Comentariile membrilor:

 =  Dumnezeu a creat lumea
Bot Eugen Iulian
[05.Oct.14 17:24]
apoi i-a întors spatele spunea la un moment dat cineva. Iar motivul pentru care a făcut-o, este lesne de dibuit între rândurile textului de mai sus.

Cred se poate evita repetiția din titlu și primul vers.


Eugen

17:26

 =  mulțumesc, eugen
Teodor Dume
[05.Oct.14 17:30]
pentru popas și modul de interpretare.

da, Dumnezeu a creat lumea și pe oamenii (buni-răi) din ea

+ Dumnezeu servind drept țap ispășitor pentru ipochimenii lipsiți d
Bot Eugen Iulian
[05.Oct.14 18:03]
Ce ne-am face noi fără un țap ispășitor? câte complicații și autoflagelări și procese de conștiință dacă nu-l avem
la îndemână... Iar dumnezeu e un țapul ispăștor ideal, pentru că tace și nu răspunde la provocări. Pentru că el
nu se coboară la nivelul nostru. Și pentru că are lucruri mult mai importante de făcut. Și pentru că suntem mulți,
iar el e unul singur.

Aprecieri, pentru că v-a reușit un text curajos. Și ați reușit să spuneți multe prin cuvinte puține.

În opinia mea, un text de recomandate.

Eugen

18:05

 =  Am revenit
Bot Eugen Iulian
[05.Oct.14 18:05]
Dumnezeu servind drept țap ispășitor pentru ipochimenii lipsiți de caracter - cărămizi alcătuind viitoare bisericuțe fără
viitor.

Abia acum observasem că titlul celui de-al doilea comentariu nu încăpuse în totalitate în căsuța-i predestinată. Așa că am revenit cu
scuzele de rigoare.

Eugen

18:08




 =  ...
valentin ionut
[05.Oct.14 18:48]
credința e a fiecăruia după cum o fi, dar regulile jocului obligă să dezvăluim că poezia lipsește. ideea nu poate să impresioneze (cine mai crede că Dumnezeu ar fi vinovat!) și cuvintele sunt trecute de orice tinerețe.

 =  mulțumiri, bot eugen iulian și valentin ionuț
Teodor Dume
[06.Oct.14 16:58]
* mulțumesc eugene
pentru revenire și comm.
steluța ta îmi va lumina poteca de suflet a credinței.

*valentin ionuț,
da, credința e în fiecare din noi dar nu și poezia.
am trecut prin pagina ta și nu regret pentru că-mi aduce aminte de vărsta adolescenței când alergam printre cuvinte timid și uneori fără rost.
te mai aștept și-n alte dăți convins că o dată și o dată vei găsi și poezie.

mulțumesc din suflet amândorura

 =  nu intru în pagina de autor
valentin ionut
[06.Oct.14 17:25]
a nimănui, nu citesc decât poezia care m a dus la autorul respectiv, (nu m a intrigat nimeni să încerc mai mult) și o fac dintr un exercitiu impus. nu comentez mai mult de cinci poezii, dar le citesc obligatoriu pe toate. încerc și la atelierul din dreapta să spun câte ceva, dar este greu.
alergați cum vreți dar eu vă spun că vă scade miza cu texte ca acesta și ca argument(și am încheiat!), invit cititori să scrie aici: este sau nu este poezie deasupra noastră? dar să scrie clar.

 =  fără vină...
Teodor Dume
[06.Oct.14 18:55]
valentin ionuț,
îți mulțumesc pentru revenire. mă bucur sincer că citești și comentezi până la cinci poezii. nu contest sinceritatea din spusele tale. de obicei autorii nu-și explică textele dar te rog totuși să mai recitești textul de mai sus rupându-l în trei, dar să ții cont de mesajul din titlu
1.
"toate degetele lumii arată înspre tine
de parcă ai fi singurul vinovat
pentru neputința noastră și
a lucrurilor din jur"

observi o relatare directă pe care nu ți-o trasez deși este punctată și argumentată

2. "până și povestea cu "a fost o dată"
îmbracă minciuna
adevărul e camuflat în cuvânt"

e o confirmare care vine și întărește ideea

3.
"însă nimeni nu știe
cum arată lumina fără tine"
partea de final vine (prin 1-2, părți care converg) să motiveze existența, adică acea stare de fapt, prin forța Divină, fără de care nu ne-am avea rostul.

nu am desfășurat mesajul ci doar ți l-am punctat. depinde de fiecare cum vede și din ce unghi.

mulțumesc mult pentru trecere. te mai aștept ori de câte ori crezi că vei găsi , în pagina mea, ceva potrivit pentru a se putea lua în considerare.

cu sinceritate,


 =  nu e corect
emilian valeriu pal
[06.Oct.14 19:58]
Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar cred ca am si eu ceva de spus(nu ca ar conta prea mult).
Teodor Dume are poeme mult mai bune decit acesta. Nu contest dreptul de a acorda steluta nimanui, dar m-as fi asteptat ca, macar intr-o singura fraza, sa fie argumentata steluta(din punct de vedere tehnic, uman, teoretic si tot ce mai inseamna), nu sa intram in dialoguri inutile despre ce inseamna divinate sau nu.
Textul e slab pentru ca, din punctul meu de vedere, in afara de trairea suflteasca cu care pot empatiza sau nu, rindurile de fata nu fac altceva decit sa repete niste adevaruri repetabile.
Ceea ce ma surprinde, in schimb, intr-un mod neplacut, este atitudinea asta de genii neintelese in momentul in care cineva are o parere contrara curentului de comentarii favorabile.
Dupa cum am zis, nu vreau sa am apar pe nimeni. Dar daca Valentin Ionut si-a spus parerea lui, nu inteleg de unde vine chestia asta ca daca nu scrii bine nu inseamna trebuie sa pun pret pe parerea ta. Eu pot sa spun un lucru: am citit cam tot ce posteaza valentin ionut iar cind voi considera necesar am sa-i spun ce gindesc. Dar in ceea ce priveste comentariile pe care le face, daca as putea, i-as da eu nivelul meu de stelutar, pentru ca macar el are tupeul necesar de a spune lucrurulir pe nume. Adica de a spune franc ca e un text prost atunci cind e prost. Si un text bun atunci cind e bun. Fara a conta ce scrie fiecare.

 =  scuze
emilian valeriu pal
[06.Oct.14 20:00]
pt greselile de tastare din comul anterior

 =  nu-mi
radu stefanescu
[06.Oct.14 21:07]
plac textele care vorbesc (si) in numele meu. neputinta "noastra", toate degetele lumii, etc. poezie? sigur ca nu. dar e onesta. o personala mai exaltata, macar nu e o forma fara fond, e ok.

 =  mulțumesc emilian valeriu pal și radu ștefan...
Teodor Dume
[06.Oct.14 21:15]
pentru trecere și păreri.
toate părerile sunt importante și fiecare contează în felul său.
nimeni nu are pretenția unui text mare. fiecare după modul în care vede și percepe sau recepționează


multă stimă

 =  scuze...
Teodor Dume
[06.Oct.14 21:21]
am scurtat numele fără voie. scuze.
corect:
mulțumesc radu ștefănescu

 =  ReReRe
Bot Eugen Iulian
[06.Oct.14 23:06]
„Nu contest dreptul de a acorda steluta nimanui, dar m-as fi asteptat ca, macar intr-o singura fraza,
sa fie argumentata steluta(din punct de vedere tehnic, uman, teoretic si tot ce mai inseamna),
nu sa intram in dialoguri inutile despre ce inseamna divinate sau nu.”
Emilian Valeriu Pal

Emil, tu vorbești serios? Cum adică nu există o argumentare pentru steluță?
Prin comentariu pe care îl numești tu „dialog inutil”, am exprimat ceea ce
mi-a transmis mie textul lui Teodor Dume. Ba mai mult de atât, a făcut-o extrem
de laconic. Faptul că nu este o idee nouă? Dar ce este nou sub soare? Și dacă tot veni vorba de dumnezeu. Textul de mai sus al lui Teodor Dume, îmi zugrăvește
un tablou mult mai expresiv al lui dumnezeu, decât 10 texte lăbărțate semnate de x, în care
respectivul nu face altceva decât să se milogească la nesfârșit.


„Teodor Dume are poeme mult mai bune decit acesta. ”
Emilian Valeriu Pal

De acord. Teodor Dume are și texte mai bune decât acesta. Pe care i le știu și pe care le-aș fi însteluțat dacă aș fi avut prin 2008 sau 2009 nivel. Nu l-am avut. În schimb, de comentat l-am comentat, și nu numai pe siteul acesta. L-am comentat și depreciativ când a fost cazul. Pe tine în schimb nu prea te-am văzut comentând în subsolul textelor lui mai bune, și aveai nivel de steluțar
și atunci. Se pare că nu aici e problema reală. Dar văd cum te contrazici. Pentru că ai repetat de enșpe mii de ori că vei lăsa semne de lectură doar în subsolul textelor care îți plac. Uite că nu este așa.

Emil, eu zic s-o lași baltă, că măcăne.



Eugen

06.10.2014;
23:08




 =  Și dacă tot veni vorba steluțe insuficient argumentate,
Bot Eugen Iulian
[06.Oct.14 23:40]
cât de argumentată, Emil, a fost aprecierea ta în subsolul textului „Sărbătoare”. Uite câteva mostre din aprecierea argumentată exemplar: „Putin cam prozaic, dar pot trece peste asta” ; „Stiu ca poanta de final nu e noua, dar nici asta nu ma deranjeaza” ...

Eugen

23:42

 =  mulțumiri, bot eugen iulian...
Teodor Dume
[07.Oct.14 16:49]
pentru revenire și argumentarea trecerii și steluței.
orice lucru este perfectibil. nimic nu este perfect și nu poate mulțumi pe nimeni chiar și unui lucru aproape de perfecțiune i se poate aduce reproșuri.
uite dacă eu tu și cei trei distinși oaspeți din pagina mea puși să privim același colț sau lucru, fiecare îl vede în felul lui și din unghi diferit, deși obiectul este același.
zânzaniile se nasc din mai multe motive.

nu vreau ca acest commm să fie offtopic de aceea mă voi limita la text și pentru concluzie și deliberare voi cita titlul.

"nu toți oamenii locuiesc în Dumnezeu"

prin acest titlu am căutat scuza tuturor lucrurilor, inclusiv discuțiilor de aici.

mereu același,
teodor dume


ps:
mulțumesc tuturor pentru trecere și pentru acest duel dintre cei patru pereți ai textului meu care a iscat discuții benefice dar și contra.
rezultatul?
un număr impresionant de vizionări crescut cu peste 300%, până în prezent, față de trecerile normale. deci, în orice rău este și un bine

cu sinceritate,




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0