= altfel | Dan Mureșan [17.Feb.09 10:58] |
Începutul promite mult, apoi se pierde totul, nu înțeleg de ce, rima nu e potrivită, nu are ce căuta aici, esența textului ar trebui valorificată altfel. | |
= Țărmul și dunga de jar a înserării | George Pașa [10.Dec.18 14:27] |
Din centru radiază toate necunoscutele: "în dreptul inimii o bătaie". Apoi mă-ntorc la "pagina cea durut/ lacrima". Cred că nu s-a pierdut, poate mai trăiește printre coincidențe. Ce mă impresionează aici e faptul că, dincolo de o semiotică personală, cu unele constante ce nu-ți permit să uiți întregul, textele lui Yannelis au ecouri într-un filon poetic profund românesc. Și el știe mai bine care e Poetul. Aici, frunza, lătratul de câine, dunga zării, hotarul dintre nu și da, dintre iar și zadar sunt semnele unei poetici prin care se anunță și Poetul. Mai trebuie o nouă adunare din risipiri cu ecou de-mpliniri. | |
= Cratima ce-a refuzat să se așeze la locul ei | George Pașa [17.Feb.09 13:16] |
"pagina ce-a durut/ lacrima" | |
= din spuma mării | Ioan-Mircea Popovici [17.Feb.09 23:16] |
în răspunsul din locul gol, doream să spun că punct-ochit-punct-lovit în această observație: "hazardul lucrează uneori prin contrariul său: Yames de șase" și-i vom spune Lema lui George Pașa, prescurtat (LGP) (cu semnificații și de loc geometric de tip (P)). Dane, perfect semnalul: esența textului ar trebui valorificată altfel, care corelat cu ce spune George "Mai trebuie o nouă adunare din risipiri cu ecou de-mpliniri"... de pe acum spun: în schimbul uitării cu urme prin risipuri trișori într-un bazard prin ac trec o camilă din spuma mării stă un melc să iasă pe buza plajei s-a atins de vis eram in somnul rațiunii pure pictând abstracții peste Paradis cu mulțumiri și să nu uităm că-i în faza de triptic la ibric | |