptate,
vezi si tu commurile de mai sus, sun si partinatoare, a se citi periatoare, si impotriva lui, ..:
" senzații tari

direct, ca un film xxx, senzorial, puternic. nu prea dă bine "fericirea s-a scurs din mine de tot". dar evident sunt subiectiv. la buna

Florin Hulubei [15.Aug.06 10:41]"
sau:
"și eu și eu

Mie versul cu câinii parcă nu mi-a plăcut... Poate pentru că motivul ăsta a fost folosit în mod excesiv pe aici în ultima vreme-aș da câteva exemple, dar oricum contează mai puțin."
Ioana Veronica Epure [17.Aug.06 14:09]
sau
" gw`yeah

întotdeauna m-am întrebat cum reușește bratu să scrie așa, de parcă ar avea în acele momente acu-n venă, care ac îi modifică percepțiile"
Iulian Poetrycă (17.Aug.06 14:25)

sau:
"este trist ce se întâmplă..

d-le florin bratu, singurul comentariu sincer este al meu, restul vă perie, credeți-mă. poate credeți că ați scris un poem modernist dar, pe bune, este tare stângaci ce se citește în textul dvs. sunt tineri de 17- 18 ani care ...scriu poezie modernistă. dacă le citiți și dvs. pe bune, vă lăsați de acest sport. "
"Elena Toma (14.Aug.06 21:56)

ma opresc aici, nu sun singurul care critica spre atelier sau spre neliterar acest poem ...

cu drag
tavy

 =  slab mai Florine
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
mai bine Florine puneai titlu "Juxtapuneri". Intr-un timp parca scriai ceva mai bine, cred ca iti pierzi vremea prea mult prin comentariile alea gigantice si poezia ta sufera.
Daca este sa o iau logic, da, logic, fiecare vers se poate descifra, daca e sa o iau cursiv, nu exista cursivitate, daca este sa o iau pe ce sentiment transmite, nu transmite intrucat cuvintele sunt evident cautate.
Si totusi, ce naiba cauta cainii aia acolo si boxele? De ce nu se scurg gemetele ca un acid din bateriile telecomenzii? Si de ce neaparat sufuric si nu clorhidric.
Asta inseamna sa arunci pur si simplu cu niste cuvinte pentru a impresiona cititorul.

 =  ionut
florin bratu
[27.Aug.06 12:56]
ce apreciez eu la tine, in general, este franchetea. pana acum nu am gasit motive de a crede contrariul. insa, cu prea mici exceptii, doar franchetea o apreciez (sper sa nu mi-o iei in nume de rau).

 =  florin bratu
Dmitri Miticov
[07.Sep.06 20:48]
mi-a placut, poate ar merge in final mai bine in loc de "ca un acid sulfuric" care da o tenta de arbitrar si de aceea si de stangacie "ca acidul sulfuric".
Daca stai sa te gandesti nu exista "un acid sulfuric", ci "acidul sulfuric'. ai un vers memorabil in poezia asta.

 =  stupizenii, stupizenii, stupizenii
bazil rotaru
[27.Sep.06 23:24]
totul are greutatea unei ancore
spaima taie felii subțiri de creier
și le aruncă la câini
unde ești
fericirea s-a scurs din mine de tot

mă uit la filme porno mi-e dor de tine
și gemetele curg din boxe ca un acid sulfuric


|


asta e tot poemul
se vede
o armata de aplaudaci
si una de constestatari

eu cred ca poemul e prost
si bine-ar face sa se lase de literatura fl. br.
adica de o literatura care nu e literatura

 =  uff
bazil rotaru
[27.Sep.06 23:39]
sunt sfatuit de anumiti prieteni de pe net ca nu e bie ce am facut, am agresat un membru (cum e corect? membru sau membrana?) al cond. ac. site.
evident ca nu imi dau seama
imi dau seama numai cand mi se arunca in cap cu tot felul de prostii

 =  tag
bazil rotaru
[27.Sep.06 23:42]
revin, incerc sa inchid un tag, imi cer iertare, ia-ami din nivel pentru asta, iti dau 10 %, ok? am reusit?

