= en passant | Călin Sămărghițan [10.Sep.09 20:35] |
A doua strofă, deși încărcată și rigidă, reușește să-și taie drum și să se reverse semantic. Probabil e efectul "pardoselii de argint", imagine ciudată și mitică totodată, astfel consonantă cu elementele prezente acolo. E centrul de iradiere al poeziei întregi, restul fiind doar reflexii indirecte, calculate la rece. Palmele ca "ferestre dinspre liniile vieții" mi se pare o imagine izbutită, la fel apa vie a nopții în contrast cu apa moartă a zilei. Cred că se vrea o poezie care să confere senzații coloristice deși culorile propriuzis lipsesc, nu însă și iluziile optice. Poezie cerebrală, foarte atentă la locul unde își are răspândite rădăcinile. "Corodat" e un termen judecat la rece, iar "părul-candelabru" cred că eșuează ca forță expresivă. | |
= de evitat | Traian Rotărescu [10.Sep.09 22:10] |
"ca_acelea" poate "precum" Mda, sunt purist. Lasi impresia ca e de blamat oarecum "acidu:" a carui prezenta, tinand cont de titlu este una sine qua non,\; pana la urma tu descrii doar o posibila aquaforte. Adica "marea insulfetire" ar fi fost una imortalizata, statica, fizata.. etc ca urmare a procesului. Retin peripulul lor prin incaperile acestui castel; mi-aminteste de "Ultima licoarna " a lui Beagle | |
= re- | Veronica Valeanu [10.Sep.09 23:39] |
Calin multumesc pt feedback- ai dreptate in multe privinte, insa am fost cat de anti-cerebrala am putut... Traian las asa acolo cu prelungirea de vocala mie imi place [marea insufletire] e si inaintea/in timpul/dupa -desi toate sunt virtuale V.V. | |
= Condiționalul... | Vasile Baghiu [11.Sep.09 11:55] |
...este de efect în sine aici, iar imaginile, cu nuanța lor suprarealistă, adaugă un plus de greutate întregului. Vasile | |
= V. Baghiu | Veronica Valeanu [11.Sep.09 20:05] |
as fi fost cam curioasa ce efect a avut multumesc pt trecere V.V. | |