= * | George Pașa [01.Jul.20 17:44] |
Au trecut doi ani și jumătate de la ultima recomandare a unei poezii scrise de mine, de aceea îi mulțumesc redactorului care a avut inspirația să evidențieze textul acesta. Nu e nimic nou în ceea ce am scris, revin la o tehnică utilizată acum 10 - 12 ani, cu un plus de substanță, aș zice. | |
= Unde este substanța? | Crăciunaș Silviu [02.Jul.20 17:11] |
Dumneavoastră spuneți de un plus de substanță, văzută probabil și de editor, eu, sincer vorbind, nu am prea reușit să leg o idee din înșiruirea de mini prpoziții, poate doar cu excepția: ...speri că nu vei rămâne doar un număr de telefon la care nu mai apelează nimeni... Ca o exemplificare, și tot așa până cercul e transferat în alte forme alte litere se scufundă în golul rămas ții minte excepția alta era venea cu pas ușor de balerină ți se imprima pe retină n-ai mai fi plecat ai fi rămas până la sfârșitul dansului unde ”alta era” este absolu în afara contextului, un context cu prea multe de ”alta” pe metru pătrat. | |
= . | George Pașa [02.Jul.20 18:25] |
Vă mulțumesc pentru impresii. Totdeauna este loc de mai bine. Succes și domniei voastre! | |
+ doar cuvintele tale | Ioan-Mircea Popovici [04.Jul.20 19:17] |
Aici sunt doar cuvintele tale Ale mele-s tăcerile amfore În care stau la păstrare Grânele, visele şi Paradisul Unui gând, mereu alergând Spre cascada de la mijlocul muntelui Vorba aceea, când dansezi cu Dumnezeu Ai grijă să nu-L calci pe picioare "ca să te-ncălzești la soarele meu îți trebuie distanța potrivită " "când ți-e mai greu te scufunzi iarăși în cărți intră cine trebuie cine vrea să mai dea o raită în jurul visului fără nimeni în preajmă soarele e sus literele așezate până la următoarea migrație nimic nu se clintește scena rămâne liberă totul se joacă în culise nu mai este loc de nicio improvizație" | |
= „ieșirea din cerc presupune multe necunoscute/ nu vrei să le ratezi” | George Pașa [05.Jul.20 17:24] |
Domnule Popovici, mi se pare inspirată alegerea acelui vers din ultimul meu text, fiindcă poate fi un ajutor și pentru lectura textului de aici. Într-adevăr, pentru lectură este bună și discernerea tăcerilor din cuvinte. | |