Comentariile membrilor:

 =  Greșești profund domnule Gălățeanu,
Luchi Tenenhaus
[18.Jan.05 06:57]
Ai o sumedenie de argumente, demontabile chiar de un copil de 7 ani și te lansezi în viziuni pentru care te-ar invidia chiar Nostradamus. E părerea mea, la care nu renunț chiar de-aș afla că ești tatăl acelei nefericite ființe pe care o plângi. Aferim!

 =  Gresit! Nu!
Yness
[18.Jan.05 09:43]
Mama, datorita varstei inaintate, ar putea fi considerata senila ceea ce inseamna ca are o scuza.
Medicii......flamanzi ca tot romanul au incercat marea cu degetul pentru a iesi din anonimat, si cum era de asteptat au reusit.
Singurii vinovati sunt fara doar si poate medicii care au asistat aceasta grozavie. Si biserica desi....din punctul meu de vedere aceasta reprezinta doar un mod de a tine masele in "frau".
Si nu Eugen, nu e romanesc ci european.
PS.faptul ca proaspata mamica inca mai preda la cei 67de ani ai ei este o crima. Iar pentru asta cine poarta vina? Sistemul? Sau romanii care au acceptat o varsta asa inaintata pentru a iesi la pensie???
PS.
Vorba ceea: o cauta moartea pe acasa si ea ...
Pe cine vrea sa pacaleasca???

 =  Domnule Tenehaus, de ce greșesc ?
Eugen Galateanu
[18.Jan.05 12:13]
Unde vedeți problema ? Vi se pare normal ? Dacă da, înseamnă că am căzut eu în timp și cine știe unde mă aflu

 =  Yness, e doar românesc-din păcate
Eugen Galateanu
[18.Jan.05 12:13]
La 76 de ani doamna X încă mai poate preda- dacă nu e gaga, evident. În cel mai rău caz ,studenții ei, după 2-4 ore scapă. Copilul acela e legat pe viață de această creatură monstruoasă-și numai la noi e posibil așa ceva.

 =  ca mama ce sunt afirm...
Diana Chifane
[18.Jan.05 12:13]
Nu voi comenta decat o fraza din acest text:
'ar trebui să fie un copil foarte rezistent să nu înnebunească văzând-o pe acea femeie lângă pătuțul său'... Ei bine, domnule Galateanu, dumneata vezi problema din punctul dumitale de vedere, nu din al copilului. Cat de hada ar fi mama, pentru copilul mic ea este singura si unica. LA fel si ca frumusete, tot unica este. E greu de inteles? Atunci nici nu ai fost copil, nici nu ai copii si nici nu ai avut legaturi cu viata unui copil, pas cu pas!
In rest, fiecare isi are drumul dupa cum ii este dat. Nu stiu cat e de fericita, cat a gresit sau cat e de condamnat femeia aceea. Ce stiu este cata durere trebuie sa fie in sufletul ei, pentru ca nu mai are timp destul sa-l traiasca in timpul copilului sau. Egoism sau nu, asta este parerea mea!

 =  Nu mi se pare o chestie normala...
catalina vieru
[18.Jan.05 13:19]
Aici trebuie sa fiu de acord cu dl. Galateanu. Exista anumite legi naturale peste care, pur si simplu, nu le incalci! Oricat ti-ai dori respectiva sarcina(in cazul de fata) e nenatural. Imi imaginez ca femeia a incercat ani de-a randul sa procreeze. Cum spune si dl. Galateanu, cea mai simpla solutie ar fi fost adoptia. Nu cred ca e corect sa o etichetam ca "monstru", dar nu este nici o relatie fireasca "mama/fiica". Nu sunt o persoana conservatoare si as vrea sa spun ca a fi mama este un lucru deosebit, la orice varsta, dar chiar nu cred asta. Diana Chifane, tocmai pentru ca are atata durere in sufletul ei, ar fi trebuit sa se gandeasca de doua(sau mai multe) ori inainte sa fie de acord cu aceasta sarcina la 74 de ani. Parerea mea e ca, pur si simplu, e nenatural! Dumnezeu sau Mama Natura sau cum vreti voi a lasat niste reguli clare, si nu cred ca e in dreptul nostru sa le incalcam, indiferent ca tehnologia moderna ne-o permite sau nu.

 =  Diana, n-ai dreptate
Eugen Galateanu
[18.Jan.05 20:05]
Diana, n-ai dreptate. Copilul acela va putea să-și facă o anumită imagine despre cum arată o femeie-iar dacă imaginea va fi acel bau-bau- mai bine lipsă. Aici ai venit în sprijinul afirmației mele- trebuie să dispui de un egoism nenorocit și să vrei să -ți distrugi copilul doar pentru plăcerea ta de a fi mamă. Copilul acela e un copil mort- și cea care l-a omorât e mama lui.

 =  raspuns
Diana Chifane
[19.Jan.05 09:50]
De ce credeti ca nu se poate crea o relatie mama-fiica intre doua persoane avand o diferenta asa mare de varsta? Va contrazic printr-un exemplu din viata reala, foarte aproape de mine: prietena mea cea mai buna mai are doua surori, mai mici. Una s-a nascut cand mama ei avea 42 de ani, cealalta cand mama avea 48 de ani. Acum fetele sunt la 25, respectiv 31 de ani. Mama lor este batrana, comparativ cu alte mame avand copii de aceeasi varsta cu ele. Cu toate acestea, relatia de prietenie ce exista intre mama si fiice este demna de invidiat. Asa ca nu exclud ideea ca si intre aceasta femeie si fiica ei poate exista o relatie excelenta, indiferent de exteriorul potrivnic lor sau nu.
Cat despre frumusete, domnule Galateanu, dati-mi voie sa va spun ca sunteti extrem de restrictiv. Mama nu trebuie sa fie feciorelnica, cu trup de trestie si cate alte incadrari in varii tipare. Ea este o femeie.
A se tine seama ca nu exclud faptul ca aceasta femeie are un egoism mascat de citate si motivatii nefondate. Dar a dat viata unei fiinte. Mor parintii tineri si copiii poate nici nu apuca sa si-i cunoasca, mor copii inainte de a vedea lumina zilei, pentru ca au avut nesansa sa ia fiinta in femei ce nu-si merita datul... Femeia asta a adus lumii o viata, nu un copil mort.

 =  **
Marina Nicolaev
[19.Jan.05 11:04]
domnule Galateanu, sunteti plin de prejudecati, si nu ma asteptam.considerati MONSTRU o femeie care si-a dorit un copil toata viata? MONSTRII sunt cei care-si abandoneaza, violeaza, ucid, schilodesc copiii.
de ce nu sunt MONSTRII si barbatii care procreaza (mai mult sau mai putin prin fertilizare in vitro) la 80-90 de ani? si cunoasteti cazuri. de ce nu sunt MONSTRII cei care isi depun sperma in banci speciale pentru a se inmulti asa?
frumusetea unei mame nu se reflecta in chipul fizic ci sufletul ei fata de propriul copil. adica africanii, sau alt neam, alta rasa (care nu au o frumusete dupa rigorile renascentiste) sunt iubiti mai putin de copiii lor, sau isi iubesc mai putin proprii copii?! tind sa cred ca nu aveti copii si nici nu stiti ce inseamna responsabilitatea de a avea unul. poate asta va scuza; poate si varsta...dar nu suficient.

 =  Suferinta sau dorinta?
Cosereanu Vlad
[19.Jan.05 13:39]
Suferinta sau dorinta? aceasta e intrebarea pe care mi-o pun cand aud ca la varsta de 74 de ani o femeie naste. Din cate stiu un om poate trai pana pe la 300 de ani insa nu e cazul In cazul doamnei de fata nu pot aprecia o varsta de peste 90 de ani. Am o viziune deschisa insa relativ obiectiva si ma gandesc in primul rand la copil. Nu sunt de acord cu fertilizarea in vitro in primul rand ca este nenatural si copilul nu se naste din "iubirea parintilor", in cazul de fata poate dintr-o suferinta, dintr-un sentiment de singuratate pe care noi oamenii adesea il avem. Nu cred ca o persoana la 74 de ani, trecuta prin viata ar mai trebui sa se comporte ca un adolescent care dupa ce l-a parasit iubita sare repede "de durere si singuratate" in bratele alteia. In cazul de fata e mai rau. Acea "cealalta" persoana a fost inventata la propriu. Nu stiu cat sunt credinciosi dintre voi dar indiferent de aceasta cred ca intelegeti ce aiurea e ca un om sa fie "inventat". Nici animalele nu au ajuns la astfel de performante. Punctul meu de vedere e clar. Mai presus de toata fiecare societate priveste mai indeintai tinerii, copii( chiar si in evul mediu acestia erau pe primul plan). Azi noi inventam copii, pur si simplu, ca si cum ne-am duce la un aparat de bauturi am introduce fis si am lua copilul. Nu vi se pare monstruoasa ideea? Pe langa asta, ca parinte, eu nu imi permit sa ma gandesc sa fac acum un copil pentru ca trebuie sa ma gandesc la evolutia lui spirituala, pshihica, educationala, fizica. Unde voi fi eu daca am acum 74 de ani peste 10-14-16-20 de ani cand copilu meu are cea mai mare nevoie de mine? Cati dintre cei care se pretind atat de invatati sunt instare sa ghideze un copil pe un drum desi stiu ca nu e al lor? Ma refer la serviciile sociale care sunt dezastruoase. Sa continuam? Consiliere pshihologica? Sunt cazuri de oameni care sunt perfect normali dar neintelesi sau care primesc tratament inadecvat si infunda sanatoriile!! Oare cand copilul acesta va avea 15-16 ani o sa-i spuna cineva sa fie cu capul pe umeri cand o sa cunoasca persoane de "sex opus". Le va asculta? Nu va fi traumatizat? Vorbim totodata de dragostea materna, nu? Se stie de mult timp ca copii nu trebuie lasati cu bunicii prea mult timp pentru ca au o influenta negativa asupra lor, ci trebuie incadrati intr-un mediu tanar, de varsta lor! Din aceasta cauza multi parinti evita sa nu-si lase copii la parintii lor si sa-i duca la gradinite! Intrebarea mea este: O persoana la 80 de ani sau mai mult( cand copilul e constient de sine) va mai avea puterea si dorinta de viata sa mai se joace sau sa alinte copilul? Multi la varsta asta isi fac calcule pentru inmormantare, ba chiar isi cumpara sicriu. Nu vreau sa fiu rautacios ci obiectiv. Sunt unele lucruri care ne sunt date sa le facem la un anumit moment in viata si care nu le mai putem repeta niciodata. Sa incerci sa iti schimbi destinul e de apreciat. Sa incerci s-o faci in defavoarea altora e prostie. Viata nu poate fi invinsa decat traita. Daca azi uiti sa traiesti poate maine nu vei mai avea sansa s-o faci! Cu asta am incheiat!

 =  Diana, doamna N- nu cred că sunteți la subiect
Eugen Galateanu
[19.Jan.05 22:33]
Să fim serioși. În toată această chestie mama nu are nici o importanță. Pot să-mi închipui că fac orice la 60...70 de ani- dar atâta timp cât acel orice se referă doar la corpul personal- e dreptul meu și intimitatea mea. Când acel orice include nenorocirea unui copil- pentru că trebuie să fii rău-voitor să nu vezi că e un copil nenorocit- legea trebuie să-și spună cuvântul. Dna. Iliescu trebuie trimisă acolo unde îi e locul iar copilul adoptat de o familie normală.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !