Comentariile membrilor:

 =  - -
nicolae tomescu
[28.Oct.08 23:55]
S-ar putea să lezezi unele sentimente religioase.
Și pentru ce? Barem de ar fi scriitura de mai sus ceva fără cusur. Și dacă se vede cu ochiul liber că nu este, la ce bun?

 =  re: Nicolae Tomescu
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 00:33]
da, poate fi orice, chiar și-o lezare, dar... ce-nseamnă "scriitură fără cusur" și "ce se vede cu ochiul liber"?
ajutați-mă dumneavoastră. (eu) sunt dispus să ascult.

cu respect, Cornel Ghica

 =  dumnezeu tractorist la curve!!!!!!!!!
Baciu Mihaela Iulia
[29.Oct.08 01:45]
"in
con
fun
da
bi
le?"aceste iconoclastice versuri. prea usor de inghitit de aceeea ar putea aluneca alaturi. poti muri sufocat de neputinta citind despre
"dumnezeu ăsta
tractorist universal
la curve"

asezat cat mai comod te joci cu focul.ce poezie e asta?

 =  re: Baciu Mihaela Iulia
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 08:38]
nu sunt nici așezat, nici comod; îmi place să mă joc cu focu', dacă tot e să se aleagă prafu' sau cenușa.
nu mi-am pro-pus să iau vreun premiu pentru previzibilism sau "bună-purtare".
pur și simplu se-ntâmplă să dai de "dumnezeu tractorist la curve"; și El are (numa') dreptu' (Lui) să meargă oriunde.

îți mulțumesc pentru trecere, citire și comm.

cu respect, Cornel Ghica

 =  păreri
Anghel Pop
[29.Oct.08 09:58]
textul mi se pare legat, consistent
doar poanta din final alunecă în afara ideii esențiale din poem (geneza lumii asimilată unui făt produs la beție)

pentru că dacă mergi la curve, nu faci copii cu ele, nu?
așa că aici derapează
un copil la beție îl faci cu partenera ta
deci mersul la curve e în plus, părerea mea
ar putea fi modificată ideea, pentru a păstra imaginea tractoristului

e o atmosferă ușor soresciană în repetiția nenecesară "îl confundăm"
dar plăcută, convingătoare

mi se pare un text construit pe o idee puternică, bine stilizat
cornele, poți miza și pe viitor pe astfel de texte-idei, totul e să cazi pe idee

salutări micului tău poet care e atât de bun la critică literară încă de pe acum, surprinde esența textelor la fix, m-a amuzat teribil
inspirație vă doresc amândurora

 =  re: Anghel Pop
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 11:08]
da, ai dreptate din punct de vedere logic-uman.

numa' că (în viziunea mea minim-poetică) nu existau (pe-atunci) partenere, în sensu' creștin-ortodox al cuvântului, ci doar curve înșirate în "brazda universului / universală".

micul dumnezeu misogin (devenit mai târziu Marele) acționa ca atare, mânat de big bangul său. cred că întrebarea (firească) ar fi de ce era atât de necăjit încât să bea așa mult? de unde atâta dorință de Facere / Des Facere?

e foarte greu, tre' să recunosc, să faci și poezie și să cazi pe idee.

îmi pare bine că ai re-venit pe agonia.
îți mulțumesc pentru trecere, citire și comm.

cu respect, Cornel Ghica

 =  între blasfemie și poezie
carmen nicoara
[29.Oct.08 13:38]
geneza e un act textual
textul un act neconvențional
e amuzant să vezi cum unii se cramponează în cuvinte și scapă esența
seria postortodox într-adevăr te prinde bine
te joci cu focul? nu! doar cu litera de foc
unii văd blasfemie eu vad originalitate
îmi place răsturnarea planurilor vorbește despre biblia poeziei cs ghica
unde cuvântul e actul suprem al divinității
încurcate sunt căile domnului, încurcate sunt căile poetului
îl înțelege doar cine îl ascultă cu adevărat
inconfundabil actul genezei
unii aleg albul de lumină unii le confundă
pozia are și ea drumul ei cel îngust
cu admirație
cn

 =  re: Carmen Nicoară
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 14:38]
nu tre' să acuzăm, nici să scuzăm. fiecare cu adevăru' său (subiectiv).
am învățat (cât de cât) să înțeleg lumea, ascultând-o, acceptând-o, ne-universalizând-o. (repet) încep să pun mare preț pe Fildoxie, în detrimetu' filozofiei (nefolositoare, pân' la urmă).
(zic yo că) din lume tre' să luăm (doar) cele necesare nouă, nu altora, nici mai mult, nici mai puțin.

îți mulțumesc pentru faptu' că ești un cititor fidel.
reverență.

cu respect, Cornel Ghica

 =  erată
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 14:40]
Filodoxie

 =  re cornel
carmen nicoara
[29.Oct.08 15:27]
departe de mine intenția de a fi procuror
pe mine mă amuza exact acest "fiecare cu adevăru' său (subiectiv)"
faptul ca din țănțar se poate face armăsar și vițeversa
de asta ziceam "unii așa" și "unii așa"
să mă ierte comentatorii contra dacă s-au simțit lezați
era doar un joc pentru a sublinia miile de fasoane de interpretare
citesc și comentez nu din fidelitate și filodoxie
ci chiar foarte subiectiv îmi place scriitura ta
reverențe și eu
un simplu cititor fără tribunalul după el

 =  no, sa comment on your blue, Nietzsche
angela spinei
[29.Oct.08 16:19]
ruptura dintre gest si cuvant, expresie si sens, libertate si responsabilitate
adunate frumos intr-un poem ce se scurge cutremurand vechi povesti despre lume. graba permanenta o atribuim nu noua, Cornele ci altuia intotdeauna.

cat despre comentariul in care spui ca ai inteles lumea, sa ma ajuti te rog si pe mine ca pe mine m-a orbit matura mea supersonica,

cu admiratie pentru cararea pe care ai construit-o aici
angela

 =  re/vin
angela spinei
[29.Oct.08 16:35]
erata pe mine pe mine de citit o singura data
si taaare mi/ar place sa stam noi la o poveste despre utilitatea sau inutilitatea filosofiei. sau filosofiilor

de pe matura
as

 =  alarmant- te rog mai gandeste-te.
Mitu Cristian
[29.Oct.08 18:50]
Un poet ca inca nu cunoaste viata, poezia exprimand cunostintele si credinta autorului ca fiind una stearpa, oarba si imorala pentru sine. Aici nu exista crtica despre Dumnezeu fiindca suntem prea slabi, in toate privintele, ca sa putem sa criticam Adevarul, fiind unul incontestabil. M-au ranit profund versurile poeziei, deoarece prin astfel de incercari de a iesi cu ceva in evidenta pierzi enorm, poate chiar existenta si mantuirea ta pana la urma. Dar exista pocainta si parere de rau pentru (gresealele) tale. La fel si criticilor aferenti textului, ce au incercat sa exclame frumusetea si originalitatea poeziei. NU e deloc asa! Draga Cornel, iti spun sincer(ca alt interes nu am), sa nu mai incerci sa iti provoci mintea la astfel de incercari dezolante si lipsite de adevar. Daca ai fi crezut personal ca ar putea macar cu gandul sa existe un astfel de "dumnezeu", cu siguranta nu ai mai fi un crestin, daramite ortodox, care este calea cea mai inaltatoare spre Adevar. "Ferice de cei ce nu auzit si au crezut", spune un verset in care credinta este o arma impotriva celor orbi sufleteste, bajbaind prin lumea asta idolatrica. Nu dau deocamdata niciun exemplu ca fiind victima; si nici nu vreau sa crezi ca m-as pune pe mine mai presus de gandirea ta. In niciun caz! Fiecare are neputintele lui, poate eu le am pe cele mai groaznice, dar sper sa imi dea Dumnezeu lacrimi sa ma indrept. "Vom da seama pentru fiecare cuvant, deoarece cu fiece cuvant punem in joc Adevarul", scria un sfant parinte. Iarta-ma daca am parut rau sau nedrept, dar te rog din suflet nu mai scrie astfel de poezii. *ceea ce este scris intre paranteze nu este acel cuvant obisnuit "greselile", in cazul acesta gresealele noastre concretizand pacatele mari, greu de iertat. Textul propriu-zis nu vreau sa il comentez, deoarece ilustreaza cuvinte eretice pe care nu sunt vrednic sa le comentez si nici nu voi fi. Cu bine..

 =  re: Carmen Nicoară (2), Angela Spinei
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 19:05]
carmen,

chiar și fasoanele în interpretare sunt un adevăr. sunt convins că nu umbli cu tribunalu' după tine. apreciez decența ta și spiritu' tău ascuțit. te mai aștept cu drag.

angela,

am înțeles lumea pentru mine. am înțeles lumea atât cât să pot respira. am mai spus-o (chiar în biografia mea) "Mi-a plăcut să câștig... atât cât să am de unde pierde; să-mi susțin iluzia cu un gram peste realitatea asta brutală și contorsionată de sensuri. Doar amintindu-mi am făcut din Dumnezeu om și din om un înger albastru"
cât despre filodoxie, cât mai curând.

vă mulțumesc pentru trecere, citire și comm.
poate ne cunoaștem la cenaclu' Agonia, la Cafe Deko.

cu respect, Cornel Ghica

 =  re: Mitu Cristina
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 20:18]
(chiar) îmi pare rău dacă textu' de față te-a intristat, "rănit profund", într-atât încât ai lăsat un comm elaborat, sincer și susținut pe propriile-ți crezuri. îți respect credința și "Adevărul (tău) incontestabil".

nu știu cum este viața ta, cât și cum o cunoști, dar n-ai de unde să știi cum cunosc (yo) viața și cum îmi pe-trec căștigurile și pierderile. plătesc, la fel ca tine, pentru "slăbiciuni"; totul are un preț subiectiv, în funcție de context și înțelegearea fiecăruia. plătesc (de fiecare dată) cât și ce am în gând și-n suflet - sunt conștient de asta.

faptu' că mă iau cu dumnezeu de guler, asta nu-nseamnă că undeva, acolo-n mine, n-ar exista (din Facere, iată) o minimă acceptare și supunere, dar... nu-mi place să fiu născut/făcut pentru a mi se scoate (apoi) ochii, pentru a deveni orb (iată) cu slăbiciuni, mergând pe apucate, pe ghicite și pe șanse (adikă într-un sens anume). (și) am curaj să-i reproșez dumnezeului meu imperfect, nu din teribilism, ci din spirit de conservare, din dorința de a mă re-găsi, din dragoste de viață (și atât).

totuși, cristina, nu-mi spune că nu cunosc viața și nu mă acuza de imoralitate.

sunt un om care o să moară
de prea mult dumnezeu

de prea mult dumnezeu am să mor
prea puțin om


îți mulțumesc pentru trecere, citire și comm.
îmi cer scuze dacă comm-ul meu n-a fost la nivelu' așteptărilor tale.

cu respect, Cornel Ghica

 =  bravo poete
OROS MARC
[30.Oct.08 06:21]
ha, ha, ha...
Bravo...
un mic geniu se pierde în tine... de tot...
cum să fi așa disperat încât să atragi atenția asupra ta cu mizerie?
unde e poezia în aceste cuvinte urâte, menite să atragă revolta și admirația tot odată (ca de obicei ,admiratoarele sunt vânate, mai ales ... la o cafea... ) pentru a ne arăta că tu exiști?
pentru asta te-ai chinuit să învârți cuvintele, tu care confuzi albul cu lumina?
dacă duci lipsă de atenție, scrie și tu ceva frumos, la urma urmei asta vrei, să impresionezi sexul frumos, cu tupeul cu care te dai mare că ai înțeles nu știu ce... nici tu nu ști, doar ai vrea tu...
știai bine că asemenea cuvinte scandalizează lumea și ce ți-ai zis ?
- Acum sigur cineva mă va observa...
Bravo, mai scoate o geneză pe g_ _ _a cu_ _lui...
Te las să joci spânzurătoarea...
Cu stimă...

 =  revin:)
Mitu Cristian
[29.Oct.08 21:55]
numele e cristian, nu-i nimic oricum:P.Imi pare rau pentru ca uneori suntem presati de idei sau de pareri, ce ne fac supusi, inexistenti. A fi "satul de Dumnezeu" este o critica poate prea sumbra, fiindca aceasta parere vine odata cu experientele altora, imprimate carcaterului tau; Sa stii ca daca esti intr-adevar un cautator adevarat in privinta credintei si Adevarului, numai dupa ce te vei regasi printre spusele unor mai-mari inaintasi, abia atunci vei putea discerne un pic ce se intampla prinre noi. Cauta cu cea mai mare sinceritate si credinta, si nu te va parasi Dumnezeu. Desigur, ca daca te rezumi numai la anumite principii care sunt observabile la cei din jur, vei deveni asemenea principiilor. Cu toate ca pana iti va veni acel dor si dragoste pentru ce e sfant, trebuie sa existe si anumite obisnuite, principii; modalitati prin care te vor aduce undeva mai sus decat ce este in lumea aceasta. E foarte greu, dar nu imposibil daca te increzi in cine trebuie. Am si o intrebare, daca se poate, pentru tine: Ce persoana crezi ca ar fi mai indicata pentru o persoana care sa zicem are o problema mare de familie, psihologul, sau preotul-duhovnic? Iarta-ma din nou pentru "imoralitatea", pe care am crezut-o de cuviinta la momentul respectiv; in privinta reprosurilor poti sa-i reprosezi in rugaciunea ta, sau in convorbirea ta cu Dumnezeu, nu intr-un text facut public. Slabiciunile vin uneori din necunoastere; ce nu cunosti indeajuns, deobicei critici. Pretul pe care crezi ca-l platesti pe pamant este infim de mic, fata de cel de dupa moarte. Sa inteleg ca poezia ai scris-o din nevoia sufletului tau, acceptand plata raului pe care l-ai facut? E gresit sa faci ceva ce stii ca va deveni un rau, chiar daca e pentru, sa zicem, ceva bun pana la urma. Imi pare rau daca te simti cateodata ofensat in vreaun fel de cuvintele mele, dar eu sper ca ntr-un sfarsit sa te fac sa intelegi ca scopul acestei vieti nu e acela placut la infatisare. Cu bine..

 =  re: Mitu Cristian
Cornel Ștefan Ghica
[29.Oct.08 22:58]
1. nu cred în bine și/sau rău.

2. nu mai cred în valori, în mai-marii înaintași, în mici urmași, în trecut, în viitor, în tot ce se vrea a fi universal valabil. în general, nu mai cred; trăiesc doar cu dragoste de viață și frică de moarte. nu mă interesează ce va fi după moarte - dacă există un dincolo, în acela nu mai sunt Eu.

3.nu sunt un căutător de Adevăr. sunt un păstrător. sunt un izolatist, un filodox care crede că "dumnezeu ne învață (de fapt) cum să ne FERIM de dumnezeu". ne arată cum să mai fim, cum să devenim. e o ștafetă, nu o poruncă.
prin contrast, învățăm să deosebim culorile care (până la urmă) ni se potrivesc.

4.nu mă încred în cineva; nici măcar în mine nu mai cred. nu merg la psiholog. nu merg la preot. cred în mult și/sau puțin. în neprevăzut cred. cred că aș putea omorâ pe cineva, la fel de repede cum aș putea iubi.

5. ce înseamnă a cunoaște? ce să cunosc? paradigme?

6. nu sunt (delok) ofensat în vreun fel de cuvintele tale.
nu am ca drept scop înfățișarea (plăcută), nici chipu', nici asemănarea.

cristian, îți cer scuze că te-am "botezat", și îți mulțumesc pentru această mini-dezbatere.

cu respect, Cornel Ghica

 =  domnule Ghica,
bogdan dragomir
[30.Oct.08 02:06]
sunteti un Iov retrograd, postmodern. Despre acestea s-a scris cu mult inainte si cu mult mai multa consistenta poetica. Ca atare, o noua revolta- nimic nou sub incidenta divina...se adauga un plus de tarie in limbaj...intinsa spre trivialitate.


 =  totusi este ceva ce te desparte de...Adevar
Mitu Cristian
[30.Oct.08 22:59]
Abia acum am inteles care sunt trairile tale sau scopurile tale cu aceasta viata. Cu toate ca e cam amara lumea ta, fiindca sa stii ca daca traiesti numai pe cateva principii de viata, risti sa le pierzi pe celelalte. Daca nu cauti, inseamna ca ai gasit, dar mai exact ce ai gasit nu mi-ai explicat, deoarece dai exemple numai pe intriga, acoperind virtutile ce cu adevarat conteaza. Problema este in felul urmator: de exemplu, eu, vreau sa stiu pentru ce ma aflu in lumea aceasta si scopul ei deasemenea vreau sa il descopar, dar ma lovesc de incercari, ispite greutati etc., care ma descurajeaza. Daca ai lua in absurd numai fiintele noastre, a ta si a mea, abia atunci ai putea sa spui ca nu cauti un Adevar, dar si atunci trebuie; atunci de ce atati Sfinti-Parinti, filosofi, carturari, genii etc., au incercat sa inteleaga scopul manifestarii lor fata de lume si fata de divinitate. Unii prin ajutorul lui Dumnezeu si prin nadajduinta lor au reusit sa patrunda anumite lucruri ce lumii i se parea a fi un paradox. Dar totusi avem dovada ca au reusit, au invins puterile raului si a celor din jur prin diferite moduri; cu cat te apropii mai mult de Dumnezeu, cu atat te lepezi de pacate, fiindca nu ai cum sa fii slujitor la doi stapani*.
Dragostea de viata ce exprima in acest context? Alergarea dupa triumful lumii si toate celelalte, sau supunerea fata de Dragostea infinita.Sau crezi ca supunerea inseamna inrobire, inlantuire, in cazul de fata. Libertatea suprema nu poate fi decat prin Dumnezeu. Ceea ce numim noi libertate in ziua de azi sunt seci(poate nu trebuia sa il folosesc), uitand ca tu esti facut de Cineva si nu din un stramos comun om-maimuta, precum afirmaa stiinta de pretutindeni. Daca ne-am fi tras din "om-maimuta" de ce in zilele noastre nu se mai intampla acest lucri. S-a oprit procesul de dezoltare al maimutei si nu mai poate deveni om. E aproape de absurditate. Dar totusi omul rau intentionat poate nascoci orice fel de idee privind existenta. Sa stii ca in iubire nu exista margini, noi oamenii avand aceasta posibilitate de a creste in dragoste nu numai pe orizontala dar si pe verticala, ajungand la Dumnezeu, care Este Eternitatea, Alfa si Omega, infinitul, Putere nemaivazuta incat te cutremuri. Am citit undeva ca serafimii(ingeri) au 6 aripi; 2 cu care sa zboare, 2 cu care sa isi acopere ochii atunci cand Il au in fata pe Dumnezeu, fiindca pur si simplu nu exista putinta ca o fiinta ce nu este ca Dumnezeu sa Il cuprinda pe Dumnezeu, nu este posibil, iar doua sa isi acopere fata(nu mai sunt sigur de a treia), deoarece Dumnezeu este ca un Foc ce arde si o lumina ce nu poate fi descrisa in cuvinte.
Probabil imi vei spune ca ceea ce spun sunt doar niste idei, bazate pe nimic sau aproape nimic, dar e tocmai contrariul. eu nu sunt in stare, dar cineva ce traieste in legatura cu Dumnezeu iti poate da motive si fapte pentru care sa crezi in Dumnezeu. E imposibil ca sa fii absurd si sa nu accepti cautarile oamenilor de-a lungul timpului. Iar daca crezi in Dumnezeu, atunci vei face si lucrurile ce tin de Dumnezeu. Exista formalitate dar nu e folositoare, ziditoare mai bine spus. Sa imi lasi si un id de mess, poate mai conversam, daca te intereseaza si nu te-am plictisit prea mult. Cu bine..

 =  re(3): Mitu Cristian
Cornel Ștefan Ghica
[31.Oct.08 15:59]
într-un fel, mă forțezi să fiu metodic, mă obligi să fiu logic și (oarecum) rațional; sunt lucruri pe care le urăsc din toată fiița-mi.
și totuși...

1.nu cred că ai înțeles care sunt trăirile mele sau scopurile mele cu această viață, așa cum nici yo n-o să înțeleg (vreodată) ce înțelegi tu. nu poți, cu înțelegerea ta, să înțelegi înțelesurile și înțelegerile mele. n-ai cum. și invers: nu pot, din înțelegerea mea, să înțeleg înțelesurile și înțelegerile tale; eventual, le pot da un sens avantajos (sau nu) înțelegerilor / înțelesurilor mele.

2.lumea mea este (doar) a MEA, incomparabilă cu a TA sau cu a altcuiva. că e amară sau nu, urâtă, frumoasă, ușoară, grea, asta depinde de percepția fiecăruia. la fel e și cu principiile: sunt (doar) ale mele, iar multitudinea sau lipsa lor ține de capacitatea (unică) fiecăruia și de gradu' de superficialitate. universalitatea principiilor este legată, în opinia mea, de necunoașterea (noastră) naturală (unii îi spun interioară, dar e mai mult decăt atât). ne regăsim în principii, părerea mea, doar în zonele vulnerabile ale vieții noastre; ne unim în (așa-zisele) principii doar acolo unde suntem nepunticioși (cu noi înșine). ori, din ceva slab nu poți naște ceva sănătos.

3.despre căutarea de găsire: depinde ce căutăm sau cum căutăm? sau amândouă? (Yo) cred că ceea ce găsim sau ne-am propus să găsim, e greșit din start. scopu', într-acest context interactiv, interuman, e greșit, e fals.
căutarea e un dat interior (natural). găsirea e un re-dat exterior (artificial).

4.încercările, greutățile fac parte din aerul pe care-l respir, fără el n-aș putea trăi. trebuie doar să le trec nu să le înfrunt ca disperatu'. așa cred yo.

5.chiar, de ce au încercat atâți sfinți părinți, filosofi, cărturari, genii, să înțeleagă "scopul manifestarii lor fata de lume si fata de divinitate"? nimeni nu poate știi de ce. nimeni nu poate bănui ce a fost în mintea lor. și atunci?
în opinia mea, nu există valoare / valori sau ierarhii (obiective). totul e un cumul de șanse. și aici revenim la multul și puținul care (ne) guvernează de la zero (început) la zero (definitiv).

6. dacă unii, prin înțlesul lor numit "dumnezeu", ajung să (se) înțeleagă, e ok. fericirea lor nu mă interesează. poate...

7.despre libertate: cred că, nimeni nu a fost, nu este și nu va fi Liber. a fi liber înseamnă a nu te naște întru Ceva.
mai liberi putem fi, liberi niciodată.

8. căt despre teoria darwinistă: nu cred în ea, la fel de mult cât nu cred în dumnezeu.

în ultimul rând, nu-ți cer (ceva anume) să-mi poți da. nu-mi cere (ceva anume) să-ți pot da.
lasă-mă (pe mine) să (te) aleg. lasă-te (pe tine) sa (mă) alegi.


îți mulțumesc de revenire și comm.
scuze pentru eventualele typo. sunt pe fugă.

cu respect, Cornel Ghica

 =  Fin.
Mitu Cristian
[31.Oct.08 21:31]
Asa-i suntem total diferiti in privinta cautarilor noastre. NU mai vreau sa mai intru in contradictie cu d-vs deoarece nu intelegi supunerea mea fata de Dumnezeu; iar d-vs nu credeti asadar nu pot decat sa sper ca va va lumina Cineva in privinta asta si nu veti mai trai in intunericul nesupunerii fata de El. In privinta libertatii va inselati, a fi liber nu inseamna sa nu ai Creator pe altcineva decat pe tine insuti, ci inseamna a fi in comuniunea cea mai inalta intre tine si Creator, numai atunci putand fiind liber fata de lume si fata de tine, avand ca intelegere pe Iisus Hristos. Exista sute de dovezi privind asta, dar automat pentru cine nu vrea, normal ca nu poate intelege. Iarta-ma pentru tot si as dori sa termin aceasta "disputa" aici, daca se poate..Te rog lucreaza cu gandire spre ceva ce este mai presus decat fiinta omeneasca, deoarece noi oamenii nu putem fi liberi atunci cand suntem plini de greseli si de pacate, iar Prin Dumnezeu ne putem elibera odata cu apropierea de El, de pacate, fiind in libertate desavarsita, pe care oamenii nu o pot intelege. Cu bine..

 =  EnFin
Cornel Ștefan Ghica
[31.Oct.08 23:45]
chiar mi-a făcut plăcere, Cristian.
și n-am luat-o ca pe o discuție în contradictoriu; sunt, în primul rănd, un bun ascultător - de aici pornesc (mereu) în înțelegerile mele.

dacă ești fericit în supunerea ta față de Dumnezeu, atunci ți-ai găsit un drum bun. urmează-l... și nu uita: cu cât vei fii mai fericit, cu atât o altă persoană va fi mai nefericită... și cerei atunci Dumnezeului tău ca din fericirea și din liniștea și din libertatea sufletului tău să rupă o parte însemnată și s-o dea celor nefericți.

îți mulțumesc.

cu respect, Cornel Ghica

p.s. id-ul de mess e în biografie. îl găsești acolo. mă poți contacta oricând.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !