Comentariile membrilor:

 =  semn...
Petruț Pârvescu
[08.Jun.08 14:42]
Nuta,
am citit cu placere. nu e rau. e loc de mai bine. cam mule explicatii si cuvinte in plus...

cu prietenie,


 =  nuța crăciun, craca cea mai înaltă a lunii...
Teodor Dume
[08.Jun.08 16:56]
nuța,
bun discursul, ba chiar atent gândit
chiar dacă la prima citire pare întins.
ai creionat bine totul
mi-a plăcut întregul dar selectez

"mai bine spînzur dorințele astea
de craca cea mai înaltă
a lunii"

desigur, bun și finalul

felicitări!
cu sinceritate,
teodor dume,


 =  Petrut
Nuta Craciun
[08.Jun.08 17:21]
da, ai dreptate, se poate numi un poem "naiv", asa cum este numit fenomenul aparitiei la sf. sec. XIX, a "artei naive", cand artistii plastici comunicau o realitate care trecind prin sensibilitatea lor, isi păstra farmecul și prospețimea, fara sa se incadreze neaparat in rigorile unei cereri...
este un poem instinctual, asa l-am gandit, asa l-am scris, m-am lasat doar abandonata unei stari, nu am pretentii de la el, stiu doar ca mi-a facut placere sa-l scriu...
stii Petrut, uneori scriem doar pentru ca sa ne facem noua insine o placere...
si nu e egoism, e doar dezvelirea unei parti ingenue a noastra, fara pretentii si fara artificii ...
iti multumesc de comentariul!

 =  teodor
Nuta Craciun
[08.Jun.08 17:26]
da, este intins... ai dreptate, nu prea este un poem al timpului nostru, sau poate am ramas eu uitata pe timpuri trecute :)
am mizat pe final, este adevarat, dar ... poate trebuie sa fim mai intai consecventi cu noi insine, apoi cu celelalte, cu ceilalti...
multumesc ca treci mereu cu ganduri bune!

 =  nuța crăciun,, revin pentru o mai bună înțelegere a commului...
Teodor Dume
[08.Jun.08 17:52]
nuța,
țin să precizez;
bun discursul, ba chiar atent gândit
chiar dacă la prima citire pare întins.
ai creionat bine totul

păi vezi că n-am spus că "este întins" ci doar că pare întins la prima citire
apoi vin și concluzionez
că ai un discurs bun, ba chiar atent gândit și nu este unul lapidar
plăcut poem, nuța
el curge din suflet pentru că l-ai gândit cu sufletul și nici nu poate fi altfel.

scuze pentru noua intervenție, dar am dorit să fiu înțeles întocmai.

cu sinceritate,
același,
teodor dume,

 =  Nuța Crăciun
dan herciu
[09.Jun.08 11:04]
sper să nu fie cu supărare dar mi-am permis să "mă joc" un pic cu textul dumneavoastră pe care eu îl văd cam așa:
"imaginea ta stă înzăpezită
în cizmele de cauciuc

te-aș invita la un ceai
dar n-o să mai știu
unde se termină noaptea
unde mîngîierea ta

mai bine spînzur dorințele astea
de craca cea mai înaltă

apoi las foamea
să urce
pe sub cămașa subțire"

după părerea mea explicația :
"dar va veni apoi noaptea
lungă cît țărmul unei mări
iar vântul poate aprinde în noi
vîlvătaia" este în plus ea fiind practic indusă de mesajul textului.

cu prietenie
dan



 =  Foamea de dorinte
razvan rachieriu
[09.Jun.08 12:41]
Foamea de dorințe trasează un “unghi în derivă” înscris în cercul nopții ce se rostogolește pe povârnișul vântului aprinzând în noi vâlvătăi.


 =  dan herciu
Nuta Craciun
[09.Jun.08 17:11]
primul cuvant care mi-a venit involuntar pe buze atunci cand am citit comentariul tau a fost: "ooups"! dar cred ca regulamentul interzice folosirea interjectiilor si cum totusi nu ma pot abtine, il spun incet, soptit, sa nu fiu trecuta la offtopic :)
pt. ca intr-adevar Dan, simteam ca ceva este in plus si nu stiam exact cum sa restrang... iti multumesc, este perfecta sugestia ta!!

cu recunostinta
nuta

 =  razvan ducan
Nuta Craciun
[09.Jun.08 17:18]
stiu asta, intotdeauna o sa fie loc de mai bine, m-as fi bucurat insa sa-mi arati mai exact acel loc...
cred ca acest comm este prea evaziv razvan!

 =  razvan rachieru
Nuta Craciun
[09.Jun.08 17:23]
multumesc de interpretare!
cu recunostinta ca mi-ai descoperit "foamea,
nuta

 =  .
George Pașa
[09.Jun.08 23:50]
De o cacofonie ai scăpat, prin eliminarea acelei strofe, mai rămâne "craca cea..." Ai putea spune, fără a se pierde numic, "de creanga înaltă a lunii". Despre realizarea estetică am rezerve, dar poate sunt eu prea exigent.

 =  george pasa
Nuta Craciun
[10.Jun.08 01:45]
iti multumesc de sugestie dar cred ca mai bine renunt la "luna" decat la "craca", craca imi suna mai expresiv, mai pitoresc si nu cred ca e cacofonie, cred ca dan are dreptate...
nici o problema ca esti exigent, de ce nu-mi spui totusi care-ti sunt rezervele?

 =  .
George Pașa
[10.Jun.08 06:58]
Anana, dacă ție nu ți se pare cacofonie, nu mai am replică. E bine că ai scos un cuvânt, oricum metafora era cam aiurea. Dar, în fine, părerea mea nu contează.

 =  .
George Pașa
[10.Jun.08 07:03]
Anana, dacă ție nu ți se pare cacofonie, nu mai am replică. E bine că ai scos un cuvânt, oricum metafora era cam aiurea. Dar, în fine, părerea mea nu contează.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !