Comentariile membrilor:

+ și cînd inima nu mai poate, pot unghiile,
Maria Mitea
[18.Sep.23 02:40]
”dragostea nu se termină niciodată, nici măcar într-un crevete fiert”


”tu ești eroarea care arată că frumusețea există” superb scris,

Ce mai, citit, plăcut, ca de obicei, pozitiv invidioasă de faptul cum îți dai voie să scrii ca un râu care își urmează cursul ...
Luminez!

 =  Maria
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 15:06]
multumesc frumos pentru luminare, ma bucu mult ca ti-aplacut acest poem!

 =  finalul e dezastruos
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 15:28]
hai să ne pișăm împreună, eu fricile tale, tu ale mele
tragem apa și cînd ne îmbrățișăm trecem unul prin altul
cum trece viața prin om și

o să facem și reumatism, cum face toată lumea, dar o să fiu mîndru
că e cu numele tău.


de ce zic ca e dezastruos? Fiindca se vede ca autorul vrea sa epateze, sa se laude cu vulgaritatea lui. Despre frica se spune frums in Biblie, Ioan 4:18-19, ca "În dragoste nu este frică, ci dragostea desăvârșită izgonește frica, pentru că frica are cu ea pedeapsa; și cine se teme n-a ajuns desăvârșit în dragoste." Deci, s-ar parea, de fapt, daca ne luam dupa Biblie, ca autorul simuleaza dragostea, ca este o dragoste inchipuita, ca se pricepe la cuvinte, dar alte cuvinte il dau de gol.

Si de la transpiratie, sa dai in reumatism, asa repede, in 2 secunde si 3 miscari, cam greu.

In ciuda finalului dezastruos, il felicit pe autor pentru restul poemului. Chiar este foarte bun si i-as fi dat inca o stea, asa cum i-am mai dat la textul cu mopul, daca nu era acest final dezastruos.

 =  Sunt învins. Mă dau bătut de la începutul receptării textuale.
Dragoș Vișan
[18.Sep.23 15:43]
Nu știu din ce sistem filosofic vine echivalarea a tot ce înseamnă o persoană, cu valorile și unicitatea existențială reprezentate celorlalți, de exemplu până și specificitatea proprie, a mea, sineitatea individuală cu o "eroare". Se numește "erorism" acest sistem filosofic? Ori e doar o figură de stil la începutul acestui poem prea patetic aș zice?

De aceea nu pot emite deloc o judecată de valoare asupra acestui text. Cu scuzele de rigoare declar "pas" în a comenta textul.

 =  Ionuț Caragea
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 16:26]
io știu că ești sensibilos, dar nu înțelegi poezia. și nu mă refer la a mea, ci la poezie în general. Uite că maria Mitea nu s-a speriat de cuvinte normale, cu e verbul a se pișa, mai ales că în poezie, dacă vrei să fii autentic sună ca dragu a se ușura, a micționa sau a urina, așa că nu e nici o epatare, e doarneintelegerea fenomenului poetic sau jena de fetiță pe care o afișezi.

 =  eu cred, Leo
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 16:57]
ca nu intelegi comentariul meu. Epatarea nu vine din folosirea unor cuvinte, cand contextul o cere, ca sa fie totul firesc. Si eu folosesc verbul a te pisa in poemul Omul putere. Epatarea vine din neconcordanta starilor, iar eu am explicat foarte clar ca in dragoste nu exista frica, implicit nici pisarea aia a ta din cauza fricii. Vad ca tu intelegi mai greu unele lucruri, ca trebuie sa te iau cu incetul, dar nu ma deranjeaza.

 =  Ce n ai inteles tu
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 18:04]
E fix starea de eliberare pe care o ai cand te pisi, plus stareabde de nepasare pe care o intampini cand spui sec, ma pis, mu mi pasa, si aici vorbesc mai degraba de feel like a rebel. Un fe de a zice ca mi se rupe ca o sa sufar, eu metg inainte. Dar deh, unii oameni nu au organ pentru astea, nici nu trebuie sa înțeleagă toata lumea . Cum.nici eu nu rezonez ca pasunisme, pretiozitati si chestii cu care m au dat afara de la grădiniță . Eu ma pun pe mine in poezie, nu pe altii.

 =  nu esti singurul care se pisa
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 18:44]
draga Leo. Numai ca unii oameni trag si usa dupa ei. De ce? Ghici. Of, mi-ar placea sa am aceste discutii cu tine la o palinca si sa ne privim in ochi. Ochii tai sunt blanzi, cuminti, limba ta e ascutita. Mie imi place de tine, Leo. Dar tu nu stii in ce fel. Sper sa am ocazia in viata asta. Îmi cam cedeaza balamalele, tic tac tic tac...

 =  Vai ce drăguț
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 19:22]
Sunt golan sunt derbedeu, dar te asigur ca in spatele ochilor blanzi sta mitza blanda. Nu sunt ipocrit si in general sunt o prezenta foarte plăcută . Dar cand vorbim de poezie, eu scriu cum scriu. Mu trebuie sa ma placa toata lumea. Tie nu ti place. Ok dar ai luat in considerare ca poemul e pentru altcineva? Ca poate se astepta sa spun ce am spus?

 =  bine, iti spun
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 19:24]
nu exista concurenta, doar datorie arhetipala. eu sunt tu, tu esti eu, noi suntem el. cheia e in suferinta, cand e sublimata. crezi ca domini in efemeritate? la ce te ajuta? iti face suferinta mai dulce? pun pariu ca iti ploua in gura la palinca mea de caise. iubire. atat.

 =  Am gutuiata
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 19:30]
Si e foarte buna. Iar cuvantul efemeritate nu l am in vocabular. Ca nu ma priveste. Eu nu masor timpul, desi am ceas la mana. Ma ajuta sa ma adaptez la cei cate traiesc in timp. Am citit Leibniz , poate citesti si tu.

 =  eh
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 19:30]
mie nu imi place e o defazare. traim pe frecvente diferite, pt a face existenta mai interesanta. el. el vrea sa se autosurprinda. iti ploua in gura palinca mea, recunoaste...

+ pentru partea care imi place
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 19:31]
pentru restul, Dzeu

 =  si ce ne facem cu partea care ne place?
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 20:00]
idealistul spune asa, o lingurit[ de vin intr-o g[leata de cacat e cacat, la fel cum o lingurita de cacat intr-o galeata de vin. apreciez ca vrei sa te impaci si nu mai esti belicos, dar principiile exista si sunt solide. eu
stiu foarte bine ce am scris in poem, tu nu esti convins nici acum.

 =  Dacă eu aș fi
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 21:26]
pe aceeași lungime de undă cu tine în privința tuturor aspectelor poetice, existența unuia dintre noi ar fi inutilă. Trebuie să acoperim toate segmentele, noi poeții, că niciunul nu va fi capabil să le acopere pe toate. Eu nu-s certat cu tine. Sunt doar pe o altă frecvență. Câteodată, prind și semnalul tău și mă bucur. Preferi să te mint? Nu o voi face. Sunt berbec, spun ce cred fără învârteli.

 =  Sunt de acord
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 21:44]
Sunt de acord. Gandim diferit, simtim diferit.

 =  Bun.
Ionuţ Caragea
[18.Sep.23 22:01]
Te salut și îți doresc o noapte tihnită.

+ .
Ecaterina Ștefan
[18.Sep.23 23:00]
buna seara, dle scriitor

Sunteți excepțional de bun, că acum 16 ani.
Și nu va ajuta nimeni să scrieți aceste titluri supercomerciale că

Iubirea este amintirea unui viol

Nici măcar un bucătar?

Sărutmâna

Noapte buna!

 =  chiar bătaie de joc
Stanica Ilie Viorel
[18.Sep.23 23:11]
a ajuns locul acesta


 =  Ilie,
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 23:24]
oare cgiar așa e?

 =  Dragă Ecaterina Bargan, așunsă Ștefan
Leonard Ancuta
[18.Sep.23 23:36]
mulțumesc pentru aprecierea ta atat de graitoare.

Nu, nu era in discuție cartea mea iubirea e amintirea unui viol, sunt sigur ca n-ai citit-o, daca se intampla, poate era un plus pentru tine. nu se mai gaseste de vanzare, tiraj epuizat, dar o poti cumpara in format pdf de la mine, nu e deloc scumpă, adica face mai putin decat face. si te asigur ca si titlul e potriveste.

altfel, ce mai faci, în afara de faptul ca arunci cu margaritare la porsci?




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !