Comentariile membrilor:

 =  alternativă
Petre Augustin
[02.Jan.11 11:55]
Ar fi însă foarte dur
Dacă,de, când îl înjură
L-ar trimite împrejur,
Intr-o altă... fundătură

 =  Există și un dezavantaj
Gârda Petru Ioan
[02.Jan.11 11:43]
Predat de purtătoarea – slugă,
Când încă n-are-n gură dinții,
El n-are unde să mai sugă
(Dar presupun că sug părinții).

 =  laurentiu ghita
Nache Mamier Angela
[02.Jan.11 17:44]
pe ce lume traiti,cu idei atât de retrograde si vulgare!
un umor de tejghea,nimic mai mult...
epigrama este un gen literar serios si demn de consideratie,nu e doar un banc ieftin
cunoasteti respectul pentru cei diferiti de noi?
se numeste "toleranta"...

 =  D-na Angela
Gârda Petru Ioan
[02.Jan.11 18:00]
Eu sunt tolerant. Totuși, cred că Elton John face prea mult caz de orientarea lui sexuală și, fiind un cântăreț genial, iubit și apreciat, face mult rău adolescenților teribiliști și familiilor acestora. E un punct de vedere.
Cer scuze celor mai sensibili pentru vulgaritatea catrenului meu.

 =  garda petru ioan
Nache Mamier Angela
[02.Jan.11 18:22]
e o discutie mult prea grava ,prea serioasa
eu am doi trei prieteni în acest mediu deci avantajul de a-i asculta si întelege
sunt deosebit de sensibili,frustrati,au o adevarata dorinta la un moment dat de a avea copii,de a fi considerati "normali"
elton john nu mai are nevoie de reclama,este un militant nu numai pentru cauza homosexualilor,dar se "expune" tocmai pentru a milita pentru un minimum de respect si de toleranta ,în numele unei majoritati atât de discriminate...
cei care ironizeaza se pot trezi într-o buna zi în propria ograda cu un fiu homo
ce vor face? îl vor împusca?
cât despre epigrama dvs...am înteles mesajul ei de solidaritate cu dl.ghita...
sa va fie de bine...
omenirea a dat o multime de homosexuali celebri ,de care putem fi mândri caci au contribuit la mersul înainte al civilizatiei
i se reproseaza româniei,unor români(nu tuturor),un spirit destul de intolerant,ceea ce este foarte jenant...fata de diverse probleme ale societatii acestui secol 21...
aici nimeni nu "vomita" pe elton john,poate doar partidul de extrema dreapta a dlui Le Pen...

 =  Iar începem?
Laurentiu Ghita
[02.Jan.11 18:26]
Iar începem?
D-nă Nache Mamier, dumneavoastră ați fost numită supraveghetoarea mea?
Dacă la țigani era o falsă discriminare,pe care o vedeați numai dumneavoastră, aici, ei bine, aici e o opinie vehementă a mea, împotriva bătăii de joc la adresa unei instituții sacre numită "familie". N-am nimic cu orientarea sexuală a numitului Elton John, ca și a altora ca el. Imi place cum cânta, de altfel. Repet, oricine poate să facă ce vrea cu cine vrea, dar, de aici până la a proclama drept "familie" și de a atenta la cel mai sfânt privilegiu, de a avea un copil - pe căile lăsate de Dumnezeu, după unii, de natură, după alții- prin metoda cumpărării, e cale lungă. Chiar nu vă imaginați ce educație va primi acel copil, cum i se va înfățișa lumea, cum se va simți discutând cu copii făcuți "anormal" (după dumneavoastră)? Actul sexual e una ( și, repet, e dreptul inalienabil al oricui să-l facă cu cine vrea și pe ce căi dorește) proclamarea anormalului drept normal și, mai rău, pedepsirea celor care îndrăznesc să mai creadă în normal, e altceva. E părerea mea și lăsați-mă, vă rog, să cred că e o lume liberă și deci, mi-o pot exprima la fel de liber ca dumneavoastră.
Și, încă ceva. Nu vă place umorul meu, mergeți, vă rog, pe alte pagini. Nu de jandarmul corectitudinii politice are nevoie AGONIA.

