Comentariile membrilor:

 =  salvati de internet
Hanna Segal
[26.Nov.05 04:47]
Virgile,
marfa de text, ca sa nu mai spun ca am apreciat o poza buna, cu un mesaj auto-explicativ:). Salut initiativa cu un pahar de Cabernet Sauvignon din Napa Valley (Sterling Vineyards, 2002). A nice sipper!
Mda, eu cred ca ma inscriu la evrei + multe alte lucruri ( posibil cai, ambasadori si nibelungi-traci:) Ingineri stresati de overtime n-am vazut. Pacat:)

Din pacate, pentru a fi salvati, respectivii au nevoie de acces la internet, ori si aici s-ar putea ca locatia geografica sa fie discriminatorie. Iti dai seama cati critici literari vor fi gasiti atarnati de o teava pentru ca nu au reusit sa evadeze in cyberspatiu? Uite, prostitutia ar fi o solutie pentru obtinerea fondurilor necesare.

thanks for sharing,

 =  revelații roz
Paul Bogdan
[26.Nov.05 06:52]
Virgile, cât de fericiți suntem că Radu Herinean și-a găsit vocația de mamă a răniților și că membrii acestui site sunt o adunătură de psihopați...

Rugăm cititorii ca după lectură să ia pastiluța roz!

 =  zaharină
Corneliu Traian Atanasiu
[10.Dec.18 14:27]
Am intrat pe acest site imedidat dupa ce am citit polemicul tău: "poezie, agonie, comă". Cred însă că multora n-o să le cadă ușor la stomac faptul că ai comis acest gest digital (cu degetele, doar cu degetele vreau să zic) chiar azi. Gust totdeauna ironia. Cea de azi, cu tot adevărul ei, nu este prea bine temperată.

Țin să-i dau o direcție mai generoasă aducîndu-l în discuțite pe Cioran. Într-un interviu, jurnalistul, îl mustră cu evidentă tentă moralizatoare, avînd în vedere posibilul impact al textelor sale asupra tineretului și așa debusolat:

- De ce publicați lucruri atît de pesimiste, ce influența au ele asupra celor tineri?

- Nu, nu, eu am scris doar ca să nu ajung un client al ospiciului sau pușcăriei.

Mărturisesc că încerc de mult să agonizez, dinainte de existența www.agonia.ro, să scutesc instituțiile publice de o corvoadă în plus cu persoana mea.

"Adică există cu ceva mai puțini pacienți în spitalele de boli psihice, ceva mai puțini în pușcărie pentru viol, tîlhărie sau conducere sub influența anumitor substanțe."

 =  din canal,
Corneliu Traian Atanasiu
[26.Nov.05 09:13]
mahmur văzi totuși că am pus o virgulă între subiect și predicat. Gata îmi iau doza.

 =  (auto)profeții
Vasile Munteanu
[26.Nov.05 09:44]
Se pare că venirea iernii ("nu atîrnați de vreo țeavă" m-a trimis la "suportul" lui Esenin) sau răscrucea marilor adevăruri (auto)biografice ne îndeamnă la sinceritate...
Fapt care, mie, mi-a amintit de finalul din "Moscova cârciumărească": "Dar știi ceva? Mai dă-le-n mă-sa de pe-aici/ Eu niciodată n-am să mor, amici...".

Restul, Virgil, e doar "rentabilitate"...

 =  Promenade street
Virgil Titarenco
[26.Nov.05 10:21]
Hanna,
fotografia e luata cu celularul meu undeva pe Promenade street in Santa Monica la poalele Beverly Hills deci e "productie proprie". Merci de Cabernet. Dupa atita curcan chiar ca merge.
Sa stii ca internetul pare un "affordable drug" in Romania. Din cite am observat eu.

Paul,
sa nu crezi ca nu ne prindem ca te-a afectat putin. Dar de la cuvintele mele si pina la "membrii acestui site sunt o adunătură de psihopați" e drum lung si daca vrei sa-l faci inseamna ca ai tu un scop cu calatoria asta dar nu te astepta sa vin cu tine. I took the RED pill.