 =  uhm
Jigăranu Adrian
[27.Sep.06 23:49]
eu as dori sa ma inscriu in armata de aplaudaci.
nu posed insa prastii si pietre.

ce e aia literatura, domnule bazil rotaru? chestia aia care se ocupa cu frumosul, sublimul si necuvintele? chestia aia care te-nvarte si te-ameteste pana nu mai intelegi nimic si extaziat urli...uau, eu n-am inteles, deci tre' sa fie tare!

simti ca totul are greutatea unei ancore? iti simti creierul feliat? simti ca s-a scurs fericirea din tine? simti acidul improscat din boxe in urechi? simti asta sau cauti cuvinte marete, idei la fel de marete si surse de inspiratie monumentale?
in cazul doi nu esti un cititor ci un puber,
in primul caz un modest, dar onest aplaudaci...

 =  bratu florin
Ramona Ungureanu
[28.Sep.06 00:28]
ce mi-a placut in primul rand la aceasta poezie este ca e scurta. al doilea rand nu mai exista. la mine spaima roade pe dinauntru, iar puterea se scurge. misto penultimul vers. filmele te fac sa-ti fie dor. :)) ultimul vers e prea chimic. o poezie neinteresanta dar simpla.

 =  da, de ce
bazil rotaru
[28.Sep.06 00:08]
eu as dori sa ma inscriu in armata de aplaudaci.
nu posed insa prastii si pietre.

sunt de acord messire

ce e aia literatura, domnule bazil rotaru? chestia aia care se ocupa cu frumosul, sublimul si necuvintele? chestia aia care te-nvarte si te-ameteste pana nu mai intelegi nimic si extaziat urli...uau, eu n-am inteles, deci tre' sa fie tare!
aici nici eu nu stiu, sunt de acord cu 'mneata. cum sa fie ?
exprimarea exprimabilului
exprimarea inexprimabilului
care
unul e pleonasm altul e oximoron
nu vreau sa va categorisesc in vreun gen critic pe dv. nu-l aveti. par egzample.
ei, la treaba...
simti ca totul are greutatea unei ancore? iti simti creierul feliat? simti ca s-a scurs fericirea din tine? simti acidul improscat din boxe in urechi? simti asta sau cauti cuvinte marete, idei la fel de marete si surse de inspiratie monumentale?
in cazul doi nu esti un cititor ci un puber,
in primul caz un modest, dar onest aplaudaci...


Jigăranu Adrian [27.Sep.06 23:49]


asta imi place cel mai mult...
hehehe, toata lumea stie de ce


 =  pentru ca...
Jigăranu Adrian
[28.Sep.06 00:26]
mustesti de genialitate si studii de literatura
esti feroce
stau cu proasoape imbibate cu apa cand te citesc (la heidegger ma multumeam cu un servetel)
esti un clasic in devenire
ti-ai frantuzit numele, ca sa nu sune...stii tu mai bine cum
citezi din autorul de fata si din umilul :D meu comentariu...

 =  te-au ciuruit
bazil rotaru
[28.Sep.06 01:08]
il somez pe domnul de mai sus sa aiba macar o idee.
da!
consum foarte mult spatiu ca sa-l conving ca nu are idei

 =  da
mircea lacatus
[28.Sep.06 01:37]
lamentabil laudatio al domnului jigareanu in primul lui comentariu domnul florin bratau nu are nevoie de asa ceva se intampla la toate casele sa mai ai si zile proaste nu trebuie sa fim dragutzi cu orice pretz
si"ti-ai frantuzit numele, ca sa nu sune...stii tu mai bine cum" ha rade ciob de oala sparta !

 =  mai acid...
Vasile Munteanu
[28.Sep.06 02:14]
eu o singură nedumerire am: la filmele porno, ancora e atât de grea încât nu poate fi ridicată cu mâna?

și o precizare: e bine că "dorului de ea" i se găsește în acest mod o "echivalență"; nu de alta, dar să nu se amăgească la gândul că ai văzut la ea calități pe care nu le are; bună!

poezia...

 =  ei, na :))
Jigăranu Adrian
[28.Sep.06 14:29]
recunosc, combinatia somniferului cu paharul de vin ma facu un pic slobod la dej'tele de pe tastatura.
insa somatia ta "lasa-te de literatura", comentariul tau intitulat atat de dragut "stupizenii, stupizenii, stupizenii"
ma facura sa alcatuiesc un mic patetic si simpatic prin prostia lui aplaudatio.
ne destindem un pic, nu?
nu vreau sa consum nici eu spatiu sa te conving ca ai nevoie urgenta de un masaj pana nu intri in rogor mortis

 =  erata
Jigăranu Adrian
[28.Sep.06 14:33]
rigor

 =  vers memorabil!
ioan lila
[28.Sep.07 19:33]
și gemetele curg din boxe ca un acid sulfuric

vers memorabil!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0