 =  laurentiu ghita-?
Nache Mamier Angela
[02.Jan.11 19:25]
eu va înteleg foarte bine si înteleg ca nu e vina dvs.ca scrieti în acest fel
nu sunteti poate informat ca în statele unite s-a demonstrat demult ca acesti copii evolueaza foarte bine,sunt foarte educati,statisticile au dat rezultate convingatoare în ceea ce priveste asemenea practici,au devenit adulti foarte bine dezvoltati,deci nu s-au constatat nici un fel de abuzuri(altfel s-ar fi voatat demult interzicerea acestui procedeu).
suntem pe un site unde va expuneti judecatii publice ,ati acceptat acest principiu ,acest"risc"...ori daca nu ,opriti comentariile...
eu nu am nimic cu dvs. ,eu discut textul si mentalitatea care l-a produs ,as fi foarte bucuroasa sa va acord o steluta
poate cu alta ocazie,sunt convinsa ca aveti si subiecte care nu socheaza prin îngustimea lor
nu suntem aici numai pentru a fi aplaudati,este un cenaclu virtual sunt singura care exprima o opinie diferita ,deci nu fiti nelinistit,stiti bine ca aveti o majoritate de partea unui astfel de text
s-a mai întâmplat de altfel,nu-i asa,nu va este de ajuns?


 =  domnilor...
radu stefanescu
[02.Jan.11 19:36]


pai, la fiecare cuplu gay se elibereaza cel putin 4 femei (rima neintentionata) - mai precis, 2 buc neveste + cel putin 2 buc amante, ceea ce, din punctul meu de vedere, n-ar fi tocmai de lepadat!

in locul dvs, m-as mai gindi...

P.S. doamna Mamier, sa nu va lasati!

 =  .
alexandru moga
[03.Jan.11 01:03]
istoria se repeta
intotdeauna istoria se repeta iar urmasii fac aceleasi greseli
mereu aceleasi greseli

daca ne uitam in timp asa a inceput decaderea imperiului roman
de la orgii bogatie opulenta relatii nefiresti intre oameni nepasare nerespectarea unui minim cod de reguli nu spune nimeni ca trebuie sa fie cele 10 porunci dar un set minim de reguli trebuie respectate

asa o sa decada si imperiul american incet incet prin erodare eu sper ca acest lucru sa se intample in timpul vietii mele vreau sa vad cu ochii mei aroganta nepasarea cinismul acestor americani cand se vor reintoarce la perioada vestului salbatic

cand vor deveni ei victime colaterale

sa vedem atunci de cata toleranta ipocrita vor da dovada

 =  OMG
Anca Roshu
[03.Jan.11 08:00]
chestia cu poliically corect, cu 'nu-i mai spune negru ci afroamerican', si altele de genul, plus sa ne iubim ca fratii cu toata lumea (n-am nimic impotriva), mda' hai sa ne si insuram in biserica femei cu femei, barbati cu barbati, si sa mai numim chestia asta familie, sa mai luam si niste prunci sa ne batem joc de ei, sa nu mai stie bietul tanc care mama e mama si care e tata, sau vicerversa... mi se intoarce stomacul pe dos... zau asa...
aici avem o epigrama... foarte buna, dupa parerea mea... si raspunsul lui ioan garda mi se pare la fel de reusit...
nu fac aci o analiza literar-stilistica a epigramelor postate, zic doar ca sunt faine, au poante bune, amandoua, si tema e chiar de actualitate...
de ce sa ne lasam spalati pe creier de tampenia asta cu copilasi adoptati de familii gay si de ce trebuie sa acceptam ca 'normalitate' o treaba atat de evident anormala... doi barbabti sau doi femei, egal cum, poa' sa faca sex cum vor, cat vor si in orice fel vor ei... singura mea problema, si cred ca nu doar a mea, si nu e o lipsa de toleranta ci doar o suprasaturatie a omului normal, este legata de faptul ca acesti homosexuali/lesbiene tin neaparat sa-si afiseze orientarea sexuala, sa defileze pe strazi tipand in ce fel si in ce gaura, in loc sa stea cuminti in banca lor, casa lor, patul lor, si nu le-ar avea nimeni treaba...
cata vreme heterosexualii nu ies pe strada/la televizor/egal cum (bine, mai ies, dar aia sunt tot asa, mai deviati putin...) sa ne strige cum au facut sex aseara, nu pricep de ce suntem nevoiti sa suportam, fiindca exista un adevarat bombardament media cu privire la homosexuali, deci, de ce tre' sa suportam tipatul in gura mare a apetitului si preferintelor sexuale ale homosexualilor...
in privinta adoptatului copiiilor, e o rusine ce se intampla! familia nu poate insemna niciodata un barbat+ un alt barbat, si nici o femeie+ o femeie, orice incercare de a ne inocula si convinge de contrariul va reusi doar cu cei a caror neuroni sunt deja spalati de campania 'homosexualul e fratele tau, hai sa facem hora mare si sa il ducem la biserica sa se cunune'...
cam atat am vrut sa zic, si nici eu nu cred ca siteul asta este pentru dezbaterea problemelor minoritatilor sexuale sau de orice alt gen, ci e, sau ar trebui sa fie, despre literatura...
laurone, nota 10 pentru textul asta! :)

 =  laurentiu ghita
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 09:34]
romania face parte din tarile homofobe(ca si talibanii) din cauza ca mentalitatile nu evolueaza
elton john a încercat sa adopteze un orfan si i s-a refuzat acest lucru(din homofobie),desi din banii lui hraneste o multime de sarmani si orfani,chiar si din românia
are "dreptul" sa ajute sute de persoane în suferinta ,dar nu are dreptul legitim de a avea un copil?


 =  Discuția poate continua la nesfîrșit.
Laurentiu Ghita
[03.Jan.11 09:57]
Doamnă Nache Mamier,
Lăsați-o mai moale cu talibanismul că, zău, parcă dinspre dumneavoastră miroase mai tare! Faceți o mare confuzie. Dacă vă opreați și nu mai adăugați "legitim" la drepturile bietului EJ, era OK. Eident, EJ poate să adopte câți copii dorește. Dumneavoastră nu înțelegeți că oficializarea acestei anormalități sub forma legitimă și naturală a "familiei" este problema. S-o numească oricum, dar nu așa.
Pomeneați de niște statistici. Credeți că statisticile țin loc de normalitate? Și, hai să fim serioși, impactul acestora atinge maxim 20 de ani, de când s-a instaurat nebunia. Și, apropo de bieții dumnevoaastră amici "neînțeleși". Săracii, ce răi suntem! Ei vor ca noi să-i înțelegem că ei sunt altfel, OK, dar, pe deasupra, ar trebui ca majoritatea oamenilor să-și schimbe obiceiurle pentru o mână de inversați! Păi zău, dar și nărodul ăla care necinstise o iapă, prin Moldova, la urma urmei, ar trebui să clameze și el dorința de a-și oficializa "iubirea", nu? Chiar așa, care e diferența?
Știu, veți ofta superior asupra "neadaptării " mele la modernitate. Vă rog, oftați, dar permiteți-mi, vă rog, să am și eu dreptul la o opinie contrară dumneavostră. Și să îmi manifest dreptul la a o combate, cu argumentele mele "demodate". Nu puneți eticheta "homofobie egal neevoluarea mentalității" Poate n-aveți dreptate. Poate!
Uitați, ca o concesie, șterg partea cu vomitatul. Deși nu mai aveam mult

 =  .
alexandru moga
[03.Jan.11 10:03]
nu
nu are dreptul
acest drept ii este refuzat pentru ca este o deviere de la normal

libertatea mea se termina unde incepe libertatea ta

un copil intr-o familie de gay va fi marcat pe viata de anormalitate

aceasta lume a supravietuit 2000 de ani datorita celor 10 porunci si datorita crestinismului tot ce a fost cladit in ultimii 2000 de ani a fost cladit datorita moralei crestine

ca facem fite si ne dam toleranti asta e una nu conteaza desi as fi curios daca cei ce fac scandal pe teme de discriminare ar avea si bunul simt sa adopte de exemplu un copil de tigan sa incerce sa-l integreze intr-o societate care functioneaza dupa anumite regului - nu regulile satrei si regulile bulibasei - daca vor sa traiasca dupa regulile satrei sa mearga in stepa calmuca in siberia in deserturile asiei dar nu in europa

am spus si o repet un astfel de comportament care distruge celula de baza familia este reprobabil sa nu spun cuvinte mai urate si mai dure (pot face si asta)

 =  Talibăneala continuă !
Aurel Sibiceanu
[03.Jan.11 10:41]
Argumente pro și contra, pe această temă, se pot aduce la nesfârșit. "Important" este că Elton John a devenit mamă?, tată?, la 63 de ani și că se gândește să mai adopte un copil din Ucraina. Dacă mai avea răbdare 4 ani o întrecea cu un an pe românca Adriana Iliescu, cea care a născut la 66 de ani.

Uite, eu accept ideea D-lui Radu Ștefănescu, chiar dacă am 56 de ani!; ceva fârâmituri tot or cădea și la mine, și poate m-oi învrednici ! Pe de altă parte, accept - accept???, Doamne feri! - și ideea D-lui Moga. Să desacralizăm tot, să abolim toate normele morale, fostele năravuri să devină virtuți, să terminăm cu talibăneala asta retrogradă.

Un lucru e limpede: D-l Laurențiu Ghiță e liber să satirizeze orice "valoare" care nu face parte din sistemul său de valori.
D-l Laurențiu și greșește! Enorm! Adverbul "când" trebuie înlocuit cu adv. de mod "cum".

P.s. Când faci bine nu ceri nimic în schimb; prin asta devine grațios făcătorul de bine.

 =  laurentiu ghita-foarte bine!
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 11:59]
e inteligent ca ati renuntat la "vomitatul" pe copilul lui elton john...
dar textul ar mai trebuie lucrat caci ramâne vulgar
eu am utilizat doar statistici oficiale,harta tarilor homofobe din lume(de aceea am utilizat termenul "talibani" dictat de aceste harti bine documentate),legi votate în tari civilizate care accepta adoptii de tot felul,pentru toate categoriile de cupluri
dar cei care sunt severi cu mine uita ca exprim o realitate concreta care nu îmi apartine,eu nefiind un cercetator stiintific
eu constat doar faptul ca afirmând ca este normal de a adopta pentru homosexuali îmi atrage tot felul de ironii...
dar ele nu ma sperie,o polemica este o polemica si respect toate punctele de vedere
ca nu le înteleg pe toate , asta este altceva
ma sperie mai mult intoleranta fara leac posibil
de când lumea exista aceste practici au existat...
merci dlui norea de atentia acordata ...ceea ce dovedeste ca pot avea si umor...chiar pe teme grave

 =  laurentiu ghita-informatie
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 14:43]
ukraina("tara talibana") a refuzat sa acorde adoptarea unui biet orfan bolnav de sida-exemplu de generozitate exceptionala a lui elton john,gata sa usureze calvarul acestui copil...
câte persoane sunt gata la un asemenea gest altruist ?
în urma acestui refuz au avut recurs la metodele legale si autorizate în tarile care au votat demult dreptul la a avea un copil în aceste cazuri marginale si nu au facut un secret pentru a încuraja cauza celor care ca si ei fiind homosexuali sunt traumatizati si batjocoriti în dorinta lor legitima de a avea un copil
viata homosexualilor nu e numai sex,sunt cupluri ordinare,care lucreaza,sunt utili,nu fac rau nimanui,doar lor însisi la urma urmei
nu poate fi simplu sa traiesti aratat cu degetul...
si aici sunt batjocoriti,scuipati,batuti ,violentati ,ridiculizati în anumite orasele ori sate,în periferii mai defavorizate...
presa ne tine zilnic la curent cu asemenea dezastre regretabile...


 =  Acum chiar că ați sărit calul!
Laurentiu Ghita
[03.Jan.11 16:50]
Stimată activistă Nache Mamier,
Vă informez că deveniți agasantă. Am înțeles dragostea dumneavoastră nețărmurită pentru acești nefericiți. Dar lăsați-mă odată în pace cu prostiile astea. EJ putea foarte bine să îl ia pe acel copil și să-l dea unei MAME adevărate, în loc să CUMPERE una bucată copilaș pentru uz personal. Ce legătură are generozitatea, reală poate, nu neg, cu discuția noastră?
Dacă nu reușiți să pricepeți ideea, măcar nu mai insistați în argumentația de spălată pe creier. Poți fi și homosexual și bun, și homosexual și tâmpit, poți fi orice. Poți să te cotârcești și cu capra dacă vrei, ești liber să faci asta, pricepe creierașul ONG-ist? Poți să fii bisexual, trisexual, homosexual, ce vrei tu. Dar homosexual MAMÃ niciodată! NICIODATÃ, stimată doamnă!

 =  laurentiu ghita
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 17:06]
ador sa va citesc
demult nu m-am mai întristat si chiar amuzat ca acum!
dvs.sunteti Activistul unor oameni lipsiti de întelegere pentru semeni ,scrieti o scrisoare tarilor civilizate,poate vor schimba legile tarilor lor
suntem în secolul 21 stimate domn...si nu dvs.laurentiu ghita le veti da lectii de civilizatie
doamne fereste !
continuati sa va considerati un om just ,de ce nu, e loc pentru toata lumea..
eu prefer sa fiu "activista" celor umiliti si obiditi
e un compliment indirect,merci...sunt o "activista"...
adesea ,s-a demonstrat privind cei mai înversunati împotriva homosexualilor ca au o problema mult mai complexa de rezolvat pe plan personal
si asta ,o spun psihiatrii...
de teama de a fi tratat de "activist/a",multe persoane nu îndraznesc sa polemicheze ,caci sunteti prea agresiv(mai ales ca eu sunt o femeie...)(alta dovada ca nu prea stiti ce este bunul simt)
cred ca "vomitati" pe multe din rosturile bietei noastre lumi...aveti o viata grea cu atâta voma în trup(anti-tigani,anti-homo,"anti" mai stiu eu ce...)
ceva studii literare nu v-ar strica...începeti cu marcel proust,homosexual notoriu ,care a avut si un amant român ,ori rimbaud,verlaine etc...dragii de ei...
ori o fi interzis sa îi "iubesc"?

 =  Domnilor treziți-vă, e vorba de copii
milos petru
[03.Jan.11 17:53]
Am devenit încet banalii
Ce nu-i va încăpea absida:
Salva-vor homosexualii
Copiii ce-s bolnavi de sida?

Nu cred că aici se pune problema homosexualilor, există, să trăiască, cât se poate în liniște, e și dreptul lor cum e al tuturora,(aș fi vrut să spun al nostru, dar știu ce mă apucă până mâine) aici îmsă se pune problema copiilor care ajung să fie crescuți de perechile de homo, într-adevăr se pune problema mamei. Un copil care crește fără mamă are probleme mari. Pentru asta nu trebuie să citim studii grozave, vedem la tot pasul ce se întâmplă. La școală, chiar și la grădiniță, au probleme chiar și copiii cu părimți atinși de diferiute "maladii" chiar și alcoolism, dar un copil pe care-l întreabă ceilalți cum o cheamă pe mă-sa și zice Ion sau Vasile?

 =  milos petru raspuns final
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 18:17]
aveti dreptate sa va puneti aceasta întrebare
raspunsul este cunoscut si demonstrat:acesti copii au bunice,matusi,amice ale parintilor,educatoare ,profesoare,ies în lume ,nu traiesc într-un univers exclusiv masculin
ce face un vaduv când sotia decedeaza:e înconjurat de întreaga familie de "substitutie"(bunici,matuse,sore...)
ori îi va creste singur,deci fara mama...
în acest caz se pune ca va fi el "tatal si mama "acestor copii...
în orice caz eu am spus ce am avut de spus,dovada ca se poate polemica pe "agonia" si ma opresc aici caci portile întelegerii sunt închise defnitiv pentru urechile multora
fiecare doarme cu constiinta care îi apartine


 =  Case closed!
Laurentiu Ghita
[03.Jan.11 18:22]
Cu fixistul nu te pui. El știe una și bună. Degeaba îi explic doamnei Nache&Mamier că nu mă deranjează orientarea nimănui, ci doar exhibarea sfidătoare și batjocorirea restului umanității. Dumneaei mă trimite la psihiatru. Și tot eu sunt ăla necioplit!!!
Ba mă face și necitit, numai pentru că aș avea ceva cu homosexualul Proust sau Rimbaud sau mai știu eu cine. Astea chiar sunt jigniri, doamnă. Ce are instrumentul de practicat orificii în cizme cu prefectura? Vedeți că n-am folosit un cuvânt care v-ar jena. Apropo, se spune "să polemizeze", nu "să polemicheze".
Mă rog, eu mă opresc aici. Dacă mai am ceva de spus, o s-o fac pe blog. AGONIA nu trebuie să devină tribuna exaltaților.
Doamnă Nache, sistemul nostru de valori e diferit. Puteți tolera asta? Altfel nu vă deosebiți cu nimic de cei pe care îi acuzați.
Și încă ceva, eu m-am adresat permanent cu "Dumneavoastră" și "Doamnă". Nu mi-am permis apelativul :Angela Nache Mamier. Dar asta, evident, din cauza lipsei mele de adaptare la "modern"!
Toate cele bune și să fiți fericită în lumea dumneavoastră!Poate ne vom întâlni vreodată și vom discuta fără exaltare!
Eu am închis subiectul!


 =  laurentiu ghita-in pace
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 18:29]
iata un raspuns rezonabil
cred ca m-ati tratat cu destule invective pentru a fi agasata la un moment dat
e uman...ca atare am reactionat...
pentru "polemichez" ma scuz,caci sunt de 24 de ani plecata si tin sa nu uit uzajul limbii, fac destule erori...
ca atare merci pentru corectare,nu ma deranjeaza ,dimpotriva
de aceea sunt pe "agonia" ,pentru un cenaclu virtual cu colegii români
eu am "românizat" verbul "polémiquer", find un vocabular de orgine latina ,confuziile sunt inerente
mi se întâmpla foarte des,îmi cer scuze fata de cei socati...
e riscul pe care îl iau venind pe agonia...

 =  Homofil sau homofob - iată întrebarea!
Gigi Burlacu Pietreanul
[03.Jan.11 18:51]
Cred că a defini și indexa homofobia (deși în cazul de față este și adevărat – pe bună dreptate - ca o chestiune de normalitate, atât religioasă, cât și științifică) drept o trăsătură „talibanică”, virând înțelesul peiorativ către România, este o jignire, din punctul meu de vedere și nu numai. Este un soi de xenofobie, reinventată la distanță, contra celor ce acum nu mai sunt compatrioții cuiva.
Să vedem din ce unghiuri poate fi privită disputa:
1. Științific, conform teoriei evoluționiste – cu toate tarele și lipsurile din puzzle – homosexualitatea… nu există, deci este contra firii biologice, altfel Evoluția n-ar mai avea sens și… obiectul muncii;
2. Religios este și mai rău – Dumnezeu nu a luat în calcul această variantă și nu cred că poate fi acuzat de… greșeli;
Momentan cele două teorii-ipoteză se bat pentru validare pe Terra.
Există și o a treia, cu subvariantele ei – creația aparține unei rase (sau mai multor) extraterestre, dar nici aici nu este vreo șansă ca vreun pederast să fie acceptat cu… amendamente.
Concluzia, fie directă, fie prin eliminare este una: așa ceva nu se ezistă, deci este o… afecțiune, deci o boală (psiho-fiziologică), deci o „nebunie”, deci … chiar dacă ne scăpăm pe noi spre a fi plăcuți de mass-media (care se face că îi pasă de așa ceva - prin dos, de față cu ea însăși, încercând să-și stopeze greața) sau de oricare ONG, Drepturi ale omului, Drepturi ale mutantului, Drepturi ale noctambulului etc. problema este tot ipocrită… deci o mare porcărie.
Evident că dacă nu ar exista această minimă rezistență, de bun simț și tradiție sănătoasă, atât creștină, cât și… științifică, ar putea să urmeze zoofilia, necrofilia și, într-un anume fel, ocult și pedofilia exercitată cu același sex.
Doamne, Dumnezeule și tu, Darwin… ce părere aveți?!

 =  .
alexandru moga
[03.Jan.11 19:25]
cel mai mult ma amuza nache si retorismul ieftin pe care-l practica argumente luate de la televizor muuuuuuuuuuult diletantism conservatorism fanatism si evident scuza cea mai tare pentru greselile gramaticale vaaaaaai eu draghe sunt plecata de mult am uitat limba romana numai parvenitii uziteaza de astfel de argumente infantile eu am un amic la los angeles plecat de la varsta de 11 ani acum are 44 si vorbeste romaneste perfect scrie romaneste perfect fara pic de accent american si nu e homo am o sora in franta plecata de 22 de ani va garantez ca sora mea stie bine de tot romaneste si nu vorbeste frantuzit nu stalceste cuvintele desi a terminat École normale supérieure - Paris apoi doua doctorate in biologie-chimie are o viata normala si nu sta la palavre ieftine si voit epatante pe siteuri de literatura

am uitat sa va spun ca sora mea si anturajul ei sunt liberali in gandire societatea ce o inconjoara este upper middle class si sincer niciunul nu aproba astfel de anormalitati

in concluzie
nicio concluzie
e penibil

 =  acesta nu este un articol - polemică
Eugenia Reiter
[03.Jan.11 19:34]
eu cred că e cazul să puneți punct acestor discuții.
lucrurile s-au încins aiurea.
epigramiștii nici nu au mai dat curs replicilor când au văzut taifunul de la comentarii.
dacă era un articol polemică aș fi înțeles.
până la urmă acesta este și rolul epigramelor, să satirizeze anumite situații sau stări de lucruri, de acolo își procură "materialul".

să lăsăm epigramiștilor ce este al lor și să nu mai amestecăm lucrurile.

cine dorește să discute despre acest "caz" e liber să posteze un articol polemică și acolo vă puteți desfășura în voie.

SUB o epigramă, lăsați loc liber epigramiștilor.

mulțumesc frumos

 =  caporal moga !
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 19:43]
câta modestie!
am ramas fara grai !
nu e o noutate ca în franta oamenii sunt liberi sa gândeasca ce vor dar nu înseamna si ca au dreptate ...
stiti bine ca nu ma impresionati ,ca nu va impresionez ,ca sunteti campionul unei rautati machiavelice ,care este incompatibila cu rangul de poet...
multi au plecat de pe agonia din pricina insultelor gratuite si rauvoitoare care va trec prin minte,poeti si oameni de treaba ,cu adevarat sensibili si mai ales poeti (lista e lunga)
pentru mine poezia rimeaza cu un alt comportament
sunteti un campion al bombanelilor...de compatimit...




 =  eugenia reiter
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 19:45]
eugenia reiter ,eu am vazut interventia dvs.prea târziu
scuze

 =  pride and prejudice and a big round of applause!
Corina Gina Papouis
[04.Jan.11 16:09]
..eu am citit, am ris (caci epigrama e tare!) apoi am citit comentariile si am ris (si mai tare)...si acum, in anul 2011 mi-as dori, daca autorul de mai sus ori altii ar putea sa conceapa (pe cale cit se poate de naturala, adica fara IVF ori surogati!), o epigrama pe tema transplantului celulelor 'stem' (cum se zice la stem in Ro?)...

daca-n britania cea mare
copiii se concept asa
m-as oferi ca surogata
sir Elton de m-ar accepta

...si strofa bonus!!!:))

ca portofelul lui e mare
si pietrele s-au aruncat/ (ori jobul meu e de ****t)
adio lume-n alb si negru
eu ma apuc de surogat! ..(ori colorat?!)

:)

 =  LIniuța
Rodean Stefan-Cornel
[05.Jan.11 13:26]
Laurențiu,
Discuțiile pe tema homosexualilor s-au întins mult prea mult, așa că eu nu mai arunc nicio "scânteie" care să reaprindă cumva "vâlvătaia".
Vreau doar să spun că la ultimul vers al epigramei ai uitat să pui o liniuță de unire, astfel că, în varianta postată ritmul și măsura suferă acolo; adică, ar fi trebuit:
Căci "mama" n-are-așa ceva!
Numai bine!
Cornel





Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !