Comentariile membrilor:

 =  li iubeste
nica mădălina
[19.Apr.06 15:32]
uff, mai li,
timbrul, zic strangatorii (adica aia carora le pasa mai lesne de ce nu e scrisoare, ce nu e vehicul), lipit face cat un raspuns fara intrebare. securizam rana, cuvantul, se-ntoarce timbrat un fel de reply, dar ochii simtind si mintea atatatoare nu-si fac griji mai mult decat iubirea, mai putin decat cerul. posibilitate- posibilitate (asa vad eu, li, acest rece-cald al tau. si un alt spatiu alb, ne-pierzator, intre. ca mi-am gasit refren, stii tu :)...)

 =  Exact pe dos!
Nicolae Diaconescu
[19.Apr.06 15:42]
De obicei frumusețea carnală este sublimată în frumusețe spirituală, abstractă.La tine e exact pe dos!Pornești de la o metaforă pentru a atribui cerului carnalitate, sex.De ce nu sexul roților de tren, al vântului, al Galaxiei. " Unde voi găsi cuvântul Ce exprimă adevărul.." unei idei care te devorează? Metafora nu se susține prin ea însăși.Spre ce tip de adevăr îți îndrepți tu cuvintele?

 =  Mădănică, Nicolae
Alina Livia Lazăr
[19.Apr.06 16:03]


Mădănică,

Te declar jivina mea preferată. Și știi doar că "jivinele" sunt ale mele și mi-s tare dragi. Și fac asta pentru că îmi demonstrezi că ai înțeles mai mereu ce scriu. Nu știu satisfacție mai mare.

Nicolae,

Cu sexul roților de tren mi-ai dat o idee interesantă. Acarul e singurul care le păzește, iar șina - singura cu care ele - roțile de tren se iubesc.
Acum, în-serios-ând răspunsul, aș fi vrut, Nicolae, să surprizi și unde auto-ironică din text. Nu mă laud aici, Nicolae. Dimpotrivă. Trasez neputințele.

Dar sunt conștientă.

În altă ordine de idei, vreau să răspund la întrebarea asta:
"Spre ce tip de adevăr îți îndrepți tu cuvintele?" :

Li zice că adevărul nu are tipologii.
Și e numai unul.

Restul e luptă.

Mulțumesc.
li

 =  e rată
Alina Livia Lazăr
[19.Apr.06 16:05]

să surpinzi unda auto-ironică! - eroare de tastare de minte bolnavă grăbită împrimăvărată pleoape grele cad peste cuvânt închizându-l


 =  cuvântul iubire la război
Nicollé Pierre
[19.Apr.06 18:43]
*pe malul acesta însă
privirea mea ațâță sexul cerului
să-i iasă de plăcere dinspre margini
stelele*

eclipsată noaptea, de atâtea stele...

mă gândeam la același cuvânt deschid pagina ta și poate că am căpătat un răspuns,mulțumesc

cu drag,
Nicolle



|

 =  parere
emilian pal
[19.Apr.06 18:59]
Nu pot sa nu remarc schimbarea ta de stil.

Mi-a placut mult:
"Intors in mine cu silaba rupta
buba supurinda si ne-declinat
cuvintul mi-ar spune cu cine ma lupt"

Doua maluri care contrasteaza puternic, ambele pline de poezie. Depinde cum intelege li cuvintul pe fiecare mal si cind se hotaraste sa ramina pe unul din ele. Pina atunci insa, o pendulare intre sfirsitul razboiului si marginea atitata a cerului.

 =  Carmen
Dana Mușat
[19.Apr.06 19:32]
cand eram mica asociam numele de Carmen la carnea aceea roz aflata in conserva si care mie imi placea mult.
Asa mi-a ramas si acum numele in minte.

Iar poemul tau ma face sa tresar si sa ma gandesc la o bucatica de carne de om..tremurand, fara piele, in asteptarea unei atingeri tamaduitoare.

Nu intreba de ce.

 =  mi-au scris niște oameni
Alina Livia Lazăr
[19.Apr.06 21:02]


Nicolle,

Niciodată nu am înțeles de ce numele tău are doi L. Dar înțeleg că războiul, ca și iubirea, există. În fiecare.

Emilian,

Chiar nu înțeleg despre ce schimbare de stil e vorba. Sunt în încurcătură mare. Și, mai ales, nu înțeleg de ce trebuie să iau o decizie în acest sens. O spun sincer și... speriat.

Dana,

Nu întreb de ce. Mulțumesc pentru părticica autentică de Tu, lăsată aici.Am zâmbit.Nu merit.

prietenesc,
li

 =  li
emilian pal
[19.Apr.06 21:11]
Era strict un comentariu pe text. Tu nu trebuie sa iei nici o decizie. Era vorba doar de maluri, daca ma intelegi. Cit despre schimbarea de stil, din punctul meu de vedere, nu mai sint imaginile abundente si betia de simturi pe care o prpuneai. Cel putin pentru moment. Drag
Emil

 =  par avion
felix nicolau
[19.Apr.06 21:36]
e mai bine legata poezia aceasta. Am senzatia ca e greu sa schimb vreun cuvant.Imi place chestia asta

 =  iată că a ajuns!
Alina Livia Lazăr
[19.Apr.06 23:18]
Emilian --- acum am înțeles: cum că până acum mă îmbătam cu simțuri și cu imagini, acum - mă las și m-apuc de fumat. contemplativ. :) Zâmbește!

Felix --- paraviara a ajuns. Cum că dacă e de la tine cu nici un soi de schimbare, ori ești obosit, ori am nimerit-o. :)Mărturisire (să rămână între noi): cred că am lucrat cel mai puțin pe acest text. Cred, așadar, că cioplitul prea adânc, dorința de a exprima cel mai bine, deci de a forța firescul - sunt dușmanii mei. Mulțumesc, Felix.

li

 =  despre frumusetea unui sut in bara
felix nicolau
[19.Apr.06 23:27]
ce sa zic? daca iti iese cel mai bine cand nu mai reiei, pai li, n-o mai relua niciodata. E ca si cum ai fi pe stadion - nu vezi reluarea. Si asa esti tu dinamovista. Da' eu tot nu te cred, zau...

 =  Felixule,
Alina Livia Lazăr
[19.Apr.06 23:37]

Nu-s dinamovistă, mai taci!Eu țin cu ăia mai slabi mereu:)

Să crezi despre scrisul dintr-odată, că am mai făcut așa și tot limpede și bine fu. Așa, fără revizuiri și adăugiri și altele de genul "ia să mai pun o fundiță, heihelei, dar ce ar fi să aplic și-un pompon?!" Desigur, e vorba și de momentul de viață pură în care se ÎNTÂMPLÃ CEVA în mintea creionului. Adică a mea.

Cred tot mai mult (o fi o prostie) că, în general, lucrările reușite, indiferent de ce natură artistică, au suport în real. Invențiile miros.

Mă opresc cu aberațiunile. Fix în bară!

li


 =  estetica stelista
felix nicolau
[20.Apr.06 00:08]
pai mai li, a reveni nu inseamna a mai pune brizbrizuri, ci din contra, mai dai jos, mai strangi sireturile. Ca inspiratia te duce teleleu tanase. Si degeaba te creionesti atata, ca si eu contest arta pt arta. Votez pt realul adus in arta , nu pt arta adusa in real, gen Paunescu, VAdim. Nu vezi ca si fracturistii sfarsesc la manastire, satui de real? Cum naiba o scrie parintele Peniuc porcariile pe care le turna la Euridice? Sun cam utilitaristi calugarii astia. Las ca in curand o sa pun pe sit o manea de dusmanie si o sa ti-o dedic, ca sa nu mai zici ca sunt prea estet. Chit ca ne prabusim toti in atelier

 =  lua de li
Alina Livia Lazăr
[20.Apr.06 00:30]

Dar și transpirațiune. Da.
Bine, recunosc, de Lua am dat întâmplător :), dar apoi l-am și studiat, de prin mitologia romană, că nu mai auzisem de el, neam, până ieri /rușinos o fi oare?/. Când am aflat că e o zeitate baștană, de origine obscură /deci în consens cu originile mentalului meu/, căreia i se aduceau drept ofrandă prăzile și trofeele de război, am zis: thisizdăman,man! Cel care seamănă cu mine sau eu cu el, cine-o mai ști?! Așadar, un pic fu calculat. E și calcul. /ce zodie o fi ăsta al lui nicolau de-i așa persua-argumenta-denota-tiv?!/

În altă ordine de idei /obosite la mine/, nu știu de Euridice nimic, că nu prea servesc chestii de grup. Iar cu maneaua aia: să fim serioși! O promiți de... prea mult timp ca să cred că și există. Sau... încă lucrezi/țambalești la ea?!


 =  'de-abia de-atunci va face li poezie'...
petru c.cretu
[20.Apr.06 00:45]
'calculez la rece șansele pe care le mai poate avea cuvântul
dacă nu l-aș folosi pentru iubire'
versuri-metafora-intelepciune
bravo, li!
cu mult drag,
petru sf


 =  vazusi ca umbli cu guevara vopsita?
felix nicolau
[20.Apr.06 00:52]
nu, nu, o am si tradusa, li-ule. Dar dupa Paste, ca ma exmatriculeaza de pe sit.

 =  parere
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
calculez la rece șansele pe care le mai poate avea cuvântul
dacă nu l-aș folosi pentru iubire

i-aș pune arma-n brațe și l-aș trimite la război
si una cu pamantul s-ar face cuvantul printre cimitire

si as privi in urma lui cum se dilata narile
victorii si infrangeri luptand cu razbunarile

Mie imi place enorm sa ma joc cu textele domnisoarei Alina Lazar, ele au o oarecare germinare poetica, insa este departe de a fi poezie cu rezonanta la ureche. Bineinteles, stilul liber este la indemana oricarui incepator in poezie, aveti imaginatie, incercati sa o dirijati armonios lasand textul sa curga.

 =  Petru,Felix, domnul Caragea
Alina Livia Lazăr
[20.Apr.06 07:28]
Petru, așa să ne ajute Dumnezeu!

Felix, e clar: e vorba de o manea grea, che... guevara mea! (vopsită)

Domnule Caragea, eu sunt începătoare în mai multe chestii, mă înduioșează privirea dvs maestră asupra mea. Lăsați stilul liber, că - așa cum spuneți - "e la îndemâna oricărui începător": ce îmi puteți însă spune despre stilul fluture?!Sau să trec direct la "pe spate"? :)

li

 =  raspuns
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
Da, stilul fluture sau pe la spate, sau stilul calul popii, sunt mirobolante. Cred ca aveti talentul de a le imbina armonios si poetic si nepoetic, apeland bineinteles la un instructor pentru a nu va ineca...

 =  sugerez editorilor
Alina Livia Lazăr
[20.Apr.06 12:47]

... să linșeze către offtopic acele comentarii (de sub acest textul meu) care - în mod evident - fac publice fanteziile sexuale ale domnului Caragea.
Nu de alta, dar sunt tentată să răspund.
Mulțumesc.


 =  sugerez editorilor
Alina Livia Lazăr
[26.Apr.06 11:23]

... să o lase baltă.

Oricum la offtopic sunt trecute numai acele comentarii care ciufulesc cumva freza unora: Cele care arată ce agramați sunt unii sau cele care sunt așa de scurte încât prea spun tot dintr-odată.

Alții pot merge și așa, ciufuliți, printre ciulini. Nu de alta, dar cică ăia de la Sulina sunt protejați prin lege.

Mă declar complet idioată pentru că am avut mai sus pretenția ca cineva (un editor adică) să îmi ia în seamă spusele.

Somn ușor.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0