Corneliu,
ma simt magulit sa stiu ca ai citit "poezie, agonie, comă". Dupa cum vezi, recidivez. I'm a bad boy.
"Cea de azi nu e bine temperata."... Ironie temperata???????????????? e ca si cum ai pune prezervativ pe creier!!!!

Da, Ted, ai dreptate... nu exista oportunitate ci doar PROFIT!!!!!!!!!!!!!! si singele soldatului are un pret... deci INVESTESTE!!!!!!!!!!

 =  Bravo!
mardale stefan
[26.Nov.05 11:10]
Si eu spun bravo Radu.Decat lumea sterila care ne inconjoara prefer sa umblu prin "mareea neagră de lături pseudopoetice".Am gasit pe aceasta "plaja" foarte frumoase perle pe care altfel nu prea vad cum le-as fi descoperit.Poate peste ani intr-o antologie a poetilor disparuti.Bravo si tie pt. text.

 =  Parere adiacenta si complementara
Laurentiu Nastasa
[26.Nov.05 16:16]
Atât cât am făcut eu surfing prin acest site, agonie.ro salvează de la agonie în aceeași măsură în care împinge spre ea. Mai cred că atât cât s-a oferit o alternativă prostituției s-a oferit și oportunitatea de a te prostitua și poate că sunt mai puțini pacienți în spitalele de boli psihice dar acesta nu este neapărat un fenomen pozitiv. Radu Herinean a făcut un serviciu oamenilor Cetății. Nu poate fi acuzat Radu Herinean de alterarea statusului psiho-moral al unora cum nu poate fi lăudat pentru vreo ameliorare. Insa Radu Herinean …a ridicat un piedestal pentru eroi…a dat un trup umbrelor...un ocean pentru nisipuri și meduze…o mansarda pentru ibovnici… un port pentru corăbii… Radu Herinean n-a făcut altceva decât să genereze un grad de libertate în plus. Spun asta cu oarecare admirație.

 =  prestație de forță (îi lipsește cămașa)
Corneliu Traian Atanasiu
[26.Nov.05 15:01]
Cred că sora ți-a greșit medicația, ți-a dat pastile cu feed-back pozitiv. Vorbesc eu cu doctorul să-ți dea calmante la noapte.

„mii de nefericiți evadează în cyberspațiu și sînt pentru cîteva minute sau ore... poeți, eroi, îngeri, vampiri, cadavre, flori, pietre, cristale, flăcări, bețivi, tineri, zei, dumnezei, cai, sfinți, umbre, madone, emiri, vampe, capre, planete, avortoni, leproși, văduve, ibovnici, căpitani, transexuați, lipitori, statui, elvis presley, toboșari, electroni, semiramide, evangheliști, satrapi, critici literari, pictori, maradone, africani, wallchirii, nibelunigi, traci, călugări capadocieni, papi, anti-papi, marii tereze, maici tereze, mateloți, budiști, arabi, americani, evrei, naziști, selgiucizi, ioane d'arc, rasputini, culori, nisipuri, meduze, nefertiti, troleibuze, stalini, împărați, caligrafi, calviniști, attile, seniori, johny cash, arhangheli, odalisce, lipoveni, paianjeni, coșmaruri, ambasadori, piei roșii, femei fatale, corăbii, miorițe... și multe multe alte lucruri.”

Ai uitat să adaugi: profeți. Sau ai lungit-o atît că n-am mai zărit eu printre virgule.

Oricum, chiar nedeclarat, cu „numărul” de față ai convins.

 =  intrebare
Dana Stanescu
[26.Nov.05 16:41]
eu nu am inteles. am scanat de dimineata, am vazut prostii dat next dar acum fiind la 'fierbinti' am revenit ca trebuia sa ma lamuresc totusi. si tot nu inteleg, de aceea intreb direct: daca stau destul timp pe agonia sunt cel putin una din insiruirea asta de calificative? ( nu mai dau copy paste ca e pierdere de timp).

 =  "Am ajuns la o concluzie. Dincolo de antologii cred ..."
Erika (Eugenia) Keller
[26.Nov.05 20:03]
Tuturor ne este în sânge să iubim .. exagerarea...ca o dulce amăgire a oamenilor cinstiți. :)))

Esența:
In inima cuvintelor...cu bune, cu mai putin bune sau amuzant de exagerate...îndrăgim acest site!

 =  victimele propiului ego...
Fluerasu Petre
[26.Nov.05 21:18]
Marii poeti au avut intotdeauna placerea de a se considera raniti, distrusi, bolnavi. Mari poetii vor sa se victimizeze. Iar cei care aspira la aceasta titulatura, in loc sa se concentreze asupra propiilor versuri, cauta "tevi"... Este trist daca acest site a devenit un sanatoriu, iar adevaratii artisti sunt cei mai firesti oameni, cei care aluneca alaturi de Tao...

Imi pare sincer rau daca oamenii de pe acest site se considera bolnavi... Victimizarea nu este automat o garantie a calitatii...

Iar cand o antologie este creata pe baza "victimizatilor", rezultatul este...

 =  doar retoric
Radu Herinean
[26.Nov.05 21:18]
ma intreb ce scoala de statistica ai facut tu ca sa ajungi la concluzia asta: "statistic vorbind există ceva mai puțină poezie bună" ?!
retoric.

am gasit un comentariu bun, cred ca al lui Anton Potche, care il cita la randul lui cred ca pe Vaughan, si care zicea ceva de genul asta: simplul fapt ca stim sa scriem si sa citim ne facem sa credem ca putem intelege si critica poezia.
probabil am mai adaugat de la mine, dar trebuie sa constat si tu sa recunosti ca avem zilnic foarte multe confirmari.

 =  Fără Agonia am fi fost mult mai triști și mai singuri.
Eugen Galateanu
[27.Nov.05 00:53]
Poezia este sânge, sânge curs pe stradă, sânge scuipat de turberculoși, sânge menstrual.
Poezia este steagul roșu pe Reichstag și Pound lăundându-l pe Mussolini și Eluard scriind despre KGB.
Poezia este și "pe băncile caietelor de școală/scriu numele tău, libertate", tot a lui Eluard.
Poezia este strigăt. Strigătul omului nebun, strigătul omului tarat.Strigătul cetățeanului care puna mâna pe shotgun și curăță nesimțiții care-i blochează strada.
Poezia este violență, violența cuiva care i-a ajuns cuțitul la os și violența nebunului care-ți dă în cap pe stradă.
Poezia este imolare și auto-imolare, disecție pe viu.Toate astea sunt poezie. Nu înseamnă neapărat că dacă n-aș fi scris aș fi dat în cap pe stradă- și aicio Virgil greșește teribil. Dar fără Agonia am fi fost mult mai triști și mai singuri.

 =  Sterling Vineyards - mi se face gura punga
Andu Moldovean
[27.Nov.05 01:19]
Virgil braveaza, Sandra bea posirca si uite-asa... Veniti fratilor sa va dam noi o babeasca d-aia adevarata! Voi ati uitat ce-i aia strugure, pe bune.
Textul e slab, bate moneda si iese calpa.
Bobadil.


 =  fascinant
Virgil Titarenco
[27.Nov.05 01:50]
e fascinant sa ii vezi pe oameni cum reactioneaza, si mai ales cum se pripesc

Laurentiu, uite mie imi place ca tu vrei sa fii echilibrat, asta iti poate aduce respect dar si reumatism, pentru ca pozitia e incomoda si risti sa intepenesti, mai schimba de pe un picior pe celalalt.

Corneliu, vad ca recidivezi "in forta". Dar gresesti, I'm just the meesenger. Nu Yahoo Messenger... The Messenger... So, don't shoot..

Dana, eu zic ca sint doua posibilitati: ori e stricat scanerul ori procesorul, dar eu inclin sa cred ca problema e la scaner. Deci, mai scaneaza odata privesti mai atent, poate iese ceva...
Raspuns direct: nu inteleg intrebarea. Eu nu am insirat calificative, eu am insirat visuri, inchipuiri... eu zic sa faci ce ti-am spus eu cu scanarea, ca sint sigur ca te prinzi pina la urma

Erika, esti o scumpa. Si noi iubim florile...

Fluerasu sau Petre, wrong conclusion! Si tu trebuie sa mai citesti inca o data. Si ce are capra cu iapa?

Oooooo, Radule. Cum sa nu ai tu dreptate... recunosc folosirea termenului "statistic" a fost o alegere nefericita. Cred ca mai bine foloseam cuvintul "comparativ". Dar tu ai inteles ce am vrut eu sa spun.
Si absolut, asa e, poezia e intangibila... Iar daca tu zici ca eu "trebuie sa recunosc", ce mai pot face eu?! Unde-i musai e musai.

 =  Disclaimer: orice asemanare cu persoane sau intimplari reale e pur intimplatoare
Virgil Titarenco
[27.Nov.05 01:59]
Eugen, recunosc. Tu nu ai da la nimeni in cap pe strada. Tu nu ai omori nici o furnica. Dar tot n-am inteles de ce ai ajuns tu la concluzia ca m-as fi referit la tine... Daca tu insa spui ca "Virgil greseste teribil", asa o fi ca te vad foarte convins. Cu un lucuru insa am auzit ca n-am gresit. Cu titlul.

Andule, nu te incorda ca creste tensiunea si scade gradul de oxigenare in zonele superioare si ametesti. E ok, e ok, textul e slab, vinul e prost, e asa cum zici tu, dar nu te infuria, orice asemanare cu persoane sau intimplari reale e pur intimplatoare. Pe bune...

 =  trist...
mircea lacatus
[27.Nov.05 09:17]
virgil
cu tine se petrece o dramä...o profundä dramä interioarä...si nimeni nu observä...iaräsi cad doamnele in extaz cand citesc ineptii si domnii räspund gräbiti asa cum tu insuti constati...eu inteleg de ce nu te-au citat si pe tine (profetul respectiv profeti) si räspunsul dat domnului atanasiu...nu ne convinge deloc...eu stiu insä de ce nu te-ai trecut si tu printre noi aici...desi stai pe site cel putzin la fel de mult ca si noi...nu te-ai trecut pentru cä tu esti de fapt nefericitul cel mare si tu de fapt te identifici cu noi toti si a adunat in sufletul täu mai multä nefericire decat noi toti la un loc...iatä de ce te iertäm cä nu te-ai trecut in capul listei asa cum as fi fost logic...dacä ai probleme atat de mari...spune-ne cu ce te putem ajuta...dar nu purcede la un räzboi absurd si nu te lupta cu morile de vant...e päcat de Dumnezeu...
cu dragoste ...emir
ps. ai ajuns sä scrii texte pline de urä si venin e trist si ingrijorätor...dacä tu faci asa...ce ne mai rämane nouä de fäcut...unde e dragostea unde e speranta unde e indelunga räbdare unde e iertarea...ca teolog ce te gäsesti ...noi te iubim pentru ceea ce esti si pentru ceea ce scrii(atunci cand nu esti supärat pe noi)

 =  proverb
Elena Malec
[27.Nov.05 04:33]
Polemica stîrnită de textul lui Vigil e de-a dreptul rizibilă. Ma duce cu gîndul la proverbul românesc: un nebun aruncă o piatra în gîrlă și o droaie de înțelepți sar după ea s-o scoată. Cu aproximație. De ce, măi oameni buni, nu o luați ca pe convenție, text și pretext, literatură sau cvasi, dar nici decum fapt real. E ca și cum ai crede ca Otelo a sugrumat-o pe Desdemona pe bune, pe scenă în fața ochilor noștri.Aveți simțul ridicolului stimabililor, e doar, un text de șoc.Parol.

 =  dar cu calul...
Corneliu Traian Atanasiu
[27.Nov.05 08:36]
Dacă zici că cel din poză este idealul tău (sau doar un alter ego), te înțeleg. Dar cu calul ce-ai avut?

 =  nimeni nu'i profet in tara lui...
dan mihut
[27.Nov.05 10:15]
e si asta o tehnica (sa'i zic reteta a succesului a la titarenco?!) ca sa starnim valuri... scriem un text precum multe din cele scrise de dumneavoastra, il aruncam pe site si privim cum se ataca "prostii"! cu profetiile va merge cum va merge (asta ca nu (mai) sunteti in tara dumneavoastra), bine ca nu va apucati de apostolat! aici ati fi un dezastru!

 =  sunt înduioșat
Radu Herinean
[27.Nov.05 11:44]
Ai dreptate Virgil. Și m-ai ajutat să ajung și eu la o concluzie: trebuie să îți mulțumesc pentru recunoștință!

Dar având în vedere că dai de înțeles că e vorba de ficțiune, cum de apare numele meu aici? Ai fost angajat să îmi faci o biografie voalată? Sau voalarea vine doar din faptul că n-ai suficient "curaj" ca să spui pe față ce te macină de fapt?! Hai, vomită tot!

 =  hanna segal...iartä...
mircea lacatus
[27.Nov.05 12:57]

sub imperiul emotiei am citit superficial textul hannei segal...hanna iartä-mä te rog...textul täu e mult prea inteligent scris pentu o minte zburlitä ca a mea...amäräciunea ta e cel putin la fel de mare ca a noasträ vizavi de textul lui virgil...

 =  ...
FE
[27.Nov.05 23:02]
femei fatale?! mi se pare mie sau m-a strigat cineva? :D da, dl radu herinean a facut un serviciu (gratuit) "Cetatii", inclusiv dvs. erati si dvs acum in unul din cazurile enumerate mai sus de dvs. ii puteti multumi. un text de prost gust. ma mir ca un teolog gandeste asa. trist. sanatate si la mai multa cugetare la ceea ce urmeaza sa debitati.

 =  aerul e tare si bun
Virgil Titarenco
[28.Nov.05 02:20]
eu tot n-am inteles ceva. de unde si pina unde eu, teolog? sau om de stiinta, cum mai "acuza" cineva deunazi. daca originea acestor concluzii se afla in nota aceea biografica (pe care poate mai bine faceam daca nu o puneam) am senzatia ca lumea nu citeste bine. am preocupari de diverse naturi, foarte multe preocupari. si poate ca stiu ceva mai multe lucruri din anumite domenii, poate mai mult decit un om obisnuit. dar si chestia asta e relativa. daca sint teolog asta e doar... darlasa. ce nu inteleg eu este ce are una cu alta. asta facind abstractie de persoana mea. au existat pe lumea asta teologi adevarati (nu ca mine) care au facut mult mai mult rau decit isi pot da unii seama. ma amuza aceasta apriorica imbuteliere a eruditiei cu moralitatea. dar, ma rog, discutia poate fi foarte lunga si nu cred ca isi are neaparat locul aici dar mi s-a parut interesant cum gindesc unii.

Mircea, imi place cum scrii. dincolo de incrincenare sau poate din cauza aceea incepi sa vibrezi. excelent comentariul, desi concluziile sint gresite, dar mi-a placut.

Elena, parol... :)

Corneliu, vad ca te infierbinti de-a binelea. Eu nu am vorbit despre idealuri dar daca as fi rau ti-as putea spune ca daca te uiti bine la poza e cu neputinta sa nu vezi ca seamana putin cu tine. asa ca nu ma provoca, nu vreau sa fiu rau.. sint prea bine dispus

dan mihut, cine te-a suparat asa tare dom'le? zi ca ma duc sa il bat ca tare mai esti incrincenat. lasa mai ca toate trec, nu le pune si tu asa la inima. nu stiu de ce dar parca incep sa ii dau dreptate elenei malec. mai dar voi ati fost la teatru vreodata sau ...? mai bine nu mai intreb. cred ca e greu acolo. uite, am auzit ca s-a mai indreptat vremea la constanta. fa o plimbare pe faleza si pentru mine si pariez ca iti trece. aerul e tare si bun

 =  Radu
Virgil Titarenco
[28.Nov.05 02:42]
Radu,
eu cred ca esti obosit si cred ca te-au enervat multi zilele astea. habar n-am de unde scoti tu chestia cu biografia. habar nu am de unde scoti tu ca m-ar fi angajat pe mine cineva. habar nu am de unde scoti tu chestia asta ca eu nu as avea "curaj". habar nu am de unde iti imaginezi tu ca eu alta treaba nu am decit sa fiu "macinat" de nu stiu ce... daca as fi rau as spune ca bati cimpii cu gratie. dar am zis ca azi nu sint rau. iar ultimele cuvinte ti le iert, pentru ca nu ma asteptam de la un domn asa bine crescut ca tine sa vorbeasca asa. sincer. zic din nou ca esti obosit si ti-a scapat.
n-am absolut nimic cu tine, dragul meu. sint chiar momente cind imi esti simpatic. de fapt cred ca ma numar printre putinii pe care i-ai putea numi prieteni cu adevarat pe aici. desi sint convins ca vei nega asta cu vehementa, dar e ok, nu ma afecteaza. si spun asta pentru ca tu te-ai hazardat la afirmatii legate de "curajul" meu sau mai stiu eu ce misiune malefica as avea. pentru ca, dragul meu, asa cum stii si tu bine, nici nu mi-e frica de tine si nici nu te lingusesc. n-am "organul". si nici nu ma sperie eventualele tale amenintari sau represalii. eu sint la fel de fericit si daca sint membru al poezie.ro si daca nu sint. I just enjoy the show. recunosc, uneori e cam plictitsitor si chiar incrincenarile unora devin la un moment dat deja vu. in ce priveste literatura,.. dar lasa, nu vorbim despre asta astazi. astazi a fost o zi frumoasa si chiar daca unii n-au prea priceput ce se intimpla ;), eu zic ca e ok.

FE, habar n-am cine esti. pari mai degraba o nota muzicala sau un indicator de judet, desi n-am auzit inca de un judet cu indicativul FE dar pricepi tu ce am vrut sa spun, deci habar n-am cu cine am onoarea. asa ca ma voi rezuma la a-ti ura bun venit in pagina mea.

 =  un minus in plus
DoDu
[28.Nov.05 08:07]
Draga Virgil,.

patria ar trebui sa-mi multumeasca mie si nicidecum lui Radu, pentru ca datorita mie patria are un prostovan mai putin, un carcotas mai putin, un pungas mai putin, un golan mai putin, un poet slab mai putin, un cibeizer mai putin, un chelios mai putin, un gaguta mai putin, un fumator mai putin si asa tot mai departe, imi datoreaza pentru ca am plecat din patrie si sunt tot mai putin, va sa zica am fost patriot si mi-am lipsit patria de mine, iar acum patria are un patriot in plus

 =  planning
Corneliu Traian Atanasiu
[28.Nov.05 08:25]
Eu n-am spus că ai avea creierul atît de fecund încît să ai nevoie de prezervativ. Dar pînă și degetele tale puteau evita coincidența cu un moment care, chiar dacă eu nu agreez în mod deosebit festivismele, era pentru mulți un gen de sărbătoare. Dar limba ta nu prea are frîu. Nu-i scapă nici o bortă.

 =  Domnule profesor Atanasiu
Virgil Titarenco
[28.Nov.05 08:59]
Domnule profesor Atanasiu,
e păcat că un domn de vîrsta și educația dumneavostră se coboară la un așa limbaj. E, pentru mine, o confirmare în plus că în România nu a coborît numai nivelul de trai dar, prin unele colțuri, mai umbroase ce-i drept, și nivelul de civilizație. Vă mulțumesc că mi-ați arătat cu cine am de-a face. Vă mărturisesc, ați reușit să mă surprindeți,... în mod negativ, evident. Promit că am să vă evit de acum încolo. Am o vagă alergie la limbajul insalubru, chiar dacă vine de la un profesor. Sau poate chiar mai mult atunci. Vă doresc o săptămînă bună.

p.s. în ce privește "coincidența" cu pricina, e treaba mea ce scriu și cînd scriu iar dacă dumneavostră nu puteți îngurgita acest drept al meu, nu știu ce să vă zic, luați o pastilă ceva, roz, roșie sau albastră

 =  marfă de import
Corneliu Traian Atanasiu
[28.Nov.05 10:12]
Nici pastilele pentru ținerea de minte n-au ieșit din uz. M-am folosit de recuzită made in California:

"Ironie temperata???????????????? e ca si cum ai pune prezervativ pe creier!!!!"
Virgil Titarenco [26.Nov.05 10:21]

 =  zic să o încheiem aici domnule Atanasiu
Virgil Titarenco
[28.Nov.05 10:40]
Domnule Atanasiu, dacă dumneavoastră nu aveți capacitatea să distingeți între metaforă și obscen nici la vîrsta aceasta este regretabil dar nu cred că vă mai pot ajuta eu în această privință. Și chiar dacă să presupunem prin absurd că ați avea dreptate, oare nu vi se pare jenant să trebuiască să vă justificați acțiunile prin ce fac alții. Mimetismul nu a fost niciodată un semn de prea multă inteligență și nici de curaj. Eu zic să o încheiem aici.

 =  desigur,
Corneliu Traian Atanasiu
[28.Nov.05 10:54]
ai devenit reverențios cînd nu mai poți pune la punct. Puteai s-o faci mai din timp. Nu țin să am dreptate. Mi-e suficient să fac față. Aici nu sînt profesor. Si, dacă aș fi, mi-aș alege cu grijă elevii. Consideră că ăsta e punctul final și pentru mine.

 =  parol!
dan mihut
[28.Nov.05 18:42]
gresit! nici macar indignat nu eram, domnule titarenco. chiar eram amuzat de spectacol. daca limba romana n'ati uitat'o, se pare ca registrele le mai incurcati. in mod cert exista lucruri care pot fi admirate la dumneavoastra, nu si bufoneria voluntara de care dati dovada. si mai sunteti si un bufon trist, nu de alta. altfel... ma gandeam de unde ne cunoastem de ma bateti asa, amical, pe burta?!

 =  e țară liberă
Virgil Titarenco
[28.Nov.05 19:02]
dan,
nu știu de unde scoți dumneata chestia asta cu bufoneria sau registrele dar nici n-o să mă chinui prea mult să aflu. Ca de obicei, poți abera în voie. E țară liberă.

 =  recurs.
dan mihut
[29.Nov.05 00:18]
incoerenta si superficialitate. nu pot cataloga altfel maniera dumneavoastra de "dialoga" aici. bufonerie numeam atat textul in subsolul caruia dumneavoastra va permiteti sa afirmati ca aberez (chestie de amuzament, cine abereaza oare?!), cat si sinuoasa argumentare la care ati purces ulterior; iar registre, vai, era vorba de registrul vocii mele (scrise) perceput de dumneavoastra ca fiind "suparat". daca va deranja ceva din ceea ce am spus, preferam sa gasim un mod civilizat de a polemiza. ati gasit ca e mai bine a nu va "chinui" sa intelegeti (mare chin!) despre ce'i vorba. astfel, era clar, eu aberam. intr'o tara libera, oricare ar fi aceea. imi cer scuze daca am depasit vreo limita si promit sa nu se mai intample.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !