Comentariile membrilor:

 =  Lory
Lucia Firefly Popescu
[25.Oct.05 20:52]
"De tine însuți nu pot să te apăr
În actul ultim piesa-i cea mai grea
Dar îți trimit la noapte un luceafăr
Să facă pace cu fereastra ta."...
Cate imi spun mie aceste versuri, Lory, cat de frumos ai spus, e superb primul vers, si ultimul...
As face cadou strofa asta unei persoane dragi..
Numai ca nu ma iarta...
Dar nu-i nimic..
Mi-a placut mult! Din ce in ce, versurile tale capata mai multa maturitate... :)S-a schimbat ceva... in bine..
Ori din cauza ca mi-a placut mie mai mult?
Cu drag,

 =  multumesc }{
Lory Cristea
[25.Oct.05 20:55]
Sunt fericita daca ti-au placut versurile acestea, le-am scris si am tot amanat sa le postez.
drag de tine Licuriciule:)

 =  pace indigo
carmen mihaela visalon
[25.Oct.05 21:53]
Dar îți trimit la noapte un luceafăr
Să facă pace cu fereastra ta.
Of,of,of, ce teama imi este ca te vei supara, cand o sa-ti repet, in acest moment rima si muzica poeziei sunt capcane cu petale de flori. Trebuie sa te bati cu ele, sa cresti, trebuie sa-ti conduci tu talentul nu sa te lasi condusa de el. Pe scurt trebuie sa muncesti sa invingi poeta din tinesi sa nasti poetul.
"De tine însuți nu pot să te apăr
În actul ultim piesa-i cea mai grea"



 =  Carmen:)
Lory Cristea
[25.Oct.05 22:11]
Nu Mihaela, nu ma supar NICIODATA:), PE NIMENI, tot ce stiu este ca voi scrie exact asa cum se ,,coace`` inauntrul meu:), mai mult nu pot sa fac:)
multumesc mult - drag de voi - Lory

 =  bună seara/noapte/dimineața/ziua, Lory
Ovidiu Oana
[25.Oct.05 23:00]
ți-or răsări luceferi la ferești
să-ți spună-n orice dimineață
că nu-i ușor de loc să crești
iar a ierta cu greu se-nvață

ți-am scris aceste stihuri pentru că meriți, dar și pentru că nu-mi dă voie regulamentul să fiu lapidar în sensul: "fost/plăcut/fain etc."
mai vin

 =  open 24 hours a day:)
Lory Cristea
[25.Oct.05 23:03]
D-le profesor, daca dvs. spuneti ca merit aceste versuri, iseamna ca sunt cumva pe drumul cel bun:) veniti oricand
cu multumiri -Lory

 =  să nu fii influnențată prea mult
Cosmin Dragomir
[10.Dec.18 14:27]
recunosc în această poezii oarece influențe clasice, și nu mă refer neapărat la structura mertrică, dar, și în nici un caz la luceferi sau alte chestii din astea. Lirica, sentimentul, și de ce nu, până la urmă, forma de expunere se apropie mult mai mult de clasici. adică poezia e cuminte, rimele docile, fără răbufnmiri exibiționiste, fără obscenități, readucând purul la forma inițială a consacrătii genului. Trăirea se face pe alte tărâmuri, perimate. Ți se poate reproșa că nu mai stai cu picioarele pe pământ, că Feți Frumoși nu mai există, pe când tu deși nu te desparți de realitate trăiești, măcar în momente de restriște, cum sunt cele de creație, cu pudoare inocentă și alean de ALTCEVA anumite sentimente.

 =  " in actul ultim piesa-i cea mai grea!
Nuta Craciun
[26.Oct.05 00:35]
frumos cadou de ... iertare, cine nu te iarta cand primeste
un asemenea cadou, sau nu merita sa fie iertat, sau nu este sensibil si iarasi nu merita...
versuri sensibile, frumoasa joaca de-a iertarea cu raspunsul trimis prin luceferi, frumoasa impacarea cu fereastra :)

drag Anana

 =  Cosmine, Cosmine...
Ovidiu Oana
[26.Oct.05 00:40]
la câți monstrișori ne bântuie zilnic pă peste tot, dă voie cui poate să aducă apă vie din fântâna copilăriei sau poveștile de mult uitate!
(uitate în mod sigur nemeritat)
da` se vede pana de profesionist!
ne ciocnim joi la Eliad daca suntem sănătoși!

 =  Iertînd
Dumitriu Florin Constantin
[26.Oct.05 03:48]
Încerc să mă-nțeleg întru iertare,
Un ultim act se macină în bernă,
Foiesc în pribegiri de ursitoare
Flash suferind în corfa de lucernă.

Am istovit puteri de-obișnuință
Pe frunze galbene, un raft de anticar
Într-o nuntire pentru o dorință,
Prelinsă-n remaiat de-un colăcar.

Un simplu act surprins de intrigi fine,
Ca o bezea pe un ecou de vreavă,
Rămîne agățat printre cortine...
Iertînd... speranța azi, mîine otravă.

 =  simplu a spune... te iert... dar...
Gabriela Pierre Dragomir
[26.Oct.05 07:20]
Draga Lory...

iertarea este mai greu de aflat adica e usor sa ceri iertare... dar trebuie sa stii mai intai unde ai gresit... apoi sa stii cum sa ceri iertare poate fara sa ceri... si sa primesti iertarea fara a ti se spune te-am iertat se poate vedea din fapte din... restul...

insa nu poate fi vorba de iertare daca ... nu este uitata acel gand sau... nu e iertare daca nu e si uitare inseamna ca nici nu a fost vreodata iertare e ca si cum si sterge din memorie... atat

/În actul ultim piesa-i cea mai grea/

aici imi place mult insa eu cred ca pentru un artist pe scena vietii chiar piesa-i cea mai grea... oricand aproape ...
mie imi place clasicismul tau desi nu mi se pare chiar asa... cand spui clasic este ceve mult mai mult nu neaparat daca folosesti o rima imbratisata si catrene... iar ce nu mi-a placut( nu o lua ca o critica ci doar o parere) ritmul ma oboseste mai ai de lucrat ...la muzicalitatea versurilor... stii ca sunt unul dintre cititorii tai... asta pentru ca imi place dar eu stii imi plac versurile care canta... dincolo de sunete... de consoane de vocale...
si eu le amestec ritmurile stiu... dar nu in acelasi vers macar...
sper sa nu te supere parerea mea...
si te admir cand spui ca da astepti sa te coci si eu fac asta... eu uite nu pot scrie cu atata usurinta cum scrii inca putin si ne vei canta... nu stiu in toate versurile tale... nu reusesc sa le analizez mereu... prefer sa le percep...

friendly
Pierre

 =  raspunsuri
Lory Cristea
[26.Oct.05 09:02]
Cosmin, incerc sa nu fiu influentata si am asta in fata mea tot timpul cand ma asez la masa de scris, sunt momente cand nici mie nu-mi place...nimeni nu e perfect:), multumesc de trecere si sfaturi:)

Anana, de multe ori nu ne putem ierta noi insine si asta e cel mai greu:), drag de trecerea ta prin versuri.

Pierre, multam fain de trecere si sfaturi, sigur ca eu ma gandesc mult la cele spuse de cititorii mei si acolo unde se poate... lucram:)
drag de voi toti - Lory

 =  Iubirii îi dai ...
Bejliu Anne-Marie
[26.Oct.05 10:09]
Iubirii îi dai nenumărate șanse atunci când vrei să o păstrezi chiar dacă există riscul ca la un moment să te întrebi de ce ai făcut-o.Întregul univers participă la împăcare atunci când află că dragostea este mai presus de firesc.

 =  îndemn neoclasic :)
Ion Diviza
[26.Oct.05 10:22]
"Dar îți trimit la noapte un luceafăr
Să facă pace cu fereastra ta."


Îți voi trimite un luceafăr
Să te mângâie cu lumina
Și de mai ești bădie teafăr,
Să te împaci cu Cătălina!


 =  .
Costin Tănăsescu
[26.Oct.05 12:07]
nu pot sa spun decat ca aici se simte prin aer un iz de poezie. si/am am savurat.
cu prietenie,

 =  ... nu de intrabari cum spune poetul ci de visare si asta mi se trage de la ...
Silvia Miler
[26.Oct.05 12:31]
Copila draga imi vine sa intreb naiv: "De unde la mai scoti?" Si sa raspund in acelasi timp parafrazandu-l pe Sorescu: "nu-mi raspunde, nu am timp de raspunsuri, abia daca am timp" ... nu de intrabari cum spune poetul ci de visare si asta mi se trage de la "Dar îți trimit la noapte un luceafăr
Să facă pace cu fereastra ta." accentuandu-se cu "Doar, să-mi trimiți răspuns de dimineață
Tot prin luceferi, dacă m-ai iertat.".
Cu bucuria unei lecturi mai mult decat placute,

Silvia MILER


 =  raspunsuri
Lory Cristea
[26.Oct.05 13:41]
Anne-Marie, e frumos sa dai sanse:) poate mai frumos decat sa primesti. Multumesc mult.

Esti binevenit oricand Costin:), multumesc.

Silvia, ai spus tu si pentru mine, ma cunosti un pic or something?:)multumesc }{
drag de voi - Lory

 =  metre.. îmi pare rău, nu puteam să te iert:)
Lory Cristea
[26.Oct.05 13:44]
,,Îți voi trimite un luceafăr
Să te mângâie cu lumina
Și de mai ești bădie teafăr,
Să te împaci cu Cătălina!``

te gândești la Cătălina?
bine, bine... da' Ghergina
cea care-ți stingea lumina?
să nu pomenesc de Lina
care ți-a stricat mașina
sau de cearta dintre Nina
păruind-o pe Gherghina....

 =  Luceafărul mesagerul iubirii care nu are nevoie de iertare
Magdalena Dale
[26.Oct.05 16:17]
Dragă Lory, tu nu știi că în dragoste niciodată nu există „iartă-mă”?
Dragostea implică iertarea pentru că iubești cu tot cu defectele pe care le accepți ca făcând parte din persoana iubită...
Când sufletul trimite luceferi la ferestre ca să lumine un alt suflet, cred că nici nu mai poate fi vorba de iertare pentru că același astru al iubirii nemuritoare stă cuibărit lângă fereastrele sufletelor....
Vorba ta:

Acestei simple povestiri de viață
Nimic nu-i poate fi adăugat
Doar, să-mi trimiți răspuns de dimineață
Tot prin luceferi, dacă m-ai iertat


 =  Iubirea ce nu are nevoie de iertare
Magdalena Dale
[26.Oct.05 13:55]
Dragă Lory, tu nu știi că în dragoste niciodată nu există „iartă-mă”?
Dragostea implică iertarea pentru că iubești cu tot cu defectele pe care le accepți ca făcând parte din persoana iubită...
Când sufletul trimite luceferi la ferestre ca să lumine un alt suflet, cred că nici nu mai poate fi vorba de iertare pentru că același astru al iubirii nemuritoare stă cuibărit lângă fereastrele sufletelor....
Vorba ta:

Acestei simple povestiri de viață
Nimic nu-i poate fi adăugat
Doar, să-mi trimiți răspuns de dimineață
Tot prin luceferi, dacă m-ai iertat

 =  ce ditamai polemica, frate!!!
Mușat Dana
[26.Oct.05 14:21]
Lory,

sti ca sunt sincera. sa vedem parerea mea despre acest text:

Ideea e interesanta, simplista, te admir[inca o data] pentru pastrarea rimei[mi se pare ceva complicata], dar textul nu iese din tipare.
Ai putea sa mai lucrezi putin la el, dar nu, lucrezi mai bine la urmatoarea, asta las-o asa.
Nici mie nu imi place sa modific, ci sa invat pt mai bine.

Luceferi...da, idee buna, dar mult prea des folosita.

Nu e un text slab, dar nici extraordinar. Ai avut si texte de mii de ori mai bune.

la mai multe!

Pupic.

 =  raspunsuri
Lory Cristea
[26.Oct.05 14:32]
Magda, stiu ca ai dreptate, cand n-ai avut::), multumesc mult ca mi-ai fost.
drag - Lory

Dana, nu stiu de ce te simti datoare sa-mi reamintesti mereu ca esti sincera, am zis eu ca nu esti?...e punctul tau de vedere, tx for passing by:), ai dreptate nu schimb, mai revizuiesc pe ici pe colo prin punctele esentiale:))))), da` tot n-am inteles de ce esti tu suparata ...care polemica honey?:)
tx again:) - Lory

 =  reflecta exact ceea ce trebuia sa reflecte, bravo
Roxana Mihet
[26.Oct.05 17:27]
Poezia parca reflecta apogeul iubirii, scena de maxima intensitate "În actul ultim piesa-i cea mai grea" , unde stii ca ai de ales, intre a fi si a nu fi, intre el si nimic, intre ..si intre..

Poezia e sincera, f ambitios scrisa, exprima multe si te capteaza prin frumusetea stilului. Am citit pe aici ca este o poezie ce aduce spre clasicism. F bine doar, poezia exprima puritate, pasiune. De ce ne-am pierde in cuvinte obscene - doar ca sa atragem atentia ? - cand sentimentul iubirii poate fi exprimat de patimas si prin cuvinte cuminti, cuvinte care emana cu adevarat toata exaltarea unui indragostit. Sincere felicitari, o sa mai citesc ce ai mai scris, pt ca sincer iti spun, esti, in viziunea mea, una dintre cei mai buni poeti de pe aici. cu stima si respect.

 =  Roxanei :)
Lory Cristea
[26.Oct.05 19:29]
. Roxana, bine ai venit in pagina mea, multumesc pentru cuvintele tale, nu ma consider un poet adevarat, nu inca:), dar mi-am promis sa-ncerc atat timp, cat mana mea va fi in stare sa scrie si sufletul sa simta, sa impart cu voi ceea ce simt si visez eu, vorba ta:), i`m a dreamer not a fool.
esti binevenita oricand
drag - Lory

 =  O parere
Daniel Dinescu
[26.Oct.05 19:37]
Pupic.
Nu imi place versul al doilea al ultimei strofe, nu are ritm. Se impiedica 'nu-i' si 'poate', incearca sa il indulcesti...
In rest, tot tu care imi placi...
Cu drag,
Daniel

 =  speachless!!!
Fanache Emil
[26.Oct.05 20:19]
Inaca un "HIT"...Imi place ideea de luceafar-emisar... o casatorie de la distanta cu martori si tot alaiul. Toti astapata implinirea "actului ultim", ca o provocare ...cel mai greu.
Superb!!!
Cu stima,
Ialin

 =  raspunsuri
Lory Cristea
[26.Oct.05 20:44]
Fie si daca ma-njurai:), posibile father Daniel, si tot ma bucuram de trecerea ta. Multumesc, kiss ya}{

Ialine, actul ultim...e greu:)..asa este. Multam fain }{
drag de voi - Lory

 =  si la nunta mea/ a cazut o stea
LEAHU IONUT FLORIN
[27.Oct.05 17:19]
ideea luceafarului- emisar, impreuna cu motivul cununiei, imi aduce aminte de miorita

iar versul "sa faca pace cu fereastra ta" ruuuulz! asa cum zicea ialin, speechless!

 =  LEAHU IONUT FLORIN
Lory Cristea
[27.Oct.05 18:16]
Ionut, multumesc....:), imi dati voie sa ma bucur mult ca v-a placut poezia mea?:) de-asemenea, multumesc mult pt. ca ai tradus ,,fluturi inzapeziti``, mi-e tare draga poezia aceea.
drag - Lory




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0