Comentariile membrilor:

 =  Mai cu blândețe
Camelia Tripon
[04.Mar.06 14:51]
Să fim mai blânzi și să ne bucurăm că avem acești tineri minunați, care deschid site-ul și fac efortul de a scrie, de cele mai multe ori mult mai matur decât unii din cei care ar trebui să le fie un exemplu.

 =  Ma alatur !!!
Enache Ionut Laurentiu
[04.Mar.06 15:06]
O observație. Pentru a trimite comentarii nu e obligatoriu să citești textul de destinație. Nu mai e timp pentru asta și de altfel nu ăsta e scopul jocului. Pentru a nu ajunge la offtopic poți comenta de exemplu titlul. Asta justifică denumirea jocului: toți participanții intră în “Clubul poeților necitiți”. Dispar inechitățile, subiectivismele, judecățile de valoare eronate. Toți vom fi egali !

domnule Norea, JUR ca am ras ca prostul in fata calculatorului :))) tare. puneti-ma si pe mine in lista, si va jur ca nu voi citi niciodata textele, poate voi comenta biografia, sau numarul dvs. de telefon.
cu lacrimi de ras :)) te salut

 =  Eu sunt blând de felul meu
Dan Norea
[04.Mar.06 15:40]
Camelia, îmi plac și mie acești tineri minunați. Dar nu m-am putut abține să nu caricaturizez o propunere atât de explicită de utilizare a comentariilor.

Culmea este că pe site există în mod tacit acest obicei al schimbului reciproc de comentarii. Dar are la bază niște afinități, un respect reciproc.

Lui Ramon i-a ieșit pasiența: a căpătat audiența pe care și-o dorea. Dar (și aici nu mă refer la el, ci la cei care vor încerca metode similare) trebuie să-și aducă aminte "easy come, easy go". O audiență care nu are la bază talentul și personalitatea se stinge, nu o poți menține artificial. Cu alte cuvinte, trebuie răbdare și perseverență.

 =  Ionuț, te aștept
Dan Norea
[04.Mar.06 16:05]
Dacă Ramon lansează jocul și Genu mă trece printre favoriții lui, pe tine te trec primul pe listă. Abia aștept să îmi comentezi biografia, până acum n-a facut-o nimeni !

 =  :)))
Nicula Raluca-Diana
[04.Mar.06 17:30]
Ei, uite cum un textulet m-a facut sa uit de ploaie, de predarea de luni, si mai ales de "Clubul poetilor necititi- Ground Zero" al lui Foteanu, pe care-l digerasem de dimineata.
Mi-ai placut. Si promit ca si de-acuma inainte sa intru pe textele tale si sa le comentez pe toate cu nerusinare, fara sa trec de primele cateva litere din titlu. :))

 =  dă mai departe
Ioana Veronica Epure
[04.Mar.06 17:43]
Eh, acum să nu recunoaștem că suntem puțin răi... doar puțin de tot. Nu știu dacă neapărat audiența a fost ținta domnului Foteanu... ca și el, sunt o mulțime de membrii cu maxim douăzeci de afișări pe text, și la început e destul de greu să te faci remarcat pe aici, mai ales că de multe ori talentul nu are nimic da a face cu asta. Fiecare își face loc cum poate.

PS: Se dau și premii? :D Era un film care se chema "Pass it forward", cu alea trei fapte bune care trebuiau să genereze nouă fapte bune, și așa mai departe, și în final puștiul care a avut ideea a fost înjunghiat de niște colegi, cum se face prin școlile americane. Ironic, nu?

 =  Titluri de valoare
Dan Norea
[04.Mar.06 17:44]
Diana, ma bucur ca ai zambit un pic. De acum incolo voi scrie numai titluri fara texte, nu cred ca exista un paragraf in regulament care sa interzica. Se pare in schimb ca voi avea multe comentarii.:))

 =  Caricaturile au prin definitie un strop de rautate
Dan Norea
[04.Mar.06 17:56]
Ioana, orice caricatura e un pic rea. Totul e ca cel caricaturizat sa nu fie ranchiunos. Ori eu cred ca Ramon nu e.

Tin minte filmul cu faptele bune. Cam patetic, dar mi-a placut. De altfel se pare ca avem mai multe lucruri in comun: localitatea de resedinta, lecturile SF, Vanghelis...
Multă baftă la examenele ce te așteaptă !

 =  clubul poetilor cititi :) ????
Erika Eugenia Keller
[04.Mar.06 22:59]
Stiti... e o vorbă din popor:
" copilul pănă nu plange ..mama nu-i dă țâță!"
mi-a plăcut inițiativa lui Ramon și am râs copios la textul dumneavoastră.

să fie toate de bine!

cu drag,
erika

 =  Erika
Dan Norea
[04.Mar.06 23:16]
" copilul pănă nu plange ..mama nu-i dă țâță!"
(Erika)

Pai inseamna ca pe site o multime de copii mor de foame :))
Desi mame sunt, tzitze sunt...

Ai dreptate, pe Ramon l-as angaja agent de vanzari si dupa un an l-as promova director de marketing.

Ma bucur ca ai trecut, ai ras si ai lasat semn.
Cu drag, Dan

 =  Comentariu al biografiei
ramona iancu
[04.Mar.06 23:19]
Pai de ce v-ati nascut tocmai in 49? Si cum v-a trecut prin cap sa faceti sectia automatizari / calculatoare in toamna anului de gratie 67? Trebuia sa stati un pic pe ganduri, pentru a intra in jocurile piramidale ale remarcarii pe viu / site. Cat despre cimitirul veteranilor, nu pot sa las un comm, pentru ca nu cred ca va mai fi loc. :)

 =  Ramona
Dan Norea
[05.Mar.06 00:01]
Pai acum imi pare tare rau ca am hotarat sa ma nasc in 1949. 1989 ar fi fost numai bun !

Desi n-am stat nici un pic pe ganduri, de calculatoare nu-mi pare rau. Softul este (mai exact era) o ocupatie creativa, se apropie mult de arta in general si de literatura in special. Si satisfactiile sunt la fel de mari. Cu deosebirea ca un program bun ca sa functioneze trebuie cizelat, reluat pana nu mai are erori. Pe cand pe aici geme site-ul de texte neterminate, neverificate, lasate balta...

Sa zic ceva si de jocul piramidal, ca sa nu ajung la offtopic. Gata.

 =  un club ce va exista la nesfarsit sau pana la sfarsit...
Fanache Emil
[05.Mar.06 03:33]
Realiatatea este ca oricat de onorabile ar fi intentiile mereu va fi unul dintre voi, cel putin unul necitit, care va forma acest club. Si poate ca intr-o zi veti avea si un Van Gogh(nu stiu sigur daca asa se scrie asa ca-mi cer scuze!).Spunea cineva(cred ca autorul eseului omonim), ca daca un poet e bun va iesi la suprafata in cele din urma... Stiti dumneavoastra vreun poet in istorie care desi a fost foarte talentat s-a pierdut definitiv si nu-l stie nimeni...? Sunt sigur ca sesizati ironia si paradoxul...
eu va doresc dumneavoastra si poetilor de pe agonia sa fie cititi si apreciati in consecinta... Cei care vor forma clubul poetilor necititi pentru totdeauna... nu va faceti griji. Suntem egali in moarte, iar lumea aceasta a noastra se va pierde iminent si ineluctabil. Totul va disparea. acea "posteritate" a numelui nu este decat temporara. Pana atunci eu va ofer azil in sufletul meu, nu o statuie(acum chiar si cei de la 3sud-est au una ...deci ce importanta are), nu pe o bancnota, nu doar pe o foaie fara noima...
In speranta ca indolenta imi va fi iertata...
Cu infinita stima pentru autor si cititori/scriitori,
Ialin

 =  erata...!
Fanache Emil
[05.Mar.06 03:39]
Va rog sa-mi iertati erorile din comentariu(sunt si eu un soi de analfabet)"... si poetilor de pe agonia sa fiti cititi si apreciati in consecinta... ".In plus va rog sa considerati majuscule acolo unde sunt mai mult decat evidente...
In speranta ca-mi veti ierta scaparile,
Ialin

 =  Emil
Dan Norea
[05.Mar.06 12:11]
Ai dreptate, Clubul Poetilor Necititi va exista totdeauna, din pacate. Dar ai o demonstratie foarte interesanta si haioasa: "Stie cineva un poet talentat si necitit ?" NU, logic vorbind e imposibil (daca il stie inseamna ca l-a citit). Ceea ce inseamna ca nu exista. Deci Clubul Poetilor Necititi e format din poeti lipsiti de talent :))

 =  cu bine
Ramon Aurel Foteanu
[05.Mar.06 12:33]
Dane, imi pare bine ca am reusit sa iti inspir un text care sa poata ajunge primul la subiecte fierbinti. Am trecut sa iti las un semn ca am citit ce ai scris aici si sa iti confirm ca ai inteles cel putin o parte din demersul meu. Despre partea pe care nu ai inteles-o, poate, candva departe in viitor, cu mai multe detalii. Deocamdata trebuie sa par secretos si sa spun ca nu pot sa dezvalui mai mult.
Ca sa ajung on-topic, nu stiu daca ai remarcat metodele prin care se promoveaza si auto-promoveaza scriitorii prezentului sau, in unele cazuri, asa-numitii scriitori ai prezentului. De cele mai multe ori, e vorba chiar de jocuri piramidale, cu diferenta ca aceia care sunt la baza piramidei nu primesc NIMIC in schimb. Daca era cazul sa ma simt vinovat pentru ceva, atunci asta ar fi fost sa ma comport ca ei. Am ales o alta cale, adaptata (sper eu) acestui microcosmos si care nu-mi impune nici un compromis personal si sper ca demersul meu sa-mi fie de ajutor nu doar mie ci si multor altor autori de pe site pe care nimeni nu are curiozitatea sa ii caute si sa ii citeasca.
Nu cred ca ai aprecia comentariile mele pe poeziile tale, care am descoperit totusi ca te incadreaza si pe tine in acelasi Club, asa ca voi considera ca acest comentariu ma dezleaga de "contract".
Mai am ceva de adaugat, ca absolvent de automatica, cum am inteles ca esti, nu ai voie sa faci o greseala de algoritm atat de flagranta cum ai facut aici, insa daca demersul matematic a fost doar o sustinere a demersului parodic, atunci "anything goes".
cu bine.

 =  aproximativ
Fanache Emil
[05.Mar.06 12:20]
Nu e chiar asa(bine, nu chiar 100%)... Ideea era ca nu ies toti la suprafata chiar daca au talent.Eu v-am intrebat daca stiti vreun poet talentata de care nu a auzit nimeni.Logic si evident, NU! DAR, este posibil sa fi fost poeti talentati dar care chiar s-au pierdut in istorie si acum e anonima chiar si opera lor. poeti de care au stiut doua-trei persoane la un anumit moment in istorie. dar, in mare, clubul poetilor necititi ar trebui sa fie constituit din poeti fara talent. Bineinteles, acest lucru nu se aplica si aici. Aici este suficient sa ai prieteni si sa fi participat in trecut la cenaclurile de la eliad...
Cu stima,
Ialin

 =  modele
Florin Borobot
[05.Mar.06 12:29]
tendinta acestui joc imi aminteste de o zicala mai elaborata. se spune ca un om care stie sa faca multe lucruri le va face pe toate prost. deci cu cat stii sa faci mai putine lucruri le faci mai bine. iar idealul acestei filozofii ajunge sa fie atunci cand nu stii sa faci nimic, dar acel lucru il faci la perfectie. asa si sistemul asta va ajunge sa genereze inscrierea doar a unor titluri, dar de ce titluri, litere direct. si astfel putem medita cu totii scopul literei. de fapt nu, ca vom fi sanctionati. nu mi se pare nici macar amuzant. mi se pare de fapt patetic. daca vreti va dau niste nume si va ajuta baietii cu niste programe destepte care sa va faca hituri pe pagina si, cand veti ajunge mari poeti veti putea face bani scriind cartea 'how hacking changed my life' bestseller international desigur :P

 =  Emil
Dan Norea
[05.Mar.06 14:22]
Evident nu am dreptate 100 %. Eu glumesc des pe teme serioase, fara ca prin asta sa le minimizez importanta. Cu siguranta exista poeti talentati si necititi. Aproape toti trec prin faza asta la inceput, iar altii raman asa, din pacate.
Dar am o mentiune: un poet mare nu trebuie sa aiba numai talent, ci si multa ambitie, putere de munca, o doza de egoism, etc. Cu calitatile astea sunt sanse mici sa ramana toata viata necitit.

Cu stima,

 =  Florin
Dan Norea
[05.Mar.06 14:30]
Eu stiam enuntata asa specializarea dusa la extrem "Stii din ce in ce mai multe despre din ce in ce mai putin, pana ajungi sa stii totul despre nimic". Dar cred ca nu faci o analogie cu "propunerea" mea, tot textul meu e o parodie de la un cap la altul. Ca e amuzant sau nu asta e chestie de perceptie personala. Sper sa nu fi deranjat prea mult.

In privinta propunerii tale (baietii cu niste programe destepte, hacking) sunt convins ca ai facut-o la misto. In particular sunt total impotriva infractiunilor informatice (virusi, hacking). Cred ca cei care se ocupa cu asa ceva au la indemana (ca si poetii necititi) si metode cinstite pentru a se afirma.

 =  Ramon
Dan Norea
[05.Mar.06 14:33]
Am incercat sa-ti raspund aici, dar a iesit o adevarata scrisoare. Pe care o voi posta separat.
Toate bune,




